پایگاه خبری خانه فوتبال:

پارگی رباط صلیبی مهدی‌پور تأیید شد و او به زودی زیر تیغ جراحی خواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۳۷ دیدار استقلال و مس رفسنجان بود که مهدی مهدی‌پور ناگهان بر روی زمین افتاد و از شدت درد به خودش می‌پیچید. در همان تصاویر ابتدایی پس از آسیب دیدگی این بازیکن نیز مشخص بود که هافبک آبی‌ها دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و احتمالاً مدت زمان طولانی را از میادین به دور خواهد بود. مصدومیت رباط صلیبی که بدترین نوع آسیب دیدگی برای یک بازیکن محسوب می‌شود، تشخیص نخست روی پای آسیب دیده مهدی‌پور بود.

با وجود اینکه پزشکان استقلال در بررسی‌های اولیه آسیب دیدگی بازیکن این تیم از ناحیه رباط صلیبی را تایید کرده بودند اما مهدی‌پور امروز مورد آزمایش ام آر آی قرار گرفت تا میزان آسیب دیدگی او به‌صورت دقیق مشخص شود. در نهایت پارگی رباط صلیبی این بازیکن تایید شد تا او ادامه فصل و همچنین نیم فصل نخست لیگ آینده را از دست بدهد.

قرار است که مهدی‌پور ابتدا کارهای مربوط به فیزیوتراپی را انجام دهد و پس از چند روز، او پای خود را به جراحان بسپارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد عمل جراحی قرار بگیرد. هنوز مشخص نیست که این بازیکن قصد دارد در ایران زیر تیغ برود یا در خارج از کشور رباط صلیبی آسیب دیده خود را عمل کند.

بدون شک مصدومیت مهدی‌پور و دوری طولانی مدت رو از میادین دومین ضربه بزرگ به نکونام و اسکواد این تیم است. پس از کوین یامگا، حالا استقلال یک بازیکن موثر و کلیدی دیگر خود را نیز از دست داده و باید دید که آبی‌ها چگونه جای خالی مهدی‌پور را پر خواهند کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: