پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از مکان هایی که طراحی داخلی اداری مدرن با متدهای روز دنیا در آن اهمیت فراوان دارد اداره جات می باشد. طراحی داخلی اداری از این نظر که افراد زیادی روزانه در آن رفت و آمد می کنند، مهم می باشد و باید به  نحوی صورت بگیرد که سبب جلب نظر سلیقه های متفاوتی باشد. در طراحی داخلی اداری رسمی بودن محیط نیز باید حفظ شود و یک دکوراسیون اداری شیک ارائه داد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره رابطه با دکوراسیون اداری و دفتر کار خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

طراحی داخلی اداری 

طراحی داخلی اداری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دلیلش هم تأثیرات فوق العاده این امر بر جذب مشتری و بالا رفتن روحیه کارمندان می‌ باشد. در طراحی دکوراسیون اداری باید دقت شود خواسته ای که شخص کارفرما دارد پیاده شود و معماری محیط و اینکه چه نوع کاربری دارد در آن در نظر گرفته شود. طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید بر اساس یک سری اصول باشد و استانداردهای لازم در آن رعایت شود. اینگونه نتیجه ای حاصل می شود که مورد تأیید همگان قرار خواهد گرفت.

طراحی

 

 

اهمیت طراحی داخلی اداری از دیدگاه مهران طاهری

در هر حرفه و کسب و کاری که مشغول باشید رقبایی نیز وجود دارند که سعی در پیشی گرفتن از شما دارند. اگر می خواهید در بین رقبایی که دارید موفق تر عمل کنید و انتخاب اول مشتری های خود باشید ضمن ارائه مناسب محصولات و خدمات خود باید طراحی دفتر کار اداری را نیز مدنظر قرار دهید. هر چه‌ طراحی اداری مناسب تر باشد و فضایی زیبا و کاربردی تری ارائه شود در جذب مشتری موفق تر میتوان عمل کرد. 

با طراحی داخلی دفتر اداری می توان محیطی آرامش بخش و مرتب ارائه کرد که مشتری در آن احساس راحتی داشته باشد. کارمندان نیز در چنین فضایی کار خود را بهتر انجام می دهند و کیفیت کارها بالاتر می آید. ظاهر هر شرکت و ‌اداره ای از این نظر که مشتری برای بار اول که وارد آن می شود مجذوب آن شود بسیار مهم است و سبب جلب اعتماد او خواهد شد.

چند نکته در دکوراسیون اداری 

از آنجایی که کارمندان بیش از نصف روز را در محل کارشان سپری می کنند باید در طراحی داخلی اداری فضایی را به صورت خصوصی برای هر کارمند در نظر گرفت تا برای انجام کارهای شخصی خود محدودیت نداشته باشند و در محیط کارشان احساس خستگی نکنند. با حفظ شدن حریم خصوصی کارمند و فضایی برای استراحت باعث می شوید کارهای خود را با انرژی بیشتری انجام دهند.

همچنین در فضای اداری باید رنگی استفاده کرد که روحیه کارمندان بالا رود و مشتری هایی که رفت و آمد می کنند نیز جذب محیط اداری شوند. از دیوارهایی که باعث جداسازی بخش های مختلف در اداره می شود میتوان کمک گرفت و به محیط اداره نظم داد. مبلمان نیز بخش مهمی در طراحی اداری می‌ باشد که با توجه به فضای مورد نظر باید آن را انتخاب کرد و اندازه مناسبی را در نظر گرفت. رنگ‌ مبلمان را با توجه به رنگ دیوارها و نوع فعالیتی که اداره دارد می توانید انتخاب نمایید.

هماهنگی اجزا در دکوراسیون اداری با گروه شرکت طراحی داخلی مهران طاهری

در دکوراسیون اداری باید دقت داشت که وسایل و تجهیزاتی که در محیط اداره به کار می روند به نوعی به هم ربط داشته باشند و حالت یکپارچه ای ایجاد کنند. برای اینکه این یکپارچگی به وجود بیاید باید به مسائلی چون نورپردازی، جنس وسایلی که به کار برده می شود و نحوه چیدمان آنها، رنگ و مبلمان دقت کرد.  این وسایل می‌توانند با هم تفاوت داشته باشند اما سبک همه آنها باید مشابه باشد. 

در رابطه با رنگ نباید کل فضا را یکدست رنگ کرد بلکه متناسب با نوع کاربری هر اتاق رنگ خاصی را در نظر گرفت. همچنین منظور از این هماهنگی استفاده از تجهیزاتی یک رنگ‌ نیست بلکه باید به نوعی به هم ربط داشته باشند و حالت ترکیبی را ایجاد کنند. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه طراحی داخلی اداری با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: