کد خبر : 1949 / /
/

کلاب هاوس اپلیکیشن جدید شبکه‌های اجتماعی است که برپایه ارسال دعوتنامه و صوت طراحی شده است.

با دانلود دانلود نسخه اندروید Clubhouse این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. دانلود نسخه اندروید Clubhouse در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون توانسته است از 2 میلیون کاربر فعال برخوردار شود. با دانلود نسخه اندروید Clubhouse پیامی در قالب متن، عکس و ویدیو رد و بدل نمی شود. طریقه دانلود نسخه اندروید Clubhouse ممکن است هنوز برای بسیاری سوال باشد. دانلود نسخه اندروید Clubhouse را اینجا بیاموزید.

دانلود نسخه اندروید Clubhouse/ چطوری کلاب هاوس نصب کنیم؟ 

کلاب هاوس اپلیکیشن جدید شبکه‌های اجتماعی است که برپایه ارسال دعوتنامه و صوت طراحی شده است.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس (Clubhouse) یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی چت صوتی قابل دسترسی با دعوت نامه است که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. در اوایل سال ۲۰۲۱، این اپ بیش از ۸ میلیون دانلود از اپ‌استور داشت و ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار رسید. 

در ادامه با صفر تا صد کلاب هاوس Clubhouse آشنا شوید:

کلاب هاوس نخسین بار در سال پیش توسط یک سری توسعه دهنده خوش ذوق طراحی شد و توانست در همان ابتدا رکورد بیشترین دانلود از فروشگاه اپل را بِشکند و تنها با ۱۵۰۰ کاربر فعال به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش داشته باشد.

 

 

اپلیکیشن Clubhouse در واقع یک پیام رسان است که فقط بر اساس صوت فعالیت می‌کند و کاربران فقط در آن می‌توانند صحبت یا پادکست ارسال و دریافت کنند.

این برنامه در همان ابتدا سعی کرد با سرمایه گذاری بر روی افراد شناخته شده در دنیا، مهر تایید و معروفیت برنامه خود را بگیرد.

از طرف دیگر وقتی ایلان ماسک وارد این برنامه شد و در موضوعات مختلفی در آن صحبت کرد، سیل عظیمی از کاربران وارد این نرم افزار شدند.

 

کلاب هاوس نسخه اندروید دارد.

کلاب هاوس فقط با دعوتنامه و فعلا برای کاربران سیستم عامل آی او اس در دسترس است (اما طبق گفته‌های شرکت سازنده قرار است تا چند ماه دیگر نسخه کامل اپلیکیشن Clubhouse برای اندروید عرضه کنند)

کلاب هوس چگونه کار می کند؟

این نرم افزار فقط بر اساس ارسال صوت (مانند زمان که تماس صوتی در واتس اپ برقرار میکنید) کار میکند، و شما برای ارسال و دریافت، باید وارد اتاق‌ها و روم‌های که توسط کاربران مختلف در این برنامه ساخته می‌شود، به بحث و گفت گو بپردازید.

از این جهت هر فردی که درباره موضوع خاصی تخصص دارد و یا می‌تواند به دیگران کمک کند یک اتاق می‌سازد و هر وقت که قصد دارد با دیگر دنبال کنندگان خود به بحث و گفتگو بپردازد.

چگونه وارد کلاب هاوس شویم؟ / دعوتنامه کلاب هاوس

همان طور که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم این برنامه تا کنون فقط برای سیستم عامل ios عرضه شده است و تا الان فقط کاربران آیفون می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند، (اما طبق گفته‌های شرکت سازنده قرار است تا چند ماه دیگر نسخه کامل اپلیکیشن Clubhouse برای اندروید عرضه کنند)

متاسفانه هر فردی نمی‌تواند به صورت عادی این نرم افزار را دانلود و نصب کند، در واقع پس از آن که به دانلود و نصب این برنامه اقدام کنید باید یک فرم ثبت نام را با دقت پُر کنید و منتظر بمانید تا توسط مسئولین این برنامه تایید شود.

اما این ثبت نام تنها راه وارد شدن به این برنامه نیست، پس از این که برنامه هویت شما را تایید کند و صلاح بداند که شما لیاقت وارد شدن به این برنامه را دارید، باید منتظر بمانید تا فرد درخواست عضو شدن شما را یکی از دوستان شما تایید کند.

حالا با این وجود که هر فرد فقط و فقط می‌تواند تا دو نفر را تایید کند، تا اجازه وارد شدن به این برنامه به دوست شما داده شود، کار بسیار سخت می‌شود و کاربران باید انتخاب دقیق داشته باشند.

چگونگی ورود به اپلیکیشن Clubhouse

برای این کار نیازی نیست به دوستان خود پیام دهید تا شما را accept کنند، زیرا پس از این که فرم ثبت نام خود را پر کنید، دعوت نامه شما به سمت دوستان شما به صورت خودکار ارسال می‌شود و می‌توانند شما را تایید کنند تا وارد آن شوید.

چه اطلاعاتی در زمان ثبت نام کلاب هوس از ما گرفته میشود؟

مانند هر برنامه پیام رسان، برای ثبت نام فقط کافی است شماره تلفن و یک نام وارد کنید.

چند نفر را میتوان در برنامه کلاب هوس دعوت کرد؟

اما شاید این سوال برای شما پیش بیآید که چرا سیاست ورود برای اپلیکیشن Clubhouse شبیه پیام رسان‌های قرار داده نشده است؟

گفته شده که علت این موضوع این است که افرادی که واقعا قصد دارند از این فضا استفاده کنند بتوانند وارد این محیط شوند به همین دلیل هر کاربر فقط می‌تواند دو نفر از دوستان خود را در این برنامه تایید کند و پس از آن دیگر این امکان برای او وجود ندارد.

همچنین جالب است بدانید که اگر قصد داشته باید از افراد غریبه بخواهید تا فرم شما را تایید کنند، این کار را برای شما انجام نمی‌دهند، زیرا یکی دیگر از قوانینی که سخت در این برنامه اجرا می‌شود این است که اگر فردی توسط کاربران دیگری ریپورت شود نه تنها دیگر نمی‌تواند از محیط کلاب هاوس استفاده کند بلکه فردی که آن را تایید کرده هم به عنوان جریمه از این برنامه به بیرون انداخته می‌شود.

در اپلیکیشن Clubhouse به چه چیزی گوش می دهیم؟

درست است که هنوز عمر طولانی از این اپلیکیشن نَگُذشته است، اما بسیاری از کاربران در آن اتاق‌های مرتبط به بحث و گفتگو ایجاد کرده و شما می‌توانید از مواردی مرتبط به (نجوم، آشپزی، ورزش، روانشناسی تا سیاست، موضوعات دینی و خنده دار) پیدا کنید و وارد آن‌ها شده وبه صحبت حضار گوش داده و در صورت نیاز صحبت کنید.

گفته می‌شود، “موضوع مکالمه” در کلاب هوس انعطاف پذیر است، یک اتاق ممکن است یک نفره با دوستان خود در حال شوخی و خنده باشد، در حالی که اتاق دیگر یک مصاحبه رسمی بین چند شرکت در حال انجام است.

قوانین و مقررات درون اپلیکشن Clubhouse

قوانین بخش اصلی این نرم افزار را تشکیل می‌دهند همان طور که در بالا به آن پرداختیم اگر کاربری به عنوان خرابکار در این برنامه شناخته شود نه تنها دیگر نا آخر عمر نمی‌تواند با آن شماره تلفن فرم ثبت نام پر کند بلکه کاربری که آن را هم تایید کرده هم جریمه می‌شود.

یکی دیگر از قوانینی که در اپلیکیشن Clubhouse وجود دارد این است که اگر قصد داشته باشید صدای فردی را در گوشی خود ضبط کنید برنامه به صورت اتوماتیک دستور می‌دهد که از انجام این کار پرهیز کنید.

در کل اگر فردی هستید که زیاد به قوانین احترام نمی‌گذارید، بهتر است دور کلاب هوس را خط بکشید.

آیا اپلیکشن Clubhouse قابل اعتماد و امن است

باید به این نکته اشاره کرد که این نرم‌افزار دچار مشکل امنیتی می‌باشد و می‌تواند اطلاعات شخصی کاربران را به خطر بیندازد قبلاً اعلام شده بود که در نرم‌افزار کلاب هاوس کاربران امکان ضبط صدا را نخواهند داشت، اما هکر‌ها توانستند راهی برای به‌دست‌آوردن صدا در کلاس پیدا کنند مدتی پیش فایل‌های صوتی کلاب هاوس روی وب‌سایت‌های مختلف قرار گرفت و نکته قابل‌توجه و جالب این است که این اپلیکیشن چنین امکانی ندارد همین موضوع باعث شد که در مورد مشکلات امنیتی کلاب هاوس تحقیقات بیشتری انجام شود محققان امنیت سایبری استنفورد شماره آی‌دی کاربران و کلاس‌های آموزشی را منتشر کرده بودند و بعد از انتشار آن‌ها به نظر می‌رسید که شماره آی‌دی کلاس‌ها ارتباط نزدیکی با پروفایل و شخصیت واقعی کاربران دارد همچنین مشخص شده که سرور‌های کلاب هاوس در شانگ‌های قرار دارد و ممکن است دولت چین بتواند به اطلاعات کاربران و فایل‌های صوتی آن‌ها دسترسی پیدا کند.

آیا مباحث و موضوعات گفته شده در اتاق‌های اپلیکیشن Clubhouse ذخیره میشود؟

خیر هیچ گونه داده‌ای درون اتاق‌ها ذخیره نمی‌شود و گفتگو به صورت زنده (live) برگزار می‌شود.

در قسمت بالا اشاره کردیم که اگر فرد بخواهد صدا را ذخیره کند و یا بخواهد قوانین را رعایت نکند چه چیزی انتظارش را می‌کشد.

چند نفر میتوانند درون یک اتاق حضور پیدا کنند؟

محدودیت فعلی ۵۰۰۰ نفر در هر اتاق اپلیکیشن Clubhouse است و هر کاربر می‌تواند در بی نهایت اتاق عضو شود، ولی فقط در یک زمان در یکی از آن‌ها شرکت و حضور داشته باشد.

البته جالب است بدانید که این محدودیت قرار است برداشته شود، زیرا ایلان ماسک در اولین سخنرانی خود رکورد بیشترین حضار را شکست.

آیا منظور شما از مکالمه صوتی همان پادکست است؟

خیر در برنامه‌های مختلف شما میتوانید با استفاده از نرم افزار‌های ویرایش صدا، صوت خود را تغییر یا ویرایش و ادیت کنید، اما تمام صحبت‌ها در این برنامه به صورت زنده live برگزار می‌شود و قطعا مانند گوش دادن یا صحبت کردن با تلفن است.

آیا میتوان از اپلیکیشن Clubhouse درآمد کسب کرد؟

این موضوع بستگی به خود شما دارد اگر یک مشاور و سخنران انگیزشی باشید می‌توانید هر کسی که در دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی شما ثبت نام کرد و در این برنامه حضور دارد، لینک خود را به او بدهید تا در زمان‌های که قصد دارید سخنرانی کنید بتواند صحبت‌های شما را گوش داده و به بحث و گفت گو بپردازد.

اما اگر تاکنون فکر می‌کردید که می‌توان از طریق خود برنامه درامد زایی کرد باید گفت که هنوز برنامه‌ای برای انجام این کار راه اندازی نشده است.

نکات منفی درون اپلیکیشن Clubhouse چیست؟

خب تا کنون به موارد مثبت این برنامه اشاره کردیم، اما از مشکلات اپلیکیشن Clubhouse

میتوان به سخنران‌ها و کاربرانی که قصد شوم دارند اشار کرد، عده‌ای افراد با ساخت اتاق‌های مختلف و عضو گیری اقدام به صحبت درباره موضوعات (نژاد پرستانه، بی احترامی به ادیان مختلف و…) می‌کنند و، چون صحبت‌های آن‌ها در جایی ذخیره نمی‌شود و هر فردی میتواند با اجازه گرفتن از ادمین اتاق صحبت‌های خود را ارائه دهد و امکان پیگیری کمتری وجود دارد. اما نگران نباشید، زیرا دکمه report هم برای اتاق‌های بی خاصیت و افرادی که قوانین را رعایت نمی‌کنند در زیر انگشت شما قرار دارد.

دانلود نسخه اندروید Clubhouse شبکه چت صوتی 2021 اندروید

کلاب هاوس ( Clubhouse )، عنوان اپلیکیشنی است که این روز ها سرتیتر اخبار مربوط به اپلیکیشن ها و برنامه های نوظهور را به خودش اختصاص داده است. شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. کلاب هاوس در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون توانسته است از 2 میلیون کاربر فعال برخوردار شود. در حال حاضر این اپلیکیشن نوظهور ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم به بیشتر از این ها برسد.

 دانلود نسخه اندروید Clubhouse

در گذشته اگر شما خواهان استفاده از یک شبکه اجتماعی خوب و قدرتمند بودید، ما دانلود واتساپ و یا دیگر شبکه های اجتماعی نظیر ایمو، اینستاگرام و یا حتی دانلود اسلک را به شما پیشنهاد می کردیم اما فاکتوری که کلاب هاوس را نسبت به دیگر شبکه ها و شبکه های اجتماعی متمایز می کند این است که در این برنامه پیامی در قالب متن، عکس و ویدیو رد و بدل نمی شود بلکه ماهیت این برنامه تا حدودی شبیه به اپلیکیشن های پادکست دارد، مثلا اگر شما قصد شنیدن کتاب های صوتی را داشتید ما دانلود طاقچه را به شما توصیه می کردیم اما تفاوت اصلی کلاب هاوس با برنامه های دیگر این است که به شما این امکان داده می شود تا از دایر کننده ی گفتگو درخواست کنید شما را بپذیرد و در صورت پذیرش می توانید به پرسش و پاسخ با شخص در حال گفتگو بپردازید.

اپلیکیشن کلاب هاوس که خیلی زود توانست پله های ترقی را طی کند، که البته حضور و حمایت افراد سر شناسی همچون: ایلان ماسک، دریک، کانیه وست و… در این رشد و تعالی بی تاثیر نبوده و نیست. ماهیت اپلیکیشن کلاب هاوس تا حدودی مشابه به یک رادیوی آنلاین یا پادکست است چرا که شما در این برنامه نه امکان آپلود عکس و فیلم را دارید و نه اجازه ی دانلود آنرا. تنها جایی که در اپلیکیشن کلاب هاوس می توانید عکسی را بارگذاری کنید پروفایل خودتان است! Clubhouse در ابتدا برای سیستم عامل های ios طراحی و عرضه شد و با توجه به بازخورد خوبی که توسط کاربران کسب کرد، توسعه دهندگان این برنامه در صدد آن بودند که نسخه ی اندروید این برنامه را به بازار عرضه کنند این مهم خیلی زود اتفاق افتاد و اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید طراحی و عرضه شد اما به دلیل مشکلات امنیتی ای که برای این برنامه پیش آمده بود، در حال حاضر دانلود Clubhouse برای نسخه های اندرویدی امکانپذیر نمی باشد و به محض رفع مشکلات موجود، لینک دانلود این برنامه در سایت ایران اپ قرار می گیرد.

 دانلود نسخه اندروید Clubhouse / نکات پیرامون روم در کلاب هاوس

همانطور که از نام clubhouse (خانه ی باشگاه ها)پیداست این برنامه شامل تعداد بسیار زیادی کلوپ است که افراد مختلفی با مضمون های متفاوت آنها را ایجاد کرده اند. این کلاب ها به صورت های public، social و private فعالیت دارند. هر کلاب می تواند شامل Room های زیادی باشد که موضوعات room ها زیر شاخه ای از موضوع کلی یک club است. برای مثال موضوع یک کلاب در رابطه با ورزش است و room های این کلاب می تواند در رابطه با فوتبال، شنا، دومیدانی و…باشد. سخنران ها و موضوعات پیرامون room ها تماما قبل از آغاز جلسه مشخص است. اما جلساتی که در کلاب ها و در قالب یک room گذاشته می شود به صورت اجرای زنده است و اگر سروقت به آن جلسه نرسید آنرا از دست خواهید داد. حال چگونه بفهمیم که جلسات در چه ساعتی قرار است شروع شود؟ با فالو کردن کلاب مدنظرتان، کلاب هاوس نوتفیکیشن هایی به شما ارسال می کند و از ساعت و موضوع room های کلاب، شما را با خبر می کند. نکته ی مهم این است که کلاب ها برای همیشه پایدار است و در دسترس شما قرار دارد اما room هایی که در آن تشکیل می شوند به محض این که مدیر کلاب گزینه ی اتمام جلسه را بزند، دیگر در دسترس شما نخواهد بود.

 دانلود نسخه اندروید Clubhouse

دانلود و نصب کلاب هاوس

با دانلود و نصب کلاب هاوس این اپلیکیشن پس از ثبت نام و ارسال کد به سیمکارت، از شما می خواهد تا کتگوری های مورد علاقتان را انتخاب کنید برای مثال شما می توانید دسته ی پزشکی، تکنولوژی، life style و… را انتخاب کنید که این کار به کلاب هاوس کمک میکند تا موضوعات مورد علاقه ی شما را در معرض دیدتان قرار دهد که البته با دانلود اینستاگرام و نصب آن، کاربر به وضوح شاهد این امر است. اما تنها چیزی که کلاب هاوس را از دیگر شبکه های اجتماعی مجزا می کند بحث ثبت نام و ورود به این برنامه است که کاربرانش را بسیار به چالش کشیده است! در ادامه به بحث و گفتگو راجب مراحل راه اندازی کلاب هاوس می پردازیم.

لینک دانلود

راه اندازی و دعوتنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس همانند دیگر شبکه های اجتماعی رایج نیست و کمی تفاوت دارد. مثلا کاربران نمی توانند به محض نصب این برنامه و ثبت نام در آن، شروع به فعالیت کنند! برای استفاده از این برنامه دو راه وجود دارد.

راه اول :

افرادی که از قبل در این شبکه فعالیت دارند، این امکان را دارند تا به دو نفر از نزدیکان خود دعوتنامه ارسال کنند که در این صورت آن دو نفر می توانند عضو این شبکه اجتماعی شوند. اما اگر فردی بخواهد بیش از دو نفر را به این اپلیکیشن دعوت کند باید چه کار کند؟ تنها راهی که می شود با یک حساب بیش از دو نفر را در کلاب هاوس دعوت کرد این است که فرد به انجام فعالیت در این شبکه بپردازد و اگر این فعالیت مداوم باشد، کلاب هاوس این امکان را به شما می دهد تا افراد بیشتری را به این اپلیکیشن دعوت کنید که کلاب هاوس در این روش معمولا دعوت نامه های بیشتری به شما می دهد.

راه دوم :

این راه بدین صورت است که کاربر پس از دانلود و نصب کلاب هاوس اقدام به ثبت نام در این اپلیکیشن می کند و کلاب هاوس پس از انجام بررسی های لازم، ممکن است به فرد اجازه دهد که وارد این اپلیکیشن شود. از نکات حائز اهمیت در این روش این است که نام کاربری شما تا زمانی که توسط کلاب هاوس مورد پذیرش قرار بگیرید در اختیار خودتان است و به اصطلاح آن را رزرو کرده اید که این مورد تنها زمانی مورد اهمیت واقع می شود که کاربر شخصی مهم باشد یا دارای برندی معروف باشد و دوست داشته باشد با نام اصلی خودش یا برندش در کلاب هاوس فعالیت کند. نکته ی دیگری که توجه شما را به آن جلب می کنم این است که در این روش، ممکن است با تکمیل فرآیند ثبت نام توسط شما، اعلانی به دوستان شما که در کلاب هاوس فعالیت دارند ارسال شود و در صورتی که دوستانتان شما را تایید کنند، کلاب هاوس اجازه ی فعالیت رابه شما بدهد و جالبتر اینکه در این روش از دعوتنامه های دوستانتان چیزی کاسته نمی شود. در آینده ای نزدیک این شبکه ی اجتماعی تبدیل به یک بستر امن برای ایجاد کنفرانس و وبینار ها خواهد شد که شما را از دانلود ادوبی کانکت و دیگر برنامه های نظیر آن بی نیار می کند.

قابلیت های کلاب هاوس

پلتفرم جذاب و رقابت کم در آن 

امکان شرکت در جلسات و برگزاری کنفرانس

رسیدگی به کار های دیگر در حین شرکت در جلسات 

دعوت کردن دوستان 

پرسش و پاسخ از افراد سرشناس 

بدست آوردن دعوتنامه های اضافی با فعالیت مداوم 

به راحتی می توانید صدای خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید.

امکان استفاده از کلاب هاوس با توجه به سرعت کم اینترنت

کاملا رایگان است

از معایب کلاب هاوس

از مشکلات ارتباطاتاتی که به صورت لایو و زنده صورت می گیرد این است که شما قابلیت دانلود آن قطعه را ندارید برا مثال افرادی که اقدام به دانلود توییچ می کنند یا در لایو های اینستاگرامی شرکت می کنند این امکان را نخواهند داشت که اجرای زنده را ذخیره یا دانلود کنند. البته بعضی از کاربران که در اینستاگرام اصلی فعالیت دارند با دانلود ایکس رکوردر اقدام به ضبط فیلم از لایو های کاربران دیگر می کنند که البته کلاب هاوس در حال حاضر این اجازه را به شما نمی دهد اما کلاب هاوس راهکار هایی را در دستور کار خودش قرار داده است تا در آینده ای نزدیک در صورتی که صاحب اتاق (Room) درخواستتان مبنی بر اجازه ی ضبط لایو را بپذیرد، شما بتوانید به کمک اپلیکیشن های اسکرین ریکوردر اقدام به فیلمبرداری کنید.

https://iranapp.me/clubhouse//#faq-question-87131

این اپ یا بازی دقیقا چیست و چه می کند؟

کلاب هاوس ( Clubhouse )، عنوان اپلیکیشنی است که این روز ها سرتیتر اخبار مربوط به اپلیکیشن ها و برنامه […]

https://iranapp.me/clubhouse//#faq-question-87132

این اپ در چه دسته بندی قرار دارد؟

این برنامه یا بازی در دسته بندی ارتباطی قرار دارد.

https://iranapp.me/clubhouse//#faq-question-87133

تاریخ بروزرسانی این برنامه یا بازی چه تاریخی است؟

آخرین نسخه این اپ در تاریخ 9 فروردین 1400 منتشر شده است.

https://iranapp.me/clubhouse//#faq-question-87134

آیا دانلود به صورت مستقیم انجام می شود؟

بله. تمامی بازی ها و برنامه ها در ایران اپ به صورت کاملا مستقیم قابل دانلود و نصب می باشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.