پایگاه خبری خانه فوتبال:

بانک مسکن در خصوص جایگزینی سفته کاغذی با سفته الکترونیکی خبر جدیدی را اعلام کرد.
طبق اعلام رسمی بانک مسکن، متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن که سفته جزء وثیقه‌ها و تضمین‌های آن قرار دارد، می‌توانند نسبت به جایگزینی سفته کاغذی با سفته الکترونیکی اقدام کنند.
 با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال در بانک مسکن، پرداخت تسهیلات و وام فوری با استفاده از صدور سفته الکترونیکی امکان‌پذیر شد.
مشتریان بانک مسکن که قصد دریافت تسهیلاتی همچون قرض‌الحسنه ازدواج، مرابحه، فرزندآوری و ... را دارند می‌توانند با ورود به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir از طریق بخش خدمات الکترونیک، پیشخوان مجازی و انتخاب گزینه «سفته الکترونیکی» نسبت به صدور سفته الکترونیکی اقدام کنند. همچنین دریافت این خدمت با ورود به پیشخوان مجازی بانک از طریق همراه بانک مسکن و انتخاب گزینه «صدور سفته» امکان‌پذیر است.
در حال حاضر صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای ذینفعان حقیقی یا ذینفعی بانک مسکن امکان‌پذیر شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنان آن‌ها باید امضای دیجیتال خود را نیز برای استفاده از خدمات سفته الکترونیکی فعال کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و ۲۴ ساعته، امنیت بالا و داشتن کد شناسایی مخصوص و منحصر به فرد و برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

 قرارداد سپرده گذاری۲ میلیارد دلاری به منظور حمایت از طرح نهضت ملی مسکن و با اولویت اجرای طرح‌های حمل و نقلی بین صندوق توسعه ملی و بانک مسکن به امضا رسید.

قرارداد سپرده گذاری ۲میلیارد دلاری به منظور حمایت از طرح نهضت ملی مسکن با حضور مهدی غضنفری رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، میرمحمدی صادقی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی و عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به امضا رسید.

این قرارداد سه ساله است و بین صندوق توسعه ملی و بانک مسکن به امضا رسید. مبلغ قرارداد نیز ۲ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

مقرر است تا منابع این صندوق با اولویت به طرح‌های حمل و نقلی تخصیص یابد و مابه‌التفاوت سود برای اجرای طرح‌های مسکن و رونق ساخت و ساز، هزینه شود.

تسهیلات و وام فوری بانک ها برای مردم چگونه است؟

وام فوری

بانک‌ها معمولاً تسهیلات مختلفی را برای مردم فراهم می‌کنند. این تسهیلات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

وام‌های مسکن: بانک‌ها معمولاً وام‌های مسکن ارائه می‌دهند که به افراد کمک می‌کند خانه‌ای را تهیه یا خریداری کنند. این وام‌ها ممکن است شامل وام مسکن اولیه، وام مسکن برای تجدید نظریه، وام مسکن برای ساخت و سایر تسهیلات مرتبط با مسکن باشند.

وام‌های خرید کالا و خدمات: بانک‌ها می‌توانند وام‌هایی را برای خرید کالاها و خدمات ارائه دهند. به عنوان مثال، وام‌های خرید خودرو، وام‌های مصرفی برای سفر یا خرید لوازم الکترونیکی و دیگر وام‌های مشابه.

وام‌های تجاری و سرمایه‌گذاری: برای افراد و شرکت‌ها که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید یا توسعه کسب و کار فعلی را دارند، بانک‌ها ممکن است وام‌های تجاری و سرمایه‌گذاری را ارائه کنند.

اعتبارات تجاری: بانک‌ها می‌توانند به کسب و کارها اعتبارات تجاری ارائه دهند، که به آنها امکان دسترسی به منابع مالی جهت خرید مواد اولیه، تأمین سرمایه‌گذاری و مدیریت نقدینگی را می‌دهد.

کارت اعتباری و اعتباری الکترونیکی: بانک‌ها کارت‌های اعتباری و اعتباری الکترونیکی را به مشتریان ارائه می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد با استفاده از اعتبار موجود در حساب‌های بانکی خود خریدهای الکترونیکی انجام دهند و از خدمات مختلفی مثل خرید آنلاین، پرداخت قبوض و سایر خدمات مالی بهره‌برداری کنند.

تسهیلات مورد ارائه بانک‌ها ممکن است بر اساس نوع بانک، محدودیت‌ها و شرایط مالی هر فرد یا شرکت متفاوت باشد. پیشنهاد می‌شود با بانک‌ها مستقیماً تماس گرفته و اطلاعات مربوط به تسهیلات و شرایط مورد نیاز را جستجو کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: