پایگاه خبری خانه فوتبال:

مشاوران حقوقی تلفنی کسانی هستند که از طریق برگزاری آزمون و با مجوز کانون کارشناسان قوه قضائیه، پس از کسب شایستگی های علمی و غیره، پس از اتمام دوران کارآموزی به عرضه خدمات حقوقی در قالب مشاوره یا قبول نمایندگی در دعاوی عمل می نمایند.

شما می توانید در فرم نیاز به مشاور حقوقی تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز و از طریق خدمات غیر حضوری، از درگاه های گوناگون این سایت خدمات مذکور را دریافت نمایید.

حقوقی

چه کسی جوابگو در مشاوره حقوقی تلفنی است؟

این قبیل مشاوره ها که توسط وکلای مربوطه عرضه می گردد کاملا تخصصی بوده به این معنا که موضوعات کیفری با موضوعات حقوقی و یا موارد مرتبط با شرکت ها ی تجاری و ... تا اینکه الامکان از یکدیگر تفکیک گردیده، هر کدام به متخصصینی که اکثر در آن مسئله توانایی خبرت فعالیت دارند، واگذار می گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی قوه قضائیه چیست

مشاوره حقوقی تلفنی قوه قضائیه که شما را از حضور فیزیکی در دفاتر مشاوره بی نیاز می نماید از جمله خدمات مدرن قضایی وجود دارد که توسط سایت حقوقی دادسرایار به منصه ظهور رسیده است.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

جهان گسترده امروز، بشر را با انواع بسیاری از پیچیدگی های حقوقی مواجه نموده است. انعقاد قراردادهای متنوع و متعدد در زمینه های گوناگون، موارد مرتبط با کار کیفری نظیر قتل و ضرب و جرح، کیف قاپی، خشونت های خانگی، بخشی از هزاران موضوعاتی است که در این سایت به فرم مشاوره پرسش و جواب رایگان قابل عرضه گردیده است.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در تمام ساعات از شبانه روز این امکان را فراهم نموده است که شما قبل از هر شیوه عمل حقوقی از خدمات مشاوره علمی و تخصصی آگاهی یافته و سپس با خیال راحت و طیب خاطر و گام های استوار، عمل نمایید.

شما می توانید با آرامش خاطر، در هر لحظه از شبانه روز، به فرم مشاوره حقوقی آنلاین یا از سایر راه های ارتباطی سایت از خدمات غیر حضوری ارتباط برقرار نمایید.

انواع مشاوره حقوقی تلفنی

حوادث جانی جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان هاست و هر ساله در کشورهای گوناگون بسیاری جان خود را در این قبیل حوادث از دست داده و یا بر اثر آسیب های بدنی دچار مشکلات فراوان می گردند.

در این بین تا اینکه برخی دچار قطع عضو شده به نحوی که  این اشخاص توان نخواهند بود به شغل قبلی خود بازگردند. دردین اسلام و ضابطه ایران جهت جبران خسارات این قبیل اشخاص دیه و ارش را پیش بینی نموده است تا برخی از آلام روحی قربانیان حوادث تسکین یابد.

در این بین گاه به ادله ها گوناگون از جمله فرار مقصر یا مقصرین حادثه از صحنه جرم امکان پرداخت دیه میسر نگردیده، که این مسئله مشکلات قربانی حادثه را دو چندان می نماید.

اما این پایان ماجرا نیست، وکلا و مشاورین حقوقی تلفنی و کانون وکلای دادگستری همکار با سایت حقوقی دادسرایار با استفاده از راه کارهای قانونی موجود قادرند در کمترین وقت محتمل و با موردنظر ترین سطح کیفی خدمات حقوقی، و علیرغم شروط لازم دیه شما را از طریق صندوق بیت المال اخذ نمایند. و یا مشاوره لازم را به فرم تلفنی، پرسش و جواب رایگان، چت، مشاوره حقوقی آنلاین، به شما عرضه نماید. در به خاص پرداخت دیه از بیت المال و جهت آگاهی ضمنی، موارد ذیل بیان می گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی در مورد قتل

در ماده ۲۳۶ ضابطه مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ آمده بود: (اگر کسی به قتل عمدی فردی اقرار کند و پس از آن دیگری به قتل عمدی همان مقتول اقرار نماید در صورتی که اولی از اقرارش برگردد، قصاص یا دیه از هر دو ساقط است ودیه از بیت المال پرداخت می شود و این در حالی است که قاضی احتمال ندهد که قضیه توطئه آمیز است).

ایرادی که به این ماده وارد بود این است که امروزه با ترقی خارق العاده ای که در اسباب و لوازم کشف علمی جرایم حاصل شده و مأمورین کشف جرم با تخصصی که در این زمینه پیدا کرده اند و کوچک ترین  موضوعات پیچیده و مشکل را حل نموده اند چگونه توان نخواهند بود در به خاص این که بین این دو نفر که هر دو اقرار به قتل عمد نموده اند، قاتل واقعی را پیدا کنند و نتیجتا هر دو نفر از مجازات قصاص و پرداخت دیه معاف شوند و حکومت را مسئول پرداخت دیه آن هم از بیت المال نمایند؟

و اگر بالفرض، شک و تردید در به خاص این که کدام یک از آنان قاتل واقعی است علیرغم آن که به هر ترتیب قتل توسط یکی از آنان به اتفاق پیوسته چرا هر دو نفر می بایست معاف از مجازات گردند؟

به علت وجود این ابهامات بود که مقنن جمهوری اسلامی ایران در ضابطه مجازات اسلامی جدید مصوب 92 متوجه این کار شده و در ماده ۴۸۳ بیان داشته است: (هر گاه کسی اقرار به جنایت طبق دیه کند سپس شخص دیگری اقرار کند که مرتکب همان جنایت شده است و دانش تفصیلی به کذب یکی از دو اقرار نباشد، مدعی اختیار  دارد تنها از یکی از آن دو مطالبه دیه کند).

حالت دیگر پرداخت دیه از بیت المال  زمانی است که جنازه ای مثلا در خیابان پیدا شده و قاتل یا قاتلین آن مشخص نیست و دلیلی هم برای قاتل شناختن دیگری به شخص یا گروهی دیگر وجود ندارد.

در این فرم، حاکم بایستی دیه را از بیت المال به اولیاء متوفی یا مقتول پرداخت نماید. روی این اصل مقنن در ماده ۴۸۷ ضابطه مجازات اسلامی در این زمینه می گوید: اگر فردی به قتل برسد و قاتل شناخته نشود یا بر اثر ازدحام کشته شود، دیه از بیت المال پرداخت می گردد.

روش های صحبت با وکیل دادگستری

اگر شما میخواهید در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل صحبت کنید، پیشنهاد میکنیم مشاوره حقوقی تلفنی آریا دادیار را که یکی از قدیمی ترین موسسات در این زمینه است صحبت کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: