پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجموعه توانمند چمنزار با آشنایی کامل به اصول استاندارد راه اندازی زمین های فوتبال، پروژه چمن مصنوعی فوتبالی را به سفارش یکی از مربی‌های برجسته کشوری، آقای فیروز کریمی، رقم زد. متخصصان چمنزار با استفاده از چمن مصنوعی MG در این زمین فوتبال (متعلق به تیم شمس آذر قزوین) پروژه‌ای را اجرایی کردند که از جهات متعددی منحصر‌به‌فرد است. اکنون این زمین در اختیار تیم قدرتمند شمس آذر قزوین است و بازیکنان حرفه ای بر روی آن بازی می کنند.

چمن مصنوعی MG  چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که متوجه شده اید، شرکت چمنزار چمن MG را برای استفاده در این پروژه به کار برد. این چمن مصنوعی یک محصول کاملا ایرانی است که برای استفاده در زمین های فوتبال طراحی شده است. این چمن را می‌توان در تمامی زمین‌های فوتبال و فوتسال حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای به کار برد. ارتفاع الیاف در این چمن 50 میلی‌متر است و جنس الیاف آن منوفیلامنت هستند.

چمن MG در مناطق سردسیر تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و در مناطق گرمسیر تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر مقاومت دارد. این محصول کاملا متناسب با شرایط آب و هوایی ایران است و همین امر ویژگی‌ مهم این محصول به شمار می‌رود.  چمن مصنوعی فوتبالی

آیا این چمن مصنوعی ورزشی تاییدیه فیفا را دارد؟

وقتی چمن مصنوعی MG بر روی سطوح پهن می‌گردد، کاملا سبز و پرتوده به نظر می‌رسد. این چمن در دو رنگ تیره و روشن تولید می شود که می توان آن را به سبک طرح آرژانتینی ( دو متر سبز تیره و دو متر سبز روشن) و یا ملانژ ( ترکیب الیاف سبز تیروه و روشن) بر روی زمین نصب کرد.  این چمن مصنوعی فوتبالی یک محصول تخصصی است که تاییدیه فیفا را دارد. 

ویژگی ها چمن مصنوعی فوتبالی MG در یک نگاه

  • تراکم بالا
  • الیاف مونوفیلامنت
  • مقاوم در برابر کوبش و لگد مال شدن
  • مقاومت گرمایشی و سرمایشی بالا
  • ارتفاع الیاف 50 میلی متر
  • مورد تایید فیفا
  • الیاف ایرانی

زیرسازی زمین فوتبال شمس آذر قزوین چیست؟

زیر سازی زمین فوتبال شمس آذر قزوین به روش unbound یا زیرسازی شنی انجام شد. در این روش، سطح خاک زمین تسطیح و کوبیده می‌شود و سپس با چندین لایه شن با قطر دانه بندی متفاوت پوشیده می شود. آب سطحی از درون این لایه‌های شن و ریگ عبور کرده و پس از رسیدن به لایه سخت و غیر قابل نفوذ تحتانی، روی شیب زمین حرکت می‌کند و به شبکه کانال‌های پیرامون زمین منتقل می‌گردد.

لوله‌‌هایی ویژه درون این کانال ها تعبیه می‌شوند، که توانایی انتقال حجم بالایی از آب به نقاط مختلف را دارند. این لوله‌ها به مخازن و چاه‌های زیرزمینی متّصل می‌شوند که آب را درون خود انبار کرده و در زمین آزاد می‌کند.

آیا بازیکنان با چمن مصنوعی فوتبالی تعامل دارند؟

شرکت چمنزار پس از اجرای این پروژه در سر زمین حضور یافت و با بازیکنانی که بر روی آن زمین بازی می کردند به صحبت پرداخت. این موضوع برای شرکت چمنزار اهمیت بسیار زیادی دارد که بازیکنان حس خوبی را از زمین بگیرند. تعامل بازیکنان با چمن مصنوعی فوتبالی شمس آذر قزوین بسیار بالاست و آنها می توانند به خوبی تکنیک های فوتبالی را اجرا کنند و از بازی نتیجه بگیرند.

شرکت چمنزار، شرکتی حرفه ای در اجرای زمین های فوتبالی تخصصی و زمین های ورزشی آماتور

شرکت چمنزار 15 سال است که در زمینه اجرای زمین های چمن مصنوعی ورزشی فعالیت دارد و تا به حال توانسته است پروژه های ارزشمند زیادی را به اجرا درآورد. این شرکت با مهندسین حرفه ای در تماس است و قبل از اجرای هر پروژه مهندسین را برای تحلیل و بررسی زمین به محل اجرا می کند. شرکت چمنزار به استانداردهای فیفا پایبند است و در تلاش است زمینی بی همتا را برای دوستداران ورزش خلق کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: