کد خبر : 2049 / /
/

نقوی حسینی: اگر رئیسی نیاید، جلیلی نامزد می‌شود / جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده

در این باره که جلیلی یا رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری بشوند اختلاف نظر وجود دارد. هنوز درباره افرادی که کاندیدای ریاست جمهوری می شوند قطعیتی وجود ندارد. صحبت هایی در مورد کاندیدای ریاست جمهوری ظریف و سید حسن خمینی نیز شده است.  سید حسن نقوی درباره اینکه آیا جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری می شود توضیحاتی داد. اخبار مربوط به گزینه های کاندیدای ریاست جمهوری را در خبر روز دنبال کنید.

کاندیدای ریاست جمهوری جلیلی به یک شرط 

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران سال ۹۲ درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد.

کاندیدای ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران سال ۹۲ درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد.

سید حسین نقوی حسینی رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال ۹۲ درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

اگر رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری بشود 

او افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزد‌های اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

کاندیدای ریاست جمهوری

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو با برنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.