پایگاه خبری خانه فوتبال:
فوتبال جهان طی یکی دو سال گذشته با اتفاقات نادری مواجه بود، طوری که یکباره شاهد جدایی ستاره های فوتبال از تیم های مطرح جهان بودیم. همه چیز از جدایی رونالدو از رئال مادرید شروع شد و به جدایی مسی از تیم بارسلونا نیز منتهی گردید. البته بعد از آن شاهد جدایی راموس نیز از تیم رئال بوده ایم. بگونه ای که انگار شوک جابجایی ها علاوه بر ستاره های فوتبال جهان، در خصوص بازیکنان موثر همانند راموس نیز ادامه دارد، اما خبر شوکه کننده تر اینکه اوضاع برای تیم پاری سن ژرمن به عنوان تیم سرمایه داری که بسیاری از ستاره ها را برای فصل پیش رو خریده است آنقدرها هم که تصور می کردند بر وفق مراد نیست چرا که راموس هنوز از راه نرسیده به علت مصدومیت تا دوماه از همراهی تیم جدید خود بازمانده است و عملا بازی های ابتدایی فصل را از دست داده است.

جدایی شگفت انگیز راموس و مسی از رئال و بارسا

راموس و مسی که هر کدام بیش از یک دهه برای دو تیم مطرح جهان یعنی رئال و بارسا بازی کرده بودند در یک اقدام حیرت آور و با فاصله کوتاهی به تیم پاری سن ژرمن پیوسته اند. با جدایی رونالدو و راموس از رئال و همچنین با جدایی مسی از بارسا به نظر می رسد این تیم ها نتوانند کارنامه درخشان خود را همانند چند دهه اخیر حفظ کنند و عملا ال کلاسیکو 2021 و پس از آن دیگر شور و شوق های گذشته را نداشته باشد.

در کنار این ها باید به رفتارهای شگفت انگیز هواداران نیز اشاره کرد، به گونه ای که هواداران بارسا همچنان پیام های احساسی و عاطفی خود را برای مسی و حتی برای راموس نیز ارسال می کنند. حتی باشگاه بارسا همچنان در شک و تردید است که آیا پیراهن شماره 10 مسی را بعد از این می تواند به یکی از بازکنان این تیم بدهد یا خیر؟ این ها همه مسائلی هستند که بعد از جدایی ستاره های فوتبال رخ می دهند.

چرا راموس کنار مسی بازی نکرد؟

گفته می شود راموس پیش از آغاز بازی های خود دچار یک مصدومیت عضلانی شده و شانس بازی در اولین دیدار را هم از دست داده است. این مسئله به قدری جدی است که پزشکان تیم جدید راموس و مسی اعلام کرده اند حداقل به دو ماه استراحت نیاز است تا راموس بتواند به تمرینات تیم جدید خود ملحق گردد. این مسئله که قدری برای مسئولین باشگاه پاری سن ژرمن شوکه کننده بود یک اتفاق کاملا متداول در دنیای فوتبال است.

در کنار این ها باید به برنامه های فوق العاده پاری سن ژرمن برای فرستادن این دو بازیکن مطرح جهان به زمین فوتبال اشاره کرد که چندان طبق برنامه پیش نرفت و به تیتر بسیاری از اخبار ورزشی در سطح جهان مبدل گردید و همین ثابت کرد که میلیون ها انسان در سراسر جهان منتظر بودند تا شاهد حضور این دو بازیکن با پیراهن پاری سن ژرمن در زمین فوتبال باشند.

خرید پوستر دیواری ورزشی

اوضاع و احوال هواداران

هرگز نمی توانیم ادعا کنیم که حال و هوای هواداران رئال با جدایی راموس از این تیم به اندازه حال و هوای هواداران بارسا و به دنبال جدایی مسی از آن متحول شده است، با این حال نباید این نکته را هم فراموش کنیم که درخشش ستارگان فوتبال همانند مسی و رونالدو نمی تواند تاثیرات حضور فردی همانند راموس در تیم های مطرح جهان را زیر سوال ببرد.

هواداران بازیکنان فوق با وجود ماه ها گذشت از انتقال این بازیکنان همچنان عشق خود به ستاره های فوتبال جهان را در قلب خود حفظ کرده اند. دراین جا باید به هواداران رئال و واکنش های احساسی آن ها بعد از انتقال راموس نیز اشاره کرد. قیمت های بسیار بالایی که برای خرید پیراهن این بازیکن در رئال مادرید مقرر شده است نشان از محبوبیت بالای این بازیکن در میان هواداران دارد.

خرید پوستر دیواری ورزشی

محبوبیت بازیکنان مطرح جهان در ایران

ایرانی ها که نمی توانند راهی اسپانیا و فرانسه شده و برای خرید یکی از پیراهن هایی که بر تن ستارگان فوتبال بوده است اقدام کنند فرصت را غنیمت شمرده و با خرید پوستر دیواری ورزشی به این حرکت زیبا پیوسته اند. طی همین یکی دو سال گذشته شاهد افزایش خرید پوستر دیواری ورزشی با طرح بازیکنانی همانند رونالدو و مسی بوده ایم.

فروش پوستر دیواری ورزشی با هدف طراحی سالن های ورزشی و حتی تکمیل دکوراسیون اتاق خواب جوانان و نوجوانان با استقبال زیادی مواجه شده است. برخی از پدرها و مادرها نیز برای اینکه عشق به فوتبال را دل فرزندان نوجوان خود زنده نگه دارند با انواع پوستر دیواری اسپرت و ورزشی به طراحی دیوار اتاق خواب آن ها می پردازند.

خرید پوستر دیواری ورزشی

پوستر ورزشی را از کجا بخریم؟

اکنون که بحث های ما از مصدومیت راموس به محبوبیت بازیکنان بارسا و رئال و حتی پاریس سن ژرمن ختم گردید و در خصوص افزایش فروش پوستر دیواری ورزشی در ایران نیز نکاتی را بیان کردیم بهتر است تا شما را با نحوه خرید پوستر دیواری ورزشی طرح تیم های مطرح جهان یا طرح چهره بازیکنان محبوب جهان آشنا کنیم.

در این خصوص هیچ گونه محدودیت طرحی وجود ندارد و شما علاوه بر امکان انتخاب و خرید یک طرح آماده می توانید طرح های مورد نظر خود را در قالب یک فایل آماده به آدرس اینترنتی زیار دکور فرستاده و همان تصویر را در قالب پوستر دیواری دریافت کنید.

 پیشنهاد می کنیم اگر شما نیز جز افرادی هستید که به یکی از بازیکنان فوتبال علاقه بسیار زیادی دارید و شرایط خرید پیراهن رسمی این بازیکن را ندارید همینک به وب سایت زیار دکور مراجعه کرده و پوستر دیواری مد نظر خود را با طرح بازیکن مورد علاقه تان سفارش دهید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: