پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ترخیص کالا از گمرک ، همواره یکی از مهم ترین و اساسی ترین فرآیندهایی می باشد که در واردات کالا تاجران و فعالان این حوزه باید آن را به درستی انجام دهند و آشنایی جامع و کامل برای ترخیص کالا از گمرک را داشته باشند.

یکی از گمرک هایی که بسیار فعال بوده است ، گمرک فرودگاه امام خمینی است.

گمرک فرودگاه امام خمینی ، دارای موقعیت استراتژی مهم است به طوری که اغلب کالاهای وارداتی از طریق حمل هوایی از این گمرک ترخیص می شوند.

در واقع شرکت حمل هوایی کالا ، محصولات شما را به گمرک فرودگاه امام خمینی حمل می کند و بعد از این مرحله شما باید کالای خود را از این گمرک ترخیص کنید.

آشنایی با ترخیص بار فرودگاه امام خمینی

1

همان طور که گفته شد ، گمرک فرودگاه امام خمینی مخصوص کالاهایی است که از طریق مرزهای هوایی و توسط شرکت حمل هوایی وارد کشور می شوند.

گمرک فرودگاه امام خمینی دارای متراژ و مساحت بسیار زیاد و موقعیت مکانی بسیار مناسب است و ترخیص بار فرودگاه امام خمینی ، یکی از مهم ترین ترخیص های کالاهای وارداتی است.

در این مقاله گیتی رسان کالا قصد دارد که شما را با مراحل ترخیص بار فرودگاه امام خمینی آشنا نماید، اما قبل از هر چیز باید بدانید که مراحل ترخیص بار فرودگاه امام خمینی ، مانند سایر گمرک های کشور است و شما برای قانونی بودن تجارت و بازرگانی خود نیاز به یک سری مدارک و اسناد دارید.

مراحل ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی

همان طور که گفته شد ترخیص بار فرودگاه امام خمینی ، مخصوص کسانی است که بار خود را به شرکت حمل هوایی برای  جا به جایی به کشور ایران سپرده اند.

مراحل ترخیص بار فرودگاه امام خمینی را می توان به دسته بندی های زیر تقسیم بندی کرد:

1-بارگیری کالا از مبدا و ارسال بار برای کشور مقصد

2- حمل کالا توسط شرکت حمل هوایی و وارد شدن کالا از مرزهای هوایی ایران به داخل کشور

3-تخلیه بار در فرودگاه امام خمینی

4-پس از ورود کالاها به فرودگاه امام خمینی ، این کالاها در انبارها نگهداری می شوند تا صاحبان کالا مراحل ترخیص بار از فرودگاه امام خمینی را به اتمام برسانند.

5-در صورت تایید و آماده بودن تمامی مدارک مورد نیاز، کالای شما 2 الی 3 روزه از فرودگاه امام خمینی ترخیص می شود.

6-بعد از پرداخت هزینه های گمرک و تایید کارشناس ، مجوز ترخیص کالای شما صادر می شود و به ترخیص کار گمرک تحویل داده می شود.

مراحل ترخیص بار فرودگاه امام خمینی به شرح بالا می باشد. گفته شد مراحل ترخیص بار فرودگاه امام خمینی مانند گمرک های دیگر است و شما با داشتن و تهیه مدارک و اسنادی می توانید ترخیص کالا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

2

مزایای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

گمرک فرودگاه امام خمینی در سی کیلومتری استان تهران واقع شده است و دارای مساحتی به اندازه 27 هزار و 856 متر است که بسیار ظرفیت بزرگی دارد و می تواند بیش از 30 هزار تن کالا و محصول در لحظه پذیرش و دریافت کند.

انبارهای بزرگ و مجهز گمرک امام خمینی توسط قفسه بندی های ایمن و مدرن ، در شبانه روز آماده بارگیری انواع کالاهای وارداتی مختلف می باشند.

اگر شما کالای خود را که در حال فاسد شدن می باشد یا تاریخ انقضا رو به پایانی دارد که توسط شرکت حمل هوایی قصد وارد کردن به ایران را دارید ، فرودگاه امام خمینی دارای سردخانه های بسیار مجهز و بزرگ است که با حجم بارگیری 66 هزار تنی خیال افراد را در انبار گیری کالاهای وارداتی آسوده می کند.

گمرک امام خمینی علاوه بر تجهیزات و امکانات بسیار مناسب و با کیفیتی که دارد ، دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب نیز می باشد و این موقعیت مکانی مناسب در تسریع روند ترخیص کالا از گمرک و تحویل کالا از انبار ، بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

دلیل این موقعیت مکانی مناسب ، نزدیک بودن این گمرک به اتوبان های ترانزیتی و شهر تهران است و این گمرک نیز 24 ساعته در حال فعالیت است ، پس به این دلایل شما می توانید با ترخیص بار از فرودگاه امام خمینی ، در این روند بسیار سرعت بیشتری داشته باشید.

3

فرودگاه امام خمینی ، یکی از بزرگترین مرزهای هوایی کشور بوده است که سالانه حدود بیش از نیم میلیارد کالاهای وارداتی ، از طریق این فرودگاه به کشور وارد می شوند و فعالیت شبانه روزی و 24 ساعته این گمرک ، گمرک امام خمینی را به 10 گمرک برتر جهان تبدیل کرده است.

این موارد نیز می تواند از مزایای ترخیص بار از فرودگاه امام خمینی باشد.

شما برای ترخیص بار از فرودگاه امام خمینی نیاز به یک سری مدارک و اسنادی دارید که بتوانید با استفاده از این مدارک و اسناد ، ترخیص بار فرودگاه امام خمینی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

  • بارنامه
  • قبض انبار
  • مجوزهای واردات کالا به کشور
  • مجوزهای ترخیص کالا از گمرک
  • پروفرما یا پیش فاکتور
  • پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • کارت بازرگانی

همراه داشتن یا تهیه این مدارک ، می تواند سرعت ترخیص کالای شما را چند برابر کند و شما را در ترخیص کالا به بهترین شکل ممکن ، یاری نماید.

این مدارک ممکن است که در مراحل مختلف به کار شما بیایند ، پس بهتر است که همواره در طول ترخیص بار از فرودگاه امام خمینی ، این مدارک و اسناد را به همراه داشته باشید.

اما برخی افراد به دلیل مشغله و فعالیت زیادی که دارند ، نمی توانند خودشان ترخیص بار از گمرک را انجام دهند و این کار را به ترخیص کار گمرک می سپارند، تا این فرد با توجه به وظایفی که دارد، ترخیص کالا از گمرک را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

البته شرکت هایی نیز می باشند که می توانند ترخیص کالای شما از فرودگاه امام خمینی یا هر گمرک دیگری را انجام دهند. 

یکی از بهترین شرکت ها که شما می توانید به آن اطمینان کامل را داشته باشید، شرکت گیتی رسان کالا است.

معرفی شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی رسان کالا ( grkexpress )

شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی رسان کالا با بیش از 15 سال سابقه مستمر و موفق در زمینه حمل و نقل هوایی یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل هوایی در ایران می باشد. شرکت حمل هوایی گیتی رسان کالا با تمرکز در حوزه حمل هوایی و گسترش نمایندگی های خود در کشورهای بزرگ مانند چین ، امارات و اروپا توانسته است تا حدودی ، به هدف های خود در این زمینه برسد.

شرکت گیتی رسان کالا با داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای برای ترخیص کالا و فضای اختصاصی در فرودگاه امام خمینی ، قادر است که علاوه بر حمل هوایی اکسپرس و کارگو ، ترخیص کالای شما را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

شرکت گیتی رسان کالا که متمرکز به عنوان شرکت حمل هوایی است ، همواره بر این سعی بوده است که افراد و مشتریان رضایت کامل را از این شرکت و مجموعه داشته باشند. 

این شرکت حمل و نقل بین المللی مفتخر است که بگوید ، حدود 90 درصد مشتریان از خدمات ارائه شده توسط شرکت گیتی رسان کالا رضایت کاملی را داشته اند. آدرس وب سایت شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی رسان کالا https://grkexpress.com میباشد . با وارد شدن در این وبسایت میتوانید اطلاعات بیشتری نسبت به این شرکت حمل هوایی کسب کنید .

 

 

برچسب :  فرودگاه  -  شرکت  -  حمل  -  حمل بار  - گمرک  -  ترخیص کالا  -  حمل هوایی  -

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: