کد خبر: 618809
تاریخ انتشار :

حمله تند سعید محمد به علی لاریجانی

امروز سعید محمد نسبت به ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات واکنش نشان داد: به کسانی که هویت خودشان را مدیون پادگان و دادگاه هستند به صراحت می‌گویم به حول و قوه الهی، امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است.

حمله تند سعید محمد به علی لاریجانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید محمد به توییت انتخاباتی علی لاریجانی واکنش نشان داد.

واکنش تند سعید محمد به ثبت نام لاریجانی

امروز سعید محمد نسبت به ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات واکنش نشان داد: به کسانی که هویت خودشان را مدیون پادگان و دادگاه هستند به صراحت می‌گویم به حول و قوه الهی، امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است.

لاریجانی پس از ثبت نام در انتخابات در توییتی نوشت:شرایط سخت تصمیم های شجاعانه می خواند.

علی لاریجانی امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حمله تند سعید محمد به علی لاریجانی

وی پس از ثبت نام در صفحه شخصی خود نوشت:‌

شرایط سخت، تصمیم‌های شجاعانه می‌خواهد. بسم‌الله الرحمن الرحیم...

 

 حمایت بخش‌هایی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان از لاریجانی

محمد مهاجری گفت: ورود آقای لاریجانی به صحنه می‌تواند بدنه اصولگرایی را از وضعیت کنونی خارج کند و حتما او رقیبی جدی برای آقای رئیسی است.

گروه سیاست نامه‌نیوز: امروز شنبه 25 اردیبهشت روز مهمی در روند انتخابات ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود زیرا تقریبا همه نامزهای اصلی پا به میدان رقابت گذاشتند و حالا می‌شود تحلیل دقیق‌تری از فضای انتخاباتی موجود ارائه داد. امروز نامزدی سید ابراهیم رئیسی قطعی شد و تا این لحظه علی لاریجانی، محسن هاشمی، عباس آخوندی، مسعود پزشکیان، عزت‌الله و... ضرغامی ثبت نام کردند تا بتوان از میان اینها دو شخصیت یعنی رئیسی و لاریجانی را مهم‌ترین نامزدهایی که با یکدیگر رقابت خواهند کرد، دانست.

محمد مهاجری، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره ورود لاریجانی و رئیسی به انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «پیش از آنکه آقای لاریجانی در انتخابات ثبت نام کند، اگر نظر من را می‌خواستید می‌گفتم اگر آقای رئیسی نامزد شود، بی‌تردید پیروز انتخابات خواهد بود اما حالا وضعیت فرق کرده است و با ورود آقای لاریجانی نمی‌توان به قطعیت گفت که آقای رئیسی پیروز می‌شود».

 حمله تند سعید محمد به علی لاریجانی

 

 

او ادامه داد: «ورود آقای لاریجانی به صحنه می‌تواند بدنه اصولگرایی را از وضعیت کنونی خارج کند و حتما او رقیبی جدی برای آقای رئیسی است».

او درباره اینکه آیا بخش‌هایی از اصولگرایان بر علی لاریجانی توافق می‌کنند یا نه، بیان کرد: «من اطلاع دارم که اکنون در دو شورای ائتلاف و وحدت اختلافات زیادی بر سر اینکه از کدام یک از این دو شخصیت حمایت کنیم، وجود دارد و به نظر من انشعابی میان اصولگرایان شاهد خواهیم بود».

این فعال سیاسی درباره اینکه آیا اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت می‌کنند یا خیر، اظهار کرد: «بخشی از اصلاح‌طلبان نگاه داعشی به سیاست دارند. اصرار بر این این تعبیر دارم زیرا مانند داعش که بسیار بی‌اخلاق و ناجوانمرد است، بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان هم مراعات اخلاق سیاسی و امنیت ملی را نمی‌کنند و اسلحه‌شان فحش و دشنام و دروغ است. آنها می‌خواهند مشارکتی حداقلی رخ دهد و در صدد هستند تا جامعه را ناامید از انتخابات کنند اما به دلیل آنکه حضور آقای لاریجانی می‌تواند امید را در جامعه ایجاد کند، بخش‌های معتدل اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنند و لاریجانی را نماد گفت‌وگو و تعامل ملی خواهند دانست».

او در پاسخ به این پرسش که آیا دولت لاریجانی ادامه دولت روحانی است، تصریح کرد: «آقای لاریجانی در حوزه سیاست خارجی و برجام نگاه دولت آقای روحانی را قبول دارد اما در حوزه اقتصاد، سیاست داخلی و فرهنگ با دولت روحانی کاملا متفاوت است و به هیچ‌وجه در این حوزه‌ها نمی‌توان او را ادامه دولت روحانی دانست. در مجموع دولت لاریجانی، بسیار چابک‌تر و کارآمدتر از دولت روحانی خواهد بود

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها