کد خبر : 1508 / /
/

مرد آزارگری که یک فیلم از کودک آزاری در اینستاگرام منتشر کرده بود در شیراز بازداشت شد.

مرد آزارگری که یک فیلم از کودک آزاری در اینستاگرام منتشر کرده بود در شیراز بازداشت شد.

عامل انتشار فیلم کودک آزاری در اینستاگرام در شیراز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

پخش فیلم کودک آزاری در فضای مجازی

سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، به تصویری که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی که مبنی بر کودک آزاری در اینستاگرام بود کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده و آن را آویزان کرده بود، برخورد کردند.

 وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، گفت: تصویر مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا رصد و بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، آن را دستگیر کردند.

بازداشت کودک آزار در شیراز 

سرهنگ "سلیمانی" با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد، عنوان داشت: متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کودک آزاری

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.