پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت فردا، در حالی که قیمت پراید مدل ۱۱۱ در روزهای اخیر افزایش نرخ داشته و به ۱۳۱میلیون تومان رسیده اما هنوز هم در بازار خودرو پرایدهای ارزان‌تر از ۵۰ میلیون تومان مشاهده می‌شود.

در حالی که نرخ پراید مدل ۱۱۱ در روزهای اخیر افزایش نرخ داشته و به ۱۳۱میلیون تومان رسیده اما هنوز هم در بازار خودرو پرایدهای ارزان‌تر از ۵۰ میلیون تومان مشاهده می‌شود.

قیمت پراید

در آگهی‌های منتشره از فروش خودرو نرخ یک پراید صندوق‌دار مدل ۷۸ در شهر رشت ۲۴ میلیون تومان ذکر شده است. در یک آگهی دیگر یک پراید با ۱۸۰ هزار کارکرد و مدل سال ۸۲ با نرخ ۲۸ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

 

پراید صندوق‌دار با ۲۱۰ هزار کارکرد و مدل سال ۸۲ در تهران با نرخ ۲۸ میلیون تومان آگهی شده است. با همین نرخ یعنی ۲۸ میلیون تومان یک پراید دیگر با ۵۰۰ هزار کارکرد و مدل سال ۸۰ دیده می‌شود.

پرایدی دیگر که مدل سال ۸۰ است و ۳۵۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد با نرخ ۲۹ میلیون تومان آگهی شده است.

چند مدل خودرو پراید هم با نرخ ۳۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند. یکی از آنها مدل سال ۷۸ است و ۲۲۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد.

یک پراید آلبالویی با ۳۰۰ هزار کارکرد و مدل ۸۰ نیز با نرخ ۳۲ میلیون تومان آگهی شده است. یک پراید مدل ۸۱ نیز با نرخ ۳۵ میلیون تومان آگهی شده است.

در این آگهی‌های منتشر شده در سایت باما مدل‌های دیگر خودرو پراید نیز دیده می‌شود.

مثلا یک پراید مدل ۸۸ با چهار هزار کارکرد با نرخ ۴۰ میلیون تومان آگهی شده است. یا یک پراید مدل ۸۸ دیگر با نرخ ۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: