پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت سکه و طلا/ سیگنال پشت خطی به قیمت سکه

به گزارش سایت فردا، از نظر تحلیل گران فنی تا زمانی که فلز گران بهای داخلی زیر محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قرار دارد،‌ خرید آن پرریسک خواهد بود. قیمت سکه برای رشد در روز جاری نیاز دارد که حداقل دلار را بالای محدوده ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی ملاقات کند.

به گزارش اقتصادنیوز، دیشب در معاملات پشت خطی، سکه امامی پشت خط ۹ میلیون و ۷۰۰  هزار تومانی باقی ماند. در انتهای شب گذشته، سکه در این معاملات با قیمت ۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش می رفت که تفاوت معناداری با بعدازظهر نداشت. برخی از معامله گران باور دارند، کاهشی نشدن سکه در  معاملات پشت خطی به معنای آن است که معامله گران به افزایش قیمتی خوشبین هستند. این در حالی است که دسته دیگری باور دارند،‌ اگر سکه قرار بود که رشد قیمتی را تجربه کند، دیشب باید به بالای محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی می رفت. از نظر تحلیل گران فنی تا زمانی که فلز گران بهای داخلی زیر محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قرار دارد،‌ خرید آن پرریسک خواهد بود.  

قیمت سکه و طلا/ سکه حباب

در این میان، گروهی عنوان می کنند قیمت سکه برای رشد در روز جاری نیاز دارد که حداقل دلار را بالای محدوده ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی ملاقات کند. در کنار این، سکه بازان بسیار به روند بهای طلا در هفته جاری خوشبین هستند و به همین دلیل خریدهای خود را در روز یک شنبه بالا بردند. اگر طلا امروز رفتار صعودی را در پیش نگیرد، ممکن است سکه بخشی از ارزش خود را از دست بدهد.

سکه پشت خطی2

روز یک شنبه سکه به واسطه انتظارات افزایشی که برای طلا  داشت، کمی بیشتر از افزایش قیمت دلار رشد کرد. این عامل موجب شد که حباب قیمتی فلز گران بهای داخلی نیز افزایش پیدا کند. طبیعی است که رفتار متناقض اونس طلا با انتظارات سکه بازان می تواند بخشی از  معامله گران را در موقعیت فروش قرار دهد. دیروز بعدازظهر حباب سکه به نزدیک محدوده ۴ درصدی رسیده بود. این حباب در روز جاری می تواند کمی کاهش پیدا کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: