پایگاه خبری خانه فوتبال:

دانش آموزان سال یازدهم،دوازدهمی ها و فارغ التحصیل ها که می خواهند در کنکور سراسری 1401،1402 و ... رتبه تک رقمی را کسب کنند این سوال براشون پیش میاد که بهترین منابع کنکور 1401 تجربی چیست؟ که در این بخش شما را با بهترین اساتید در دروس عمومی و اختصاصی کنکوری آشنا می کنیم تا فقط و فقط با زمان گذاشتن در کنار این منابع ها بتوانید در کنکور رشته تجربی رشته های پزشکی،دندانپزشکی،بینایی سنجی و ... را به راحتی کسب کنید.

 

بهترین پکیج جامع آموزشی برای کنکور تجربی

بهترین مجموعه آموزشی باید از هر نظر کامل باشد و مواردی که در زیر است را کاملا پوشش دهد:

  • آموزش به صورت 0 تا 100 در راستای کنکور
  • حل تست های کنکوری و شبیه ساز و تالیفی
  • برنامه ریزی دقیق متناسب با منابع های آموزشی
  • مشاوره و برنامه ریزی رایگان در طول مسیر

خوشبختانه در این بخش می خواهیم بهترین پکیج آموزشی 0 تا 100 تجربی از موسسه حرف آخر را به شما معرفی کنیم که تمام شرایط های بالا را داشته باشد.

پکیج کامل تجربی حرف آخر تمام راه های رسیدن به رتبه تک و دو رقمی را شامل می شود و دانش آموزان در کنکور های چند سال اخیر به راحتی توانستند که رتبه برتر شوند و می توانید به راحتی با سرچ در گوگل در مورد رتبه برترهای حرف آخر با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید.

 

آموزان ابتدایی تا کنکور با حرف آخر و لاماس

در این بخش می خواهیم بهترین موسسه آموزشی در زمینه آموزش غیرحضوری  و بدون شرکت در کلاس های کنکوری را به شما معرفی کنیم حرف آخر مهر اولین موسسه کنکوری است که آموزش را با استفاده از انیمیشن وداستان و بدون فرمول برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور تدریس می کند دلایل برتری این موسسه و همچنین ویژگی های تدریس اساتید حرف آخر که باعث شده است دانش آموزان راضی باشند را کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

دلایل برتری حرف آخر نسبت به منابع و اساتید سایر موسسات

در کنکور 1400،99،98 و ... رتبه برترهای دو رقمی و تک رقمی زیادی با موسسه کنکوری حرف آخر توانستند موفق شوند و وارد بهترین دانشگاه های کشور شوند از مزیت های برتر حرف آخر که در هیچ موسسه کنکوری نیست می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • آموزش به صورت صفر تا صد کتاب درسی در راستای مدرسه و کنکور
  • تدریس به سبک انیمیشنی و استفاده از تصاویر و داستان های جذاب برای یادگیری بهتر در حافظه بلند مدت
  • در تمام تدریس ها از دو استاد استفاده شده است که یکی از آنها نقش دانش آموز را ایفا می کند.
  • پویا نایی اجسام و مطالب داخل کتاب برای یادگیری همیشگی
  • آموزش جامع و حل تست های تالیفی ، سراسری و شبیه ساز و ...
  • جذابیت تدرس با استفاده از بهترین روش های حل تست
  • و ...

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت مرکزی حرف آخر شوید تا به صورت کامل توضیحات را به شما ارائه دهند و با ارتباط با شماره مشاوران حرف آخر می توانید به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید

02166000362

09120034203

 

بهترین استاد ریاضی کنکور تجربی و رشته ریاضی

استاد عبدالرضا منتظری یکی از بهترین اساتید ریاضی در ایران می باشد سبک تدریس استاد منتظری به صورت الگو وار می باشد و دانش آموز دیگر نیازی نیست که فرمول حفظ کند بلکه با استفاده روش و الگو های بی نظیر دیگر از شر حفظ کردن فرمول خلاص می شوید.

ریاضی در کنکور سال های اخیر بسیار مفهومی طراحی شده است و دانش آموزانی توانستند بالای 50 درصد بزنند که سریع ترین راه برای حل سوالات ریاضی را انتخاب کردند.

استاد منتظری با روش های کنکوری که به دانش آموزها آموزش می دهد کاری می کند که دانش آموز در کمتر از 1 دقیقه سوال را حل کند

 

بهترین استاد فیزیک کنکور تجربی و ریاضی

استاد پیمان کامیار یکی از بهترین اساتید در زمینه فیزیک می باشد استاد کامیار فیزیک را با استفاده از الگو به دانش آموز آموزش می دهد و دانش آموزها در یک فصل به جای اینکه چندین فرمول را حفظ کنند که سریع سره جلسه کنکور فراموش کنند آموزش می بینند که یک الگو را یاد بگیرند و تموم سوالات را به راحتی حل کنند.

فیزیک در رشته تجربی دارای ضریب 6 و برای رشته ریاضی دارای ضریب 9 می باشد که از دروس مهم می باشد و دانش آموزانی که در کنکور بتوانند درصد بالایی بزنند به راحتی می توانند از رقیب هاشون جلو بزنند.

بهترین مشاوران کنکور رشته تجربی حرف آخر

دانش آموزان سال دهم و یازدهم و دوازدهم که می خواهند در مسیر کنکور گام بردارند به دلیل اینکه دارای تجربه کافی در طول این مسیر را ندارند حتما باید توسط یک فرد با تجربه که قبلا خودش مسیر را رفته است راهنمایی و هدایت شوند.

در این بخش می خواهیم اسامی برخی از مشاوران با تجربه را به شما معرفی کنیم که به راحتی می توانید در کنکور تجربی 1401 و 1402 و .. موفق شوید.

برترین مشاوران کنکور می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ناصری مشاور ارشد و رتبه برتر
  • خانم درخشان مشاور با تجربه رشته تجربی و ریاضی
  • ناصر اسدی بهترین مشاور کنکوری و دارای چندین رتبه برتر
  • خانم فرزانه مشاور ارشد موسسه کنکوری حرف آخر و کسب سابقه درخشان در زمینه کنکور
  • خانم فتاحی مشاور ارشد کنکوری
  • خانم سحرمرادی مشاور با تجربه
  • خانم شیدا رحیمیان و خانم فاطمه ژیانی و زهرا ژیانی از مشاور های با تجربه حرف آخر هستند
  • خانم مجنونی و خانم سایه نصرتی و ...

 

برای اطلاع دقیق از اسامی مشاوران حرف آخر می توانید با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید تا بهترین مشاور در اختیار شما قرار بگیرد.

02166000362

منبع: موسسه کنکوری حرف آخر (سایت مرکزی harfeakhariam.com )

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: