پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر قصد تهیه و خرید لباس ارزان و جدید استقلال را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا پس از آشنایی با تیم استقلال و روند طراحی لباس‌هایشان، به خرید لباس استقلال ارزان و جدید بپردازیم.

خرید لباس تیم‌های مختلف فوتبال با مراجعه به مغازه‌های لباس ورزشی فروشی امکان‌پذیر است؛ اما خرید لباس ارزان و جدید استقلال که کیفیت مطلوبی داشته باشد چندان راحت نیست.

به همین خاطر پیدا کردن فروشگاهی که انتخاب‌ها بسیاری را پیش روی مشتریان بگذارد یک مزیت برای آن فروشگاه محسوب می‌شود. در میان فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی بسیاری که وجود دارد، خرید از یک فروشگاه اینترنتی مقرون به صرفه‌تر است؛ زیرا موجودی یا عدم موجودی محصول مشخص است، قیمت تمام‌شده‌ی محصول در یک فروشگاه اینترنتی کم‌تر از یک فروشگاه حضور است.

لباس

از دیگر مزایای استفاده از یک فروشگاه اینترنتی امکان مقایسه‌ی میان محصولات است تا مشتریان بتوانند محصولی را انتخاب کنند که بیشترین مطابقت با خواسته‌هایشان را دارد.

اما انتخاب یک فروشگاه اینترنتی در حوزه‌ی ملزومات ورزشی خوب و معتبر با لباس ارزان و جدید کار راحتی نیست با این‌حال شدنی است. با بررسی میزان رضایت و تنوع محصولات و داشتن نمادهای معتبر در حوزه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی تا حد زیادی می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد کرد.

فروشگاه اینترنتی برادران اسپرت در راستای حمایت از حقوق مشتریان همواره در تلاش بوده تا در عین حفظ کیفیت مطلوب، لباس‌ها و ملزومات ورزشی را با قیمتی مناسب ارائه کند تا تمام افراد از هر قشر و سلیقه‌ای بتوانند لباس موردنظر خود را بخرند.

برای مثال برای خرید لباس ارزان و جدید استقلال با مراجعه به این سایت از میان محصولات بی‌شمار موجود در سایت می‌توانید لباس مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از مقایسه با دیگر محصولات، آن را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

 

استقلال در گذر زمان

باشگاه استقلال از زمان تأسیس تا اکنون سه بار اسم باشگاه را تغییر داده است تا در نهایت با اسم فعلی خود مشغول به کار ماند.

تأسیس این باشگاه به سال 1323 خورشیدی برمی‌گردد. زمانی که گروهی از دوچرخه سواران گرد هم آمدند و کلوپ دوچرخه سواران را بنا نهادند؛ اما تاریخ تأسیس تیم فوتبال استقلال مربوط به یک سال بعد از تأسیس کلوپ دوچرخه سواران است.

در سال 1324 با موافقت اعضای هیئت‌مدیره‌ی باشگاه دوچرخه سواران، تیم فوتبال این باشگاه در کنار تیم دوچرخه سواری تأسیس شد. بدین ترتیب تاریخ تیم فوتبال استقلال 1324 خورشیدی (مقارن با 1945 میلادی) است.

اما این باشگاه یک بار دیگر چهار سال بعد یعنی در سال 1328 خورشیدی تغییر نام داد. یکی از دلایل این کار این بود که تا این تاریخ به جز دوچرخه سواری و فوتبال تیم‌های ورزشی دیگری همچون والیبال، بسکتبال، شنا، کشتی، وزنه‌برداری و ... نیز به این باشگاه پیوسته بودند.

سرانجام با تأیید هیئت‌مدیره‌ی وقت باشگاه، باشگاه دوچرخه سواران به باشگاه تاج تغییر نام داد. اما سومین و آخرین تغییر نام این باشگاه بیست‌ونه سال بعد پس از پیروزی انقلاب انجام گرفت. در سال 1387 و پس از انقلاب اسلامی، باشگاه تاج به باشگاه استقلال تغیر نام پیدا کرد و از آن زمان تا کنون فوتبالیست‌های این باشگاه با این نام در عرصه‌های ملی و بین المللی به مصاف حریفان خود رفته‌اند و افتخارات بسیاری کسب کرده‌اند.

اشاره‌ی کوتاهی هم داشته باشیم به لوگوی این تیم؛ در ابتدا لوگوی باشگاه دوچرخه سواران تصویر یک دوچرخه سوار بود که با تغییر نام باشگاه به تاج، لوگوی باشگاه نیز تغییر کرد و تبدیل شد به چهار حلقه در دو طرف یک تاج. با پیروزی انقلاب نیز پس از چند بار تغییر و تحول در لوگوی استقلال در نهایت به شکل لوگوی کنونی‌اش درآمد.

لباس

استقلال در چند دهه‌ی اخیر

هفتاد و شش سال از تأسیس تیم فوتبال باشگاه استقلال می‌گذرد. در طی این سال‌ها این تیم فراز و فرودهای بسیاری را به خود دیده است و در رقابت‌های بزرگی چون قهرمانی آسیا و مسابقات بزرگ کشوری به مقام قهرمانی دست یافته است.

تیم فوتبال استقلال با کسب سی و شش عنوان قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران است. برخی از عناوین این قهرمانی‌ها را در زیر نام می‌بریم:

  • یک دوره قهرمان مسابقات سراسری قهرمانی ایران
  • دو دوره قهرمان آسیا
  • چهار بار قهرمانی در مسابقات جام حذفی
  • هفت بار قهرمانی در مسابقات جام حذفی ایران
  • هشت بار قهرمانی در مسابقات لیگ‌های فوتبال ایران
  • سیزده بار قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های تهران
  • و ...

استقلال، اسپانسر، لباس

اسپانسرها در ورزش نقش مهمی را ایفا می‌کنند. فوتبال نیز از جمله ورزش‌هایی است که در آن باشگاه‌های مختلف برای تأمین منابع مالی و لوازم و ملزومات تیم‌ها و بازیکنانشان از اسپانسر استفاده می‌کنند.

اسپانسرها نیز برای تبلیغات و به دست آوردن سود در صنعت فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند و از تیم‌های گوناگونی حمایت می‌کنند. این حمایت‌ها اشکال گوناگونی دارد و تهیه و طراحی لباس و ملزومات بازیکنان یکی از آن‌ها است.

برای مثال آ‌ل‌اشپورت یک شرکت آلمانی است که در حوزه‌ی لوازم و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. این شرکت پس از اتمام قرارداد آدیداس با استقلال، اسپانسر لباس‌های استقلال شده است. طراحی زیر یکی از کیت‌های منتخب لباس استقلال است که برای رقابت‌های سال 99 توسط آل‌اشپورت طراحی و آماده شد.

لباس

لباس‌های منتخب برای یک رویداد ورزشی مانند دربی، یا یک دوره از مسابقات مانند بازی‌های لیگ استفاده می‌شوند؛ یعنی در طول قرارداد میان باشگاه ورزشی و اسپانسر، لباس‌های گوناگونی برای بازیکنان طراحی می‌شود که در رویدادهای مختلف می‌پوشند.

لباس استقلال همواره به رنگ آبی بوده است. برای طراحی حاشیه‌ها در دهه‌های مختلف از خطوط یا اشکال هندسی استفاده شده است و رنگ‌های ترکیبی برای آبی معمولاً طیف‌های مختلف آبی، سفید و طلایی بوده است.

هرچه در صنعت طراحی لباس پیشرفت می‌کنیم، لباس‌های طراحی شده برای تیم‌ها زیبایی بصری بیشتری به خود می‌گیرند و این مسئله را در لباس‌های اخیر استقلال می‌توان مشاهده کرد.

استقلال، لباس، طرفداران

خرید لباس تیم‌های مورد علاقه هم یک سرگرمی است برای شبیه شدن به تیم‌ها و بازیکنان محبوب، هم می‌تواند یادآوری خاطرات و شادی‌های پیروزی‌ها باشد و یک خرید نوستالژیک.

یک خرید خوب می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای کودکان و نوجوانان در جهت ساختن آینده‌شان، پس انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مناسب، یک انتخاب آینده‌ساز خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: