آخرین شادی مهرداد میناوند در جشن تولد خداداد عزیزی منتشر شد.

شادی دیدنی مهرداد میناوند چند روز قبل از فوت +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهرداد میناوند چند روزی قبل از فوت،در جشن تولد خداداد عزیزی شرکت کرد.در این جشن تولد پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال هم حضور داشت.آخرین شادی های او در کنار دوستانش به خاطرات ابدی و جاودانه پیوست.

به تازگی کلیپ شادی کردن مهرداد میناوند در این جشن تولد در فضای مجازی منتشر شده و دوستداران او بار دیگر با حسرت و اندوه به چهره اش خیره شدند.

در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

مهرداد میناوند

مصاحبه ای در سال 86 :لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس ها را هم رفته ام. او تک اهنگی با نیما نکسیا و پژمان جمشیدی بنام جام جهانی در سال 93 منتشر کرد.

مهرداد میناوند

تکذیب شایعه سرطان مهرداد میناوند

مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که تا امروز برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی کرده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند.

مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت:به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

 پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

مهرداد میناوند