عکس لیندا کیانی در روسیه را مشاهده می کنید.

پست اینستاگرامی لیندا کیانی در فضای مجازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لیندا کیانی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری در روسیه به روز کرد که در ادامه این تصاویر را مشاهده خواهید کرد. لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. لیندا کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

 

لیندا کیانیلیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد. لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

لیندا کیانی