اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| فرشته حسینی

حضور فرشته حسینی در مهمانی غیر متعارف + فیلم

حضور فرشته حسینی در مهمانی غیر متعارف + فیلم
کدخبر : 547497

ویدئو حضور فرشته حسینی در مهمانی نامتعارف در صربستان را ببیند

فرشته حسینی بازیگر چهره آشنا سینما و تلویزیون است. فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ است.فرشته حسینی در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد. پدر و مادر فرشته حسینی هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که در ایران زندگی می کنند. فرشته حسینی به تازگی با نوید محمد زاده ازداوج کرده است.

ویدئو حضور فرشته حسینی در مهمانی نامتعارف در صربستان را ببیند 

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

فرشته حسینی

 او می گوید: در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم

فعالیت های هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی

 

فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

فرشته حسینی

این بازیگر خوش آتیه نخستین‌بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌الملل یلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

فرشته حسینی

هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی و سریال قورباغه

سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.

فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.

فرشته حسینی

ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده

17 فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

این دو مدتی هست با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده اند و برای هم دل میدند !

فرشته حسینی

برای همیشه تو را آنگونه به یاد می آورم

ایستاده بر روی صخره ا ی

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

بالاخره نوید محمد زاده امروز با انتشار حلقه نامزدی ازدواج خود را با فرشته حسینی علنی کردد

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده چیست؟

فرشته حسینی

نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

فرشته حسینی

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فرشته حسینی

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

فرشته حسینی

پاسخ فرشته حسینی به نوید محمدزاده:

فرشته حسینی  در استوری صفحه ی شخصی خود  خطاب به نوید محمدزاده نوشت: جهانی که منو تو ساختیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: