پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدت مطالعه:1 دقیقه

باشگاه پورتو به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی مدت‌ها بود شرایط سختی را در پورتو سپری می‌کرد و چهار ماه سخت با نگاه عجیب سرخیو کونسیسائو روی او، مصدومیت و حضور در جام ملت‌های آسیا موجب شده بود تا نتواند عملکرد همیشگی را داشته باشد، اما در دو دیدار اخیرشان با یک حضور تعویضی و یک بازی ثابت دوباره توانسته جایگاهش را پس بگیرد و دو گل حساس به ثمر رساند.
ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و گل دوم و تساوی اژدها را به ثمر رساند، در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش هم پنالتی به دست آمده برای تیمش را تبدیل به گل کرد تا نقش مهمی در صعودشان به فینال داشته باشد.
مهدی طارمی که در فیفا دی اخیر در دو مسابقه پیاپی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان دو پاس گل داد، حالا هم در دو بازی گذشته برای پورتو دو گل مهم برابر فامالیکائو و گیمارش به ثمر رسانده تا تاج و تخت خود را در باشگاه پرتغالی پس بگیرد.

باشگاه پورتو با انتشار توئیتی به تمجید از مهدی طارمی پرداخته و لقب «شاهزاده پارسی» را به این ستاره ایرانی داده و دو تصویر از خوشحالی گل‌های او منتشر کرده است.

طارمی

بدون تردید مهدی طارمی با عملکردش در دو دیدار گذشته پورتو و حمایت زیادی که از سوی هواداران باشگاه پرتغالی دارد، در بازی‌های آینده نیز به ترکیب برمی‌گردد و به دنبال بهبود آمار 4 گل زده در لیگ برتر این کشور است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: