عکس فوق احساسی سام درخشانی و دخترش

کد خبر: 1061768

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است

عکس فوق احساسی سام درخشانی و دخترش

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است. سام درخشانی با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود

عکس فوق احساسی سام درخشانی و دخترش

سام درخشانیسام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. 

 

 

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

سام درخشانی با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

سام درخشانی

 ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی پس از تمام حاشیه هایی که در مورد ازدواجش به وجود آمد بالاخره در تاریخ 26 خرداد 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرد.

سام درخشانی، بازیگری کهنه‌کار و محبوب است و قطعا شناخت زیادی روی او دارید ولی بد نیست درباره همسر او بدانید که عسل امیرپور نام دارد و متولد سال 1362 است؛ او به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته؛ بنابراین  نقاشی می‌کند و اتفاقا جالب است بدانید که خواهر سام‌ درخشانی هم نقاش است و به گفته سام، حالا خانه آنها تبدیل به یک گالری نقاشی شده است.

سام درخشانی

بخشی از مصاحبه خواندنی با سام درخشانی و همسرش

زنگ آشنایی من و عسل

سام درخشانی :من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد. در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی خانواده های ما نیز با هم رفت و آمد پیدا کردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد.

عسل:در ابتدا اصلا فکر نمی کردم آشنایی من و سام به مرحله ازدواج برسد ولی رفته رفته این حس در ما به وجود آمد که می توانیم زندگی مشترک مان را در کنار هم تشکیل بدهیم.

گارد مخالفی که شکست

سام درخشانی: یک بار تنهایی نزد پدر و مادر عسل رفتم و با آنها درباره ازدواج مان صحبت کردم. لطف داشتند و گفتند با شناختی که نسبت به من دارند، با این ازدواج موافقت می کنند. چون با توجه به شرایط کاری قشر ما، آن اوایل کمی نسبت به این موضوع گارد داشتند ولی با توجه به رفت وآمدهایی که بین دو خانواده شکل گرفته و باعث شناخت دو خانواده از هم شده بود، در نهایت بار این مسوولیت را به دوش من و عسل انداختند و تصمیم گیری نهایی را به عهده خودمان گذاشتند. بالاخره یک روز با خانواده به منزل عسل رفتیم، شامی خوردیم، گپی زدیم و در پایان تمام قرارها را گذاشتیم که منجر به عقد من و عسل شد.

سام درخشانی

عسل: همانطور که سام هم گفت ناخودآگاه نسبت به حرفه او کمی حس تردید و گارد وجود داشت ولی آنقدر همه چیز سریع اتفاق افتاد که شاید باورتان نشود. سام آدمی است که خیلی فوری تصمیم می گیرد. بعد از اینکه به خوبی با یکدیگر و خانواده های هم آشنا شدیم و دوران آشنایی مان سپری شد، یک روز سام به من گفت:«دو روز دیگر برای خواستگاری می آیم» و واقعا همین کار را کرد و اتفاقات بعد از آن هم در عرض یک هفته رخ داد و ...

 عکس سام درخشانی و همسرش

عجله ولی با شناخت کافی

سام درخشانی: اصلا این طور نبوده که بخواهیم در تصمیم برای ازدواج یا حتی در تصمیم برای مسائل دیگر زندگی مان، احساساتی عمل کنیم. ما به شناخت کافی از یکدیگر دست پیدا کرده بودیم و به این نتیجه رسیدیم که می توانیم زندگی خوبی را در کنار هم تشکیل دهیم. من حتی خواستگاری اصلی ام را از عسل در روز تولدش انجام دادم و در مقابل دوستانم او را سورپرایز کرده، شخصا از او خواستگاری کردم و حلقه ای به او دادم ولی به هرحال برای ما سنت ها و مراسم مرسوم این کار نیز مهم بود و مراسم خواستگاری ما با حضور خانواده ها نیز برگزار شد و از آنجا که قبل از آن تصمیم اصلی را گرفته بودیم، کارها به سرعت انجام شد.

یک هنرمند برای یک زوج

سام درخشانی: شغل ما سختی ها، بی نظمی ها، استرس ها و تنش های زیادی دارد و به نظرم از یک خانواده همان یک نفر کافی است که در این حرفه حضور داشته باشد. اگر بخواهیم خانواده ای داشته باشیم که به زندگی و فرزند آینده مان برسیم و برنامه مشخصی در زندگی داشته باشیم، لازم است که فقط یک نفر در این حرفه باشد چون اگر زن و شوهر هر دو در این حرفه باشند، رسیدگی به فرزند، تمرکز و برنامه ریزی روی زندگی واقعا سخت می شود.

سام درخشانی

یک بازیگر به دلیل بی نظمی هایی که در کارش وجود دارد نمی تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد و این یکی از دلایلی است باعث شد از اهالی سینما کسی را به عنوان همسر انتخاب نکنم. اما مهم تر از آن این است که من اساسا هیچ تصمیمی درباره اینکه چه همسری با چه حرفه ای را انتخاب کنم، نداشتم و همیشه دنبال قسمت خودم بودم و قطعا انتخاب عسل، قسمت من بوده و خیلی خوشحالم که همسری انتخاب کرده ام که می تواند زمان کافی و درستی را در زندگی مان بگذارد.

سام درخشانی

فیلم‌شناسی سام درحشانی

سینما

۱۳۸۹ سرسپرده (بهمن گودرزی)

۱۳۸۸ دلواپسی (بهمن گودرزی)

۱۳۸۷ عقرب (مجید جوانمرد)

۱۳۸۷ شکار روباه (مجید جوانمرد)

۱۳۸۷ نطفه شوم (کریم آتشی)

۱۳۸۴ صحنه جرم، ورود ممنوع (ابراهیم شیبانی)

۱۳۸۴ شهر آشوب (یدالله صمدی)

۱۳۸۳ جدا افتاده (داوود موثقی)

۱۳۸۲ خانه ای در شن (اردشیر افشین راد)

۱۳۸٢ آغاز دوم (مهشید افشار زاده)

۱۳۷۹ دلباخته (خسرو معصومی)

 تصاویر سام درخشانی

تلویزیون

۱۳۹۴ پشت بام تهران  (بهرنگ توفیقی)

۱۳۹۲ پژمان  (سروش صحت)    

۱۳۹۲  ماتادور  (فرهاد نجفی)

۱۳۹۲ آوای باران (حسین سهیلی زاده)

۱۳۹۲ همه چیز آنجاست (شهرام شاه حسینی)  

۱۳۹۱ راستش را بگو  (محمدرضا آهنج)  

۱۳۹۰ مثل شیشه (جواد مزدآبادی)

۱۳۹۰ شهر دقیانوس (مهرداد خوشبخت)

۱۳۹۰-۱۳۸۹ نابرده رنج (علیرضا بذرافشان)

۱۳۸۸-۱۳۸۹ دارا و ندار (مسعود ده نمکی)

۱۳۸۸ پسری شبیه بابا (میلاد کزازی)

۱۳۸۸ خسته دلان (سیروس الوند)

۱۳۸۸ بازگشت (حسین سحرخیز، تله فیلم)

۱۳۸۸ آسمان همیشه ابری نیست (سعید عالم زاده)

۱۳۸۸ تکیه بر خورشید (حسین سحرخیز، تله فیلم)

۱۳۸۸ در چشم باد (مسعود جعفری جوزانی)

۱۳۸۷ روزهای زیبا (جواد افشار)

۱۳۸۷ آنجا که زاده شده ام (مسعود آب پرور، تله فیلم)

۱۳۸۷ عروس برفی (سیروس الوند، تله فیلم)

۱۳۸۷ راه نیرنگ (مهرداد خوشبخت، تله فیلم)

۱۳۸۷ رد پایی در بزرگراه (حسین تبریزی)

۱۳۸۶ عروس زندان (پرند زاهدی)

۱۳۸۶ به نام گل سرخ (فیاض موسوی)

۱۳۸۶ ساعات ناامیدی (سیروس الوند)

۱۳۸۵ سالهای برف و بنفشه (سعید سلطانی)

۱۳۸۵ ما چند نفر (فیاض موسوی)

۱۳۸۴ روزهای اعتراض (مهران رسام)

۱۳۸۱ دریایی ها (سیروس مقدم)

۱۳۸۰ بهشت آبی (احمد مرادپور)

۱۳۷۹ همسفر (قاسم جعفری)

۱۳۷۹ با من بمان (حمید لبخنده)

۱۳۷۹ خانه پدری (فریدون حسن پور)

۱۳۷۸ شب زدگان (امیرحسین قهرائی)

۱۳۷۸ طلسم طلایی (سعید اکبریان، تله فیلم)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها