پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک منتقد سینما از دستمزد محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه هفت خان انتقاد کرد.

 دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای «هفت خان»

به گزارش سایت فردا،  پوریا ذوالفقاری منتقد سینما درباره دستمزد عجیب محمدرضا گلزار نوشت:

از لحظه ای که شنیده ام، به مردم ایستاده در صف مرغ و زندانی شده در خانه و اسیر شده در فقر و نومیدی فکر می کنم. به آنها که از نداری به کشتن خود می اندیشند و می پرسم از خودم که چند تایشان شب ها با دیدن این برنامه خستگی و اندوه از تن می تکانند؟ اصلا چندتای شان می دانند چنین برنامه ای وجود دارد؟

عکس محمدرضا گلزار

از لحظه ای که شنیده ام به منوچهر نوذری می اندیشم که برخلاف مجری این برنامه هم توان اجرا و بیان گرمی داشت و هم دانشی بیش از نیاز یک مجری با سواد حتی و هم حاضرجواب و به اصطلاح سرضرب گو بود اما آنقدر نیندوخت از این حرفه که آخر عمری وقتی تصمیم به خطر کردن و سرمایه گذاری در ساختمان سازی می گیرد، در همان گام اول کم نیاورد و کارش به زندان نکشد و از فرط غصه سکته نکند پشت میله ها.

شنیده ام هجده میلیارد تومان! هفت خان را چند نفر دیده اند؟ شنیده ها می گوید کم بازدیدترین تولید پلتفرم هاست... نه برای مردم تماشا دارد و نه برای تولیدکننده بازدید. اما برای مجری اش در این زمستان اقتصادی و در کوران توصیهٔ مردم به مقاومت و صبر، هجده میلیاردتومان دستمزد داشته که همان اول هم پرداخت شده که مبادا این چکیده ترین ماست تاریخ هنر سرگرمی ما برنجد و لطف نکند به مردم و ننشیند جلوی دوربین و مفتون مان نکند با هنرنمایی اش!

چه می گذرد در این پلتفرم ها؟ واقعا هیچ رسانه و هیچ متولی و هیچ نهادی نیست که بپرسد قراردادها چرا منتشر نمی شوند و ارقام چرا اعلام نمی شوند و آمار بازدیدها چرا به رازی مکتوم بدل شده است؟ بپرسد اینجا بناست محصول فرهنگی تولید شود یا باز سفره ای پهن شده برای جمعی ده دوازده نفره که معلوم نیست پشت پرده چه کرده و با که بسته اند که باید هر روز  پروارتر شوند با پول این ملت؟ هجده میلیاردتومان؟ گران ترین مجری پربیننده ترین برنامهٔ دنیا کیست؟ اگر به ایران می آمد و دستمزد و خرج اقامتش به ریال پرداخت می شد، باز به هجده میلیاردتومان می رسید؟ انصافا در پلتفرم ها چه خبر است؟ و در رسانه ها چه خبر است که صدا ازشان در نمی آید؟

چکیده ای از "بیوگرافی محمدرضا گلزار":

نام اصلی: محمدرضا گلزار

زمینه فعالیت: سینما، موسیقی، مجری، مدلینگ، بازیگری، خوانندگی، نوازندگی

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۶ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران ایرانی

پیشه: هنرپیشه

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۷ تا کنون

مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات

بیوگرافی محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.  صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: