پایگاه خبری خانه فوتبال:

تقریبا اغلب ایرانی ها سفر به مشهد را در لیست مسافرت های خود دارند. موارد و دلایل زیادی برای شفر به پایتخت ملنوی جهان اسلام وجود دارد که بدون شک مهم ترین آن وجود حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام است؛ اما کسانی که به مشهد سفر کرده اند تنها از زیارتی بودن این شهر تعریف نکرده اند! چرا که این شهر دارای جاذبه های توریستی زیادی به غیر از حرم است و میتواند هر گردشگری را به خود جذب کند. تور هوایی مشهد بهترین راه برای سفر به این شهر است که مزایای بسیار زیادی نسبت به تورهای زمینی دارد. در حالی که این واقعیت وجود دارد که ممکن سفر های هوایی خطرات خاص خود را داشته باشند اما در این مقاله درباره تور هوایی مشهد سفرآس 24 موارد مثبت سفر را لیست کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

سفر با تور هوایی مشهد؛ بهترین و امن ترین انتخاب

image_bc9218750c134aa82bbaa76c158369d371e39a7b

سفر با تور هوایی مشهد یکی از سریع ترین و بهترین راه ها برای سفر به این شهر مقدس است. اگر از بودن در مسیرهای طولانی خسته میشوید و یا رانندگی طولانی برایتان خسته کننده است چرا با تور هوایی مشهد سفر نکنید؟ همجواری با ابرها و برای ساعاتی پرواز کردن میتواند بسیار لذت بخش و زیبا باشد. برخی از دلایلی که شما را قانع میکند تا با تور هوایی مشهد سفر کنید در ادامه گردآوری شده است.

سرعت بالا در سفر با تور هوایی مشهد

هنگام سفر در مسافت های طولانی با اتومبیل، اتوبوس و یا حتی قطارهای سریع السیر مجبور هستید ساهات های طولانی را در مسیر بمانید اما سفر با تور هوایی مشهد بسیار سریع است. این را به این نکته اضافه کنید که سفر از طریق آسمان به این معنی است که هواپیماها مجبور نیستند با موانع جغرافیایی مانند اقیانوس ها ، رودخانه ها ، یا کوه ها ، یا مسائل ساخته شده توسط انسان مانند ترافیک برخورد کنند. هواپیماها همچنین می توانند از بسیاری از چالش های آب و هوایی که سایر حمل و نقل را کند یا متوقف می کند، عبور کنند. بنابراین اگر قصد سفر به مشهد را دارید با تور هوایی مشهد فورا به مقصد برسید!

مقرون به صرفه بودن

پرواز تا اواخر قرن بیستم یک سفر گران قیمت محسوب می شد. امروزه، این مدل از سفر نسبتاً مقرون به صرفه است و قیمت ها همچنان در برخی مواقع کاهش می یابد مانند تور هوایی مشهد لحظه آخری. تا حدی به لطف هواپیماهای مسافربری بزرگتر و پیشرفت های تکنولوژی در بسیاری از نقاط جهان، پرواز بین شهرها اغلب ارزان تر از سفر با راه آهن و یا ماشین با قیمت های گزاف بنزین است.

ایمنی بالا در سفر تور هوایی مشهد

مسافرت هوایی و سفر با تور هوایی مشهد یکی از ایمن ترین انواع حمل و نقل محسوب می شود، به ویژه در مقایسه با سفرهای جاده ای! بر اساس گزارش ها، وقتی آمار جاده ها و بزرگراه ها را با داده های هوانوردی مقایسه می کنید، میانگین احتمال مرگ در تصادف وسیله نقلیه موتوری در 1 در 98 است این در صورتی است که همین آمار برای حمل و نقل هوایی معادل 1 در 7178 بود.

راحت و بی دردسر به مشهد برسید!

بسیاری از مواقع برای ما ناخوشایند بوده است که مجبور شده ایم در قطارها یا متروهای شلوغ بایستیم و نتوانستیم چمدان خود را حتی پیدا کنیم. رانندگی می تواند از نظر جسمی در سفرهای طولانی دشوار باشد و استرس روحی اضافی برای راننده ایجاد می کند، زیرا راننده هرگز نمی تواند آرامش کامل داشته باشد. حداقل در سفر تور هوایی مشهد نیازی به انجام هیچ کاری به جز خواندن، تماشای فیلم و چرت زدن ندارید!

وقت طلاست! در تور هوایی مشهد وقت بخرید!

برخلاف سفر با اتومبیل، وقتی راننده باید تقریباً تماماً روی جاده تمرکز کند، سفر با تور هوایی مشهد مسافران را قادر می سازد کارهای دیگری انجام دهند. به عنوان مثال ، مسافران تجاری می توانند گزارش ها را بخوانند و تهیه کنند. دانشجویان می توانند مقداری مطالعه داشته باشند. به طور کلی میتوان گفت با سفر تور مشهد میتوانید به جای نگرانی و مترکز شدن روی جاده غعالیت های مفیدتری را انجام دهید.

 لذت پرواز

image_ce09d27a4a548eda3cfb52200e452fb3b7fe0721

پرواز یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم کننده است. با وجود اینکه همه ما پروازهای زیادی انجام داده ایم، اما صادقانه می توانم بگویم که هیجان پرواز به هوا با تور هوایی مشهد، سفر بر فراز ابرها و مشاهده چشم اندازهای بینظیر یک تجربه فوق العاده است. هیچ وسیله حمل و نقل دیگری واقعاً نمی تواند چنین چیزی را ارائه دهد.

 سازمان یافته و حرفه ای سفر کنید

مطمئناً مواقعی وجود دارد که در مسیر سفرتان اشتباهاتی رخ می دهد و مشکلی پیش می آید و یا بلیت های قطار دچار مشکل میشوند، اما به طور کلی پرواز یک تجارت بسیار سازمان یافته و کارآمد است. فرآیندهای رزرو آسان، در دسترس و قابل اعتماد هستند. هواپیماها تحت بررسی های ایمنی و تعمیر و نگهداری قرار می گیرند. تور هوایی مشهد شما را بدون دردسر به این شهر خواهد رساند!

اصلا چرا باید مشهد را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرد؟

image_ce27ae04943bc0bad82fa53b4be9b31ce45e6832

مشهد ، دومین شهر بزرگ و مرکز جهان اسلام است که در شمال شرقی استان خراسان واقع شده است. مشهد ، یک شهر عبوری مهم تاریخی در امتداد جاده ابریشم ، که به معنای "محل شهادت" است، و به دلیل استقرار حرم مطهر امام رضا، هشتمین امام شیعیان مشهور است. در اینجا چند مورد از بهترین چیزهایی را که باید در سفر تور هوایی مشهد ببینید بررسی می کنیم.

حرم امام رضا (ع)؛ قرارگاه شیعیان

اگر با تور هوایی مشهد به قصد این شهر سفر میکنید احتمال زیاد دیدن حرم در لیست خود قرار داده اید! حرم امام رضا (ع) معروف به حرم رضوی، درست در مرکز این شهر جای گرفته. این مکان مقدس با هفت حیاط عظیم و مساحت تقریبی 600000 متر مربع، بزرگترین مسجد جهان است. میلیونها زائری که با تور هوایی مشهد در تمام طول سال از سراسر جهان به حرم سرازیر می شوند، این بخش از شهر را با فضایی کاملاً چندفرهنگی به نمایش در می آورند. کاشی کاری های پیچیده آبی و خط عربی تقریباً در همه ایوان ها و مناره ها همه جا حضور دارند و گنبدی طلایی چشمگیر در مرکز خود حرم ایستاده است. همچنین بد نیست بدانید که ورود غیر مسلمانان به حرم داخلی ممنوع است.

موزه های شگفت انگیز حرم

در تور هوایی مشهد به احتمال زیاد با موزه های شگفت انگیزی ملاقات خواهید کرد! موزه های متعدد موجود در حرم ترکیبی از نمایشگاه های عجیب و غریب را شامل می شود، از مجموعه تمبرهای یادبود حمله به سفارت ایالات متحده ، تا مدال های ورزشکاران شیعه. بخش فرش دارای قطعات خیره کننده است، اما جذاب ترین مورد محوطه ضریح است که چشم هر بیننده ای را از شکوه خود خیره میکند. اگر مشتاق هستید که بیشتر با تاریخ حرم آشنا شوید در سفر تور هوایی مشهد خود دیدن این موزه ها را از دست ندهید.

بازار مشهد

image_9ff385fbe159456f65dbb93c7bd5595297cddd29

مشهد مرکز زعفران جهان است و در هیچ کجای ایران به اندازه بازارهای اطراف میدان فلکه آب نمیتوانید انواع و اقسام زعفران را پیدا کنید. این ادویه که مانند طلا گران و ارزشمند است، سوغاتی یا هدیه ای عالی است تا پس از سفر تور هوایی مشهد خود برای دوستان و اقوام خود ببرید.

خواجه ربیع

بقعه خواجه ربیع مقبره ای تزئین شده برای یکی از یاران نزدیک حضرت محمد (ص) است که در شمال شرقی مشهد واقع شده است. ساخت این ارامگاه در دوران قاجار به پایان رسید. اطراف آن را قبرستانی بزرگ نیز احاطه کرده است. با اینکه شاید این مکان دلگیر به نطر برسد اما در تور هوایی مشهد دیدن آن را از دست ندهید چرا که مکانی تاریخی نیز شناخته میشود.

مقبره فردوسی معروف ترین بنای تاریخی در تور هوایی مشهد

در حدود 40 کیلومتری خارج از مشهد شهر کوچک توس قرار دارد که مترادف محل دفن فردوسی شاعر ملی ایران است. فردوسی نویسنده شعر حماسی، شاهنامه است. شکل فعلی مقبره، یک سازه سنگی عظیم که از معماری هخامنشی تقلید می کند. در این ارامگاه علاوه بر مزار فردوسی پارکی زیبا نیز اطراف آن وجود دارد که میتواند مکانی مناسب برای تفریح باشد. امکان ندارد که با تور هوایی مشهد از طریق سفرآس 24، علی بابا، نهال گشت و ... به این شهر سفر کنید و به دیدن این منطقه نروید!

آرامگاه عمر خیام در نیشابور

رباعیات عمرخیام ستاره شناس و شاعر قرن دوازدهم شاید مشهورترین صادرات خراسان در سراسر جهان باشد. خیام به خاطر تصورات تند او درباره زندگی ، مرگ و عشق محبوب است. مقبره کنونی یکی دیگر از بناهای منحصر به فردی است که دیدن آن در تور هوایی مشهد خالی از لطف نیست. این شهر در نیشاپور، کمی بیشتر از یک ساعت خارج از مشهد واقع شده است، همچنین مقبره عطار، شاعر صوفی ایرانی، برای کسانی که به تاریخ و شعر علاقه دارند مکان مناسبی است که تور هوایی مشهد فرصت دیدن آن را به شما میدهد.

طبیعتی زیبا در روستای کنگ

خراسان روستاهای زیادی در اطراف خود دارد که بد نیست در تور هوایی مشهد خود از آن ها دیدن کرده و روح خود را تازه کنید. اغلب دسترسی به آنها با وسایل نقلیه عمومی دشوار است، اما ارزش تلاش برای رسیدن به آنجا را دارد. روستای عجیب و غریب کنگ، یکی از نمونه های بسیار جذاب طبیعت مشهد است. این روستا مملو از خانه های آجری گلی، خانه هایی در دامنه کوه ها است که دیدن آن تجربه ای جدید برای شما خواهد بود. در سفر با تور هوایی مشهد دیدن این روستا زیبا را فراموش نکنید!

برج رادکان

برای علاقه مندان به معماری باستانی، شاید ارزش این را داشته باشد که در سفر تور هوایی مشهد به روستای رادکان سفر کنید تا یک برج قرن سیزدهم را که در نزدیکی آن قرار دارد مشاهده کنید. در قله تپه ای در غرب روستا، برج استوانه ای شکل قرار دارد که احتمالاً مکانی برای اندازه گیری های نجومی بوده است. بازدید از رادکان در تور هوایی مشهد همچنین فرصتی برای چشم اندازهای زیبا و طبیعتی دست نخورده و ویرانه های قدیمی گلی است.

در آخر

image_af9214b61afe435ebc4a69ece05f2e12e3cdb2ef

سفر به مشهد با تور هوایی مشهد از آن دسته سفرهایی است که هر ایرانی ای آن را در لیست سفرهای خود در نطر گرفته است. مهم نیست مذهبی باشید یا خیر این شهر آنقدری جاذبه های گردشگری مختلفی دارد که حتی گردشگران خارجی نیز سالانه خود را به این شهر با تور هوایی مشهد میرسانند. روستاهای زیبا، غذاهای لذیذ مشهدی، آرامگاه ها و بناهای تاریخی، بازاهای پر جنب و جوش و... گوشه ای جاذبه هاب ابن شهر زیبا است. اگر قصد سفر به این مقصد را دارید در ابتدای مقاله برای شما دلایلی قانع کننده آوردیم که شما را مجاب میکند تا برای سفر به این شهر فقط تور هوایی مشهد را ترجیح دهید و سفری سریع، آسان و مطمئن داشته باشید!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: