کد خبر : 1724 / /
/

خواستگاری جنجالی نادر سریال می خواهم زنده بمانم در بازداشتگاه +فیلم لو رفته

سکانسی از سریال می خواهم زنده بمانم را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می کنید

خواستگاری جنجالی نادر سریال می خواهم زنده بمانم در بازداشتگاه +فیلم لو رفته

 نادر سریال می خواهم زنده بمانم  متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ - تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.نادر سریال می خواهم زنده بمانم  با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد .نادر سریال می خواهم زنده بمانم فوق دیپلم عمران است و فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر شروع کرده‌است.نادر سریال می خواهم زنده بمانم با بازی در فیلم متولد ۶۵ به شهرت دست یافت.آخرین خبرهای مرتبط با نادر سریال می خواهم زنده بمانم را در سایت خبرآزاد مشاهده کنید 

بیوگرافی نادر سریال می خواهم زنده بمانم 

پدرام شریفی  بازیگر بسیار جوانی است که  در مدت کوتاه حضورش در سینمای ایران بسیار خوش درخشیده است .پدرام شریفی  مرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده‌است. او بلافاصله بعد از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه شد و فوق دیپلم عمران گرفت. اما علاقه زیاد به سینما و تئاتر باعث شد تا تصمیم بگیرد در رشته سینما ادامه تحصیل بدهد. 

شریفی با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد و بازی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی باعث شناخته‌شدن بیشتر وی شد. پدارم شریفی با سه فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا و «متولد ۶۵» ساخته مجید توکلی در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در هر کدام از این فیلم‌ ها نقش‌ های متفاتی را ایفا کرده است. همین باعث شد به عنوان یک بازیگر بسیار توانا شناخته شود که می‌تواند در هر نقشی ظاهر شود. 

پدرام شریفی سپس در فیلم شبی که ماه کامل شد نقش شهاب برادرزن ریگی را بازی کرد و بسیار دیده شد.

 نادر سریال می خواهم زنده بمانم در راه سوپراستار شدن

نادر سریال می خواهم زنده بمانم پدرام شریفی بعد از بازی‌های موفقی که در سینما داشت به سریال های خانگی پیوست. او بعد از تجربه موفق سریال هم گناه که در آن نقش پیمان را بازی می کرد سریال می خواهم زنده بمانم را بازی کرد. او در سریال می‌خواهم زنده بمان نقش نادر را بازی کرده است. معلم فرهیخته ای که عاشق دختری به نام هما با بازی سحر دولتشاهی است و این عشق ناب دچار تحولاتی شده و آنها بهم نمی‌رسند. 

پدرام شریفی خوش چهره و خوش اندام است و همین دو فاکتور باعث شده بسیار مورد توجه قرار بگیرد و قابلیت تبدیل شدن به یک سوپراستار را داشته باشد. هرچند توانایی بسیار بالای او برای بازیگری باعث شده بسیار مورد توجه کارگردانها قرار بگیرد. 

او یکی از نقش‌های اصلی سریال می‌خواهم زنده بمانم را بازی کرده است. 

زندگی خصوصی  نادر سریال می خواهم زنده بمانم 

پدرام شریفی مجرد است و ازدواج نکرده است. او به صورت حرفه ای ورزش می‌کند، مطالعه می‌کند و عاشق سرعت و رانندگی است. پدرام شریفی در خانواده ای متوسط به بالا به دنیا آمده است و رابطه بسیار خوبی هم با خانواده اش دارد.او موسیقی و سینما را بسیار دوست دارد و یک شنونده حرفه ای موسیقی است و فیلم‌های کلاسیک زیاد تماشا می‌کند. 

1- فیلم های سینمایی  نادر سریال می خواهم زنده بمانم

1- شیرجه بزرگ (1398)

2- بی صدا حلزون (1398)

3- شبی که ماه کامل شد (1397)

4- سال دوم دانشکده من (1396)

5-کار کثیف (1396)

نادر سریال می خواهم زنده بمانم

6- هجوم(1395)

7- سایه (1394)

8- سیانور (1394)

9- متولد 65(1394)

10- بادیگارد (1394)

11- ماهی و گربه (1392)

2- سریال های تلویزیونی  نادر سریال می خواهم زنده بمانم 

1- سرباز (1397)

2- گشت ویژه (1395)

 نمایش خانگی  نادر سریال می خواهم زنده بمانم 

1-    سریال هم گناه (1398)

2-     می‌خواهم زنده بمان (1399)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.