پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت مسکن در تهران با عمر بنای بین یک تا ۳۰ سال را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید. براساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن قیمت‌ مسکن های مختلفی را می‌بینیم در این گزارش سعی کردیم ازمهم ترین و پرتقاضاترین مناطق تهران یک مورد قیمت مسکن را گردآوری کنیم قیمت مسکن این روزها روزهای پرفراز و نشیبی را می گذارند و با آنکه قیمت مسکن مدت هاست دررکود به سرمی برد اما هنوز هم خریدارانی هستند که به دنبال خرید باشند. 

کاهش قیمت مسکن؛ شاید تابستان ۱۴۰۱!

قانون مالیات بر خانه های خالی قرار بود از ابتدای دی ۱۴۰۰ اجرایی شود که این امر به علت نقص اطلاعات همچنان اجرایی نشده است. آذرماه رشد ۵۴ درصدی نرخ اجاره مسکن توسط بانک مرکزی اعلام شد. خبری که البته توسط اتحادیه مشاوران املاک رد و اعلام کاهش نرخ اجاره بها در کشور را در پی داشت.

 

این افزایش ها در نرخ اجاره و حتی مسکن در کشور، منجر شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون مالیات بر خانه های خالی به فکر تعدیل بازار مسکن و واقعی سازی نرخ مسکن شوند. این قانون 9 ماهی می شود که با رای وکلای ملت تصویب شده و قرار بود از ابتدای دی ماه به مرحله اجرا برسد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: