پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: محمدرضا گلزار در مسابقه «هفت خوان» میزبان علیرضا طلیسچی بود که حین برنامه اتفاق خنده داری افتاد. شرکت کننده تصمیم داشت که با استفاده از گزینه تماس تلفنی از دوست خود که در آن طرف خط بود برای پاسخ دادن به سؤال مسابقه کمک بگیرد. اما، عوامل برنامه در حالی ساعت دوازده و نیم نیمه شب است با شماره‌ای اشتباهی تماس گرفتند.

شرکت کننده برنامه با شنیدن صدای شخصی که پشت خط بود از همان ابتدا متوجه شد که این تماس اشتباهی است، اما محمد رضا گلزار با اصرار دوبار خود را معرفی کرد. شهروندی که پشت خط بود گویا خواب بود و از آقای محمد رضا گلزار خواست تا مزاحم او نشود و به او گفت: «ساعت دوازده و خورده‌ای شبه، مزاحم نشو آقا». گلزار در آخر از این شهروند معذرت خواهی کرد و تماس تلفنی را قطع کرد. این کلیپ خنده‌دار را می‌توانید در زیر تماشا کنید.


محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

محمدرضا گلزار فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: