پایگاه خبری خانه فوتبال:

وی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

به گزارش سایت خبر روز، عکس زیر از فرهاد مجیدی منتشر شده است.

فرهاد مجیدی

دختر فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکن های تاریخ استقلال است که به خاطر بازی های درخشانی که از خود در تیم باشگاهی و هم چنین تیم ملی نشان داده است به جایگاهی ویژه در میان طرفداران باشگاه استقلال دست پیدا کرده است.او با ثروتی که دارد در کنارش خانواده ای شاد و مهربان را پدری می کند.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود، اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: