پایگاه خبری خانه فوتبال:

چهره شکسته نوید محمدزاده در روز تولدش!

به گزارش سایت فردا، حمیدرضا آذرنگ عکسی از چهره پیری نوید محمدزاده به مناسبت روز تولدش منتشر کرده است.

حمیدرضا آذرنگ با انتشار این عکس نوشت:

نویدِ عزیزم

به بهانه ىِ تولدت دنبال عکس بودم که یهو این عکس رو دیدم.

فارغ از طنازىِِ عکس ،آرزوم اینه که همین قدر شور انگیز و شعور انگیز و عشق باشى و بمونى تا همه تون سلامت اگه منم بودم تو همین سِن باز کنار هم چهارتایى مردِ بالشى رو اجرا بریم.

چه مبارک و خوبه که رفاقت هست رفیق.

چه خوب و مبارکه بودنت رفیق عشق.تولدت مبارک.

نوید محمدزاده

مروری بر کارنامه بازیگری و فیلم های نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده از مهم‌ترین بازیگران سینمای ایران پس از انقلاب است. چند یژگی مهم باعث شده که کارنامه حرفه‌ای او در میان بازیگران سینمای ایران کارنامه‌ای خاص و منحصربفرد باشد:

اول اینکه، نوید محمدزاده بازیگری است که به انتخاب‌های هوشمندانه‌اش معروف است. طی ١١ سالی که از آغاز فعالیت حرفه‌ایش در سینما با بازی در فیلم آندو ساخته بهروز قبادی می‌گذرد او در ١۵ فیلم سینمای ایران بازی کرده و قریب به اتفاق این فیلم‌ها، آثار مهمی در سینمای ایران به‌حساب می‌آیند و در زمان خودشان بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند؛ اغلب پرفروش بوده‌اند، توسط منتقدان مورد تحسین قرارگرفته‌اند و در جشنواره‌های داخلی و خارجی برنده جوایز مختلفی شده‌اند. بی‌دلیل نیست که در میان تماشاگران و علاقه‌مندان سینما این ذهنیت به خوبی جاافتاده است که: «نوید محمدزاده فیلم بد بازی نمی‌کند.»

نوید محمدزاده

لیستی از بهترین فیلم های سینمایی ایرانی در سال ۱۳۹۸

دوم، نوید محمدزاده در قامت یک سوپراستار تمام‌عیار در سینمای ایران ظاهر شده است فیلم‌های او خصوصا در چند سال اخیر اغلب پرفروش بوده‌اند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد هر فیلمی که او در آن بازی می‌کند می‌فروشد. کمتر بازیگری را در سینمای ایران سراغ داریم که حضورش در یک فیلم، این چنین باعث تضمین موفقیت در گیشه شود. بی‌دلیل نیست که کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ایران برای حضور او در فیلم‌هایشان سرودست می‌شکنند.

سوم، فیلم های نوید محمدزاده در عین حال که تماشاگر عام را با خود همراه می‌کند برنده جوایز متعدد داخلی و خارجی هم شده‌اند و نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: