پایگاه خبری خانه فوتبال:

قطعا اکثر کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید و پولساز اند، مدت زمان زیادی به دنبال روش هایی هستند که یک کسب و کار حرفه ای و مدرن داشته باشند. افراد پس از تحقیق در زمینه های مختلف به این نتیجه رسیده اند که طراحی وب سایت به چه میزان می‌تواند در داشتن یک کسب و کار قدرتمند به آنها کمک کند.

ما در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا یک کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشید و به توضیح چگونگی جذب مشتری و روش های کسب درآمد خواهیم پرداخت و تمام مراحل را با هم مرور خواهیم کرد.

داشتن کسب و کار اینترنتی موفق

بسیاری از کسب و کار های اینترنتی تا‌‌کنون در حیطه کاری خودشان بسیار موفق عمل کرده‌اند پس لازم نیست تا به اندازه وب سایت های بزرگ همچون دیجی کالا شناخته شده باشید. برای مثال یک سالن بدنسازی را در نظر بگیرید که به طراحی سایت ورزشی پرداخته است تا باشگاه خود را از طریق فضای گسترده اینترنت به افراد زیادی معرفی کند. با داشتن وب سایت اعتماد افراد زیادی را به خود جلب خواهند کرد و دیگر مراجعه کنندگان آن ها محدود به منطقه جغرافیایی باشگاه نمی‌شوند و افراد حتی از نقاط مختلف کشور می‌توانند با استفاده از وب سایت از تمرینات ورزشی آنلاین استفاده کنند.

با استفاده از اینترنتی کردن شغل خود روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان شما افزوده خواهد شد. پس تفاوتی نمی‌کند شما دارای یک کسب و کار کوچک و تازه راه اندازی شده باشید و یا اینکه خدماتی بسیار وسیع ارائه بدهید در هر دو صورت با وارد کردن شغل خود به دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌توانید سبب توسعه و گسترش آن شوید

کسب و کار

 

چه مراحلی را برای اینترنتی کردن مشاغل باید پیش بگیریم؟

راه اندازی کسب و کار اینترنتی همانند بسیاری از امور، دارای مراحلی می‌باشد که با آشنایی و شناخت نسبت به آن می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید. در ادامه ما شما را با چند نمونه از مراحل اینترنتی کردن مشاغل آشنا می‌کنیم.

 

قبل از راه اندازی مشاغل اینترنتی در زمینه بازار هدف تحقیقات انجام دهید

قبل از انجام هر نوع اقدامی باید نسب به بازار هدف خود شناخت کافی پیدا کنید. اگر بازار انتخابی شما در زمینه ابزار و تجهیزات باشد باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا به این نتیجه برسید که امکان موفقیت در زمینه اینترنتی کردن این شغل وجود دارد یا خیر؟

ابزارهای مختلفی وجود دارند که شما با به کارگیری آنها می‌توانید بفهمید که افراد در بازه‌های زمانی ماهانه و سالانه چه مقدار جستجو در زمینه کاری شما در گوگل داشته اند. در کنار آن روش های دیگری نیز وجود دارند برای مثال می‌توانید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید و از نظرات آن ها استفاده کنید و یا به وب سایت رقبا مراجعه کنید و نکات مثبت و منفی وب سایتشان را در نظر گرفته و برای طراحی یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای با قدرت پیش بروید.

 

طراحی و راه اندازی وب سایت

بعد از اینکه در زمینه بازار کسب و کار مورد نظر تحقیقات خود را انجام دادید،‌ محصولات و یا خدمات خود را برای ارائه در وب سایت آماده کردده اید؛ حال نوبت به راه اندازی وب سایت برای شغلتان می‌رسد.

این نکته را در نظر بگیرید که باید یک سایت با گرافیکی ساده و جذاب داشته باشید چون شما مدت زمان کوتاهی در اختیار دارید تا نظر مخاطبان را به خود جلب کنید، در غیر این صورت آن ها سایت شما را ترک خواهند کرد،‌ پس باید یک سایت کاملا حرفه ای و کاربردی را طراحی کنید. وب سایت شما در واقع همان محل کسب شما به حساب می‌آید بنابراین باید یک محیطی کاملا آرام و امن را برای کاربران فراهم کنید.

کسب و کار

 

تولید محتوا و جذب مخاطب

برای تهیه محتوای مناسب و قرار دادن آن در وب سایت یک فرمول وجود دارد که با پیش گرفتن آن می‌توانید هم به جذب مخاطب بپردازید و هم او را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید،‌ مراحل این فرمول عبارت است از:

  • با استفاده از یک عنوان جذاب توجه افراد را به سمت خود جلب کنید.
  • توضیح دهید که محصول یا خدمت مورد نظر برای رفع چه مشکلی قابل استفاده است.
  • از نظرات افرادی که قبلا از وب سایت شما خریداری کردند استفاده کنید و آن ها را در صفحه مربوطه قرار دهید.
  • درباره محصول یا خدمت مورد نظر صحبت کنید و منفعت استفاده از آن را برای کاربر توضیح دهید.
  • برای خدمات یا محصولات موجود در وب سایت گارانتی معتبر ارائه دهید.
  • حس نیاز را در مخاطب ایجاد کنید و از او بخواهید که محصول شما را خریداری کرده و یا از خدمت شما استفاده کند.

در هنگام تولید محتوای جذب کننده باید به این موضوع توجه داشته باشید که خودتان را جای مشتری بگذارید و مانند او فکر کنید، از خودتان بپرسید که "این محصول چه منفعتی برای من دارد؟"

 

برای کسب اعتبار تلاش کنید

افراد برای دستیابی به اطلاعات مفید به اینترنت مراجعه می‌کنند. شما باید این اطلاعات مفید را به صورت رایگان در وب سایت قرار دهید تا موجب افزایش رتبه خود در گوگل شوید. می‌توانید با استفاده از تصاویر،‌ ویدئو و مقالات مناسب؛ محتوای تخصصی وب سایت خودتان را تولید کنید. برای مثال وب سایت پایگاه خبری خانه فوتبال را در نظر بگیرید که یک سایت خبری ورزشی می‌باشد؛ با استفاده از عناصر مختلف به تولید محتوای خبری پرداخته و مخاطبین زیادی دارد.

همچنین یکی از مزایای تولید محتوا این می‌باشد که دیگران می‌توانند از محتوای تخصصی شما در سایت خود استفاده کنند و به شما لینک بدهند، موتور های جستجو به خاطر این مسئله اعتبار بیشتری به وب سایتتان می‌دهند.

 

استراتژی اثربخش در بازاریابی اینترنتی

یکی از مهمترین سیاست ها در بازاریابی اینترنتی، ایجاد ارزش برای مشتری می‌‌باشد. طبق تحقیقات انجام شده حداقل ۳۶ درصد از کاربرانی که قبلا به سایت شما مراجعه و محصولات شما را خریداری و یا از خدمات شما استفاده کرده‌اند، در صورت پیگیری مجدد باز هم به وب سایت شما سر می‌زنند و خرید انجام می‌دهند.

یکی از بهترین روش ها برای بازگرداندن مشتری به وب سایت استفاده از کدهای تخفیف می‌باشد. شما با ارائه کد تخفیف به مشتریان آن ها را ترغیب می‌کنید تا دفعه بعدی نیز از وب سایت شما خرید انجام دهد.

همچنین می‌توانید با ارسال ایمیل و پیامک از خرید مشتریان تشکر کنید یا توسط یک لینک مشتریان را به وب سایت دعوت کنید و از آنها بخواهید تا فرم نظرسنجی محصول مورد نظر را پر کنند. با این روش شما یک رابطه ادامه دار با مشتری برقرار می‌کنید و خود را در ذهن او ثبت می‌کنید.

 

نتیجه گیری

تغییر در کسب و کارهای اینترنتی پر سرعت تر از دنیای واقعی است اما اصولی که در هنگام راه اندازی باید پیش بگیرید تغییر زیادی نمی‌کند. حتی اگر قبلا وب سایت راه اندازی کرده باشید می‌توانید با مطالعه این مقاله ببینید کجای کارتان دچار غفلت شده اید. همچین قطعا متوجه این موضوع شده اید که خلاقانه ترین راهکار جهت داشتن یک کسب و کار حرفه ای طراحی وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی با کمک شرکت طراحی سایت راستین وب می‌باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: