تغییر چهره تلخ حسام نواب صفوی بعد از ابتلا به کرونا + عکس های دیده نشده

کد خبر: 1074195

عکس های جدید حسام نواب صفوی بعد از ابتلا به کرونا منتشر شد.

تغییر چهره تلخ حسام نواب صفوی بعد از ابتلا به کرونا + عکس های دیده نشده

ابتلای حسام نواب صفوی به کرونا / حسام نواب صفوی در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. 

عکس حسام نواب صفوی پس از کرونا / حسام نواب صفوی می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند. پدر حسام نواب صفوی قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد. حسام نواب صفوی سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن‌ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند. حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد. حسام نواب صفوی بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده… هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند، دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد، در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت و سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد… از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده واحساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت… اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد.

حسام نواب صفوی

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام این شغل را ادامه می دهد. اگر فکر می کنید او مدتی است که کم کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.

حسام نواب صفوی

چهار برادر هستند، هومن و حسین و حسن، که دو برادراو در آمریکا و یک برادرش هم در آفریقای جنوبی زندگی می کند، عموی اواسماعیل نواب صفا ترانه سرای معاصر که مشوق اصلی اودر هنربود… او تنها کسی بود که در خانواده نواب صفوی هاگرایش به هنر داشت که چندسال پیش هم درگذشت .…

حسام نواب صفوی

.نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی نیز پرداخته است که از جمله فعالیت های او می توان به فیلم های «اعتراض»، «نان و عشق وموتور هزار»، «اتانازی»، «عروس خوشقدم»، «سیزده گر به روی شیروانی» و «سودای پرواز» و سریال های «بازگشت به خانه»، «شن های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد. لازم به ذکر است نواب صفوی علاوه بر بازیگری نوازندگی را نیز تجربه کرده و دارای مدرک افتخاری نوازندگی پیانو می باشد.

حسام نواب صفوی

ابتلای حسام نواب صفوی به کرونا

حسام نواب صفوی چند ماه گذشته به کرونا مبتلا شد

حسام نواب صفوی

نواب صفوی: فراری نیستم/ خودم را به دادگاه معرفی می‌کنم

بازیگر سریال تلویزیونی «معمای شاه» گفت: در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

حسام نواب صفوی

طی روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض زیادی در مورد حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به گوش می‌رسد که وی بنا بر اختلافات بوجود آمده در رابطه اخیرش مجازات شده و در حال حاضر فراری شده است، با پیگیری  مشرق و در یک تماس تلفنی با این هنرمند موضوع را جویا شدیم که به شرح زیر است:

حسام نواب صفوی در گفت‌وگو با مشرق پیرامون خبرهای منتشر شده از وی در فضای مجازی گفت: همه تا حد زیادی ‌می‌دانند ماجرای بوجود آمده در مورد من از چه قرار است و دیگر نمی‌خواهم پیرامون آن توضیحی بدهم اما فقط باید بگویم که موضوع پیش آمده توسط دادگاه قضایی و پیگیری های مکرر طرف مقابل مبنی بر کلاهبردار بودن بنده انجام شده و رای دادگاه بر خلاف این ادعا صادر شده است. بنده از اتهام کلاهبرداری تبرئه شده ام و کلاهبردار نیستم.

حسام نواب صفوی

وی در همین راستا ابراز کرد: در بخشی از رای صادر شده من به دلیل اینکه در بخشی از بررسی‌هایی که با صدای در اختیار قرار گرفته به دادگاه طرف مقابل را تهدید کرده‌ام به مدت ٩١ روز مجازات شده‌ام که البته خودم باور ندارم که وی را تهدید کرده باشم، از طرفی در حال حاضر شنیده‌ام که شبکه‌های معاند می‌گویند که من فراری هستم و برای معرفی خود به دادگاه مراجعه نکرده‌ام که این موضوع کذب محض است.

نواب صفوی تاکید کرد: من به دلیل اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام و مدت یک ماه است که به شدت درگیر این بیماری و در بیمارستان بستری بودم هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده‌ام و منتظرم با منفی شدن تست پی سی ار و بهبودی وضعیت بالینی‌ام به دادگاه مراجعه کرده و مجازات شوم.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: من در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

عکس حسام نواب صفوی پس از کرونا

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

نوازندگی نواب صفوی در کنسرت فرزاد فرزین

او برای اولین بار در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد در حضور مخاطبان بی شمار برای نواختن پیانو روی صحنه رفت اما جدای از سورپرایز حاضران از نوازندگی، لباس خاص و یکدست سفید او برق عجیبی در چشم همه انداخت؛ کت و شلواری خوش استایل با طرحی ویژه که با نورهای صحنه مطابقت خوبی داشت و تصویر بسیار خوبی از او ارائه داد.

حسام نواب صفوی

با بازی در نقش کوتاهی در فیلم اعتراض به دنیای بازیگری قدم گذاشت. به قول خودش بخش های عمده بازی او پولاد کیمیایی بنابه دلایلی از فیلم حذف شده است.

حسام نواب صفوی

اما با مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی در نقشی منفی ظاهر شد و فیزیک چهره و بازی اش توجه خیلی ها را جلب کرد. بازی خوب و قابل قبول او در فیلم اتانازی نشان داد که توانائی هائی هم دارد..…

او از آن دسته کسانی است که از بی توجهی به خودش و درهم برهمی، واقعا متنفر است. با تحلیل یقه پیراهن ها و کت های حسام نواب صفوی به خوبی پی می برید که او مردی خوش مشرب و باسلیقه است.

حسام نواب صفوی

نواب صفوی در سال 1393 ادعا کرد کمپانی برادران وارنر یکی از بزرگترین شرکت های فیلمسازی هالیوودی، پیشنهاد بازی در فیلم زندگی نامهٔ الویس پرسلی ، ستارهٔ موسیقی جهان را به وی داده است و علت این پیشنهاد، به دلیل شباهت زیاد چهرهٔ آن دو به هم است.

حسام نواب صفوی

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها