ژست خنده‌دار پوریا پورسرخ و فرزاد فرزین! + عکس دیده نشده از پوریا در باشگاه

کد خبر: 1069314

پوریا پورسرخ در اینستاگرام عکس قدیمی با ژستی جالب از خود منتشر کرد.

ژست خنده‌دار پوریا پورسرخ و فرزاد فرزین! + عکس دیده نشده از پوریا در باشگاه

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به‌ عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد. پوریا پورسرخ در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پوریا پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. پوریا پورسرخ در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد. پوریا پورسرخ بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد.

پوریا پورسرخ

ژست خنده دار پوریا پورسرخ و فرزاد فرزین

پوریا پورسرخ

ازدواج پوریا پورسرخ و همسرش

پوریا پورسرخ در سال 98 ازدواج کرده است . وی برای بار اول این خبر را در برنامه سال تحویل شبکه 2 سال 99 اعلام کرد

پوریا پورسرخمطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد

قطعا به آن فکر مز کنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع‌ به آن صحبت کنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد کنم چون زمانی که این اتفاق بیفتد، همه متوجه خواهند شد .

پوریا پورسرخ

وی در یکی از گفتگو های خود در خصوص شایعات و عکسهایی که از وی در مراسمات و برنامه مختلف منتسب به همسر وی منتشر شده  گفته اگر ازدواج کنم ختما آن را اعلام میکنم و ترسی ندارم مگر از دیوار مردم بالا رفتم .

پوریا پورسرخ

اینستاگرام پوریا پورسرخ : Instagram / pouriapoursorkh

 

پوریا پورسرخ

کودکی پوریا پورسرخ

در کودکی بسیار شر و شیطان بوده؛ البته درس هایش عالی بوده است و به همین خاطر به سادگی وارد دانشگاه شد. او برخلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد . علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش آنقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد . حتی بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج ازکشور رفت و هم زمان به تحصیل هم ادامه داد .

پوریا پورسرخ

به خاطر شغل پدرش دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است . در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است . دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز گذرانده که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است . دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم ، فارغ التحصیل شد . در حال حاضر شغل دوم ایشان طراحی فضای سبز می باشد.

پوریا پورسرخ

عکس جدید پوریا پورسرخ در باشگاه بدنسازی

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخپوریا پورسرخعکس های جدید پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخپوریا پورسرخپوریا پورسرخپوریا پورسرخپوریا پورسرخپوریا پورسرخ

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها