اشکان خطیبی مشغول بازی در سریال خاتون است ،در یکی از قسمتهای سریال خاتون همسر اشکان خطیبی ،نگار جواهریان از همسرش جدا شده و به سمت تهران می رود.

سایت شماره یک:

عکس جدید اشکان خطیبی را در ادامه مشاهده کنید. اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1357 در سرآسیاب ملارد استان البرز ، بازیگر، خواننده و کارگردان میباشد.اشکان خطیبی متولد شمیران است. اشکان خطیبی علاوه بر بازیگری، اجرای برنامه نیز کرده است. اشکان خطیبی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است.

عکس جدید اشکان خطیبی و همسرش

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1357 در سرآسیاب ملارد استان البرز ، بازیگر، خواننده و کارگردان میباشد.

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است.

اشکان خطیبی

در سال 79 به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به ناماپولون داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند.

تصاویر دونفره اشکان خطیبی و همسرش

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

انواع مشاغل تا تدریس اشکان خطیبی

او مدیر پردیس تئاتر شهرزاد است، دو مدرک معتبر در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارد، مدتی در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه هم داده است . حالا در یک موسسه هنری به نوجوانان بازیگری یاد می دهد و در کنار آن گاهی هم نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند

همیشه ناراضی بودن اشکان خطیبی

اصولا آدمی ناراضی هستم، بخشی از نارضایتی ام مربوط به رفتار شخصی ام است و در کمال خودخواهی می گویم که دیگر نمی توانم خودم ار عوض کنم.

  یکی از سبک های تدریس هنر بازیگری آقای خطیبی، تدریس روی صحنه تئاتر است او معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند.در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند .سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند

از تئاتر تا اولین فیلم

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال 77 معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم.خطیبی در روزهای منتهی به نوروز 99 موزیک ویدویی بنام دستاتو بده من را با گروهی از دوستان خود انتشار دارد که استقبالی بی نظیری از آن شد

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند.سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند.

از تئاتر تا اولین فیلم اشکان خطیبی

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال 77 معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردمدر نهایت یکسال بعد (1378) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال 83 هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت.

ازدواج اول و طلاق اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد .

رستوران نعنا جایی است که خودش می گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است.

ازدواج دوم اشکان خطیبی 

آقای خطیبی برای بار دوم در بهمن سال 1395 در 37 سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی 30 ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد .آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

ترجمه نمایشنامه

و به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک آغاز کرد.

اشکان خطیبی

فیلم شناسی اشکان خطیبی در تلویزیون

بچه های نسبتا بد 1392

مجموعهٔ گپ رامبد جوان 1391-92

مهرآبا 1392

تهران پلاک 1 1391

تکیه بر باد 1391

سهمی برای دوست 1391

در مسیر زاینده رود 1389

گل های گرمسیری 1387

از نفس افتاده 1385

آخرین گناه 1385

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

اگه بابام زنده بود 1383

این راهش نیست- 1381

زمانی برای خاکستر 1380

دوران سرکشی 1380

همسفر 1378

تله فیلم مزد عشق 1385

تله فیلمبهار قبل و بعد 1386

تله فیلم اکباتان

اشکان خطیبی

تگ های مرتبط

ارسال نظر