پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه ژاپنی اوتو با تیتر «مهاجم ایرانی غیرقابل درک، قدرت تعیین کننده با 3 گل در 5 بازی» از نمایش‌های شهاب زاهدی در ترکیب تیم آویسپا فوکوئوکا تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه" شهاب زاهدی سه روز قبل با گل خود مقابل هیروشیما ورزشگاه خانگی آویسپا را به وجد آورد. او در دقیقه 22 نیمه اول ارسال ماساتو یوزاوا را با ضربه سر محکمی وارد دروازه کرد. اولین بازیکن ایرانی که در جی لیگ به میدان رفته، از زمان حضورش در 5 بازی 3 گل زده و یک پاس گل داده و شرایطش با هر بازی بهتر می‌شود.

هاسبه سرمربی آویسپا درباره شهاب زاهدی گفت: «شرایط او هر هفته بهتر می‌شود. او همچنین در دفاع از جلو کمک می‌کرد و مواقعی بود که در برابر تیم قدرتمند هیروشیما دریبل می‌زد و از آنها پیشی می‌گرفت تا موقعیت ایجاد کند.»

سرمربی هاسبه همچنین گفت: «فکر می‌کنم او به‌ عنوان عضوی از تیم کار بزرگی انجام داد، بیش از هر بازی دیگری که تا به حال دیده‌ام با توپ درگیر شد و سخت کار کرد تا بتواند عملکرد دفاعی داشته باشد». 

اگرچه این دیدار با تساوی به پایان رسید، اما زاهدی با ابراز اطمینان از بهبود شرایطش در تیم و جا افتادن بیشتر در ارنج آویسپا گفت: رسیدن به نتیجه خوب زیاد طول نمی‌کشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: