کد خبر : 13073 / /
/

حواشی ورزشی| عکس بازیگران| اخبار حاشیه فوتبالیست ها

شجاع خلیل زاده ازدواج کرد. شجاع خلیل زاده عکس زیر را از همسر منتشر کرد. عکس عروسی شجاع خلیل زاده را مشاهده میکنید.

شجاع خلیل زاده ازدواج کرد. شجاع خلیل زاده عکس زیر را از همسرش منتشر کرد. عکس عروسی شجاع خلیل زاده را مشاهده میکنید. شجاع خلیل زاده (زاده 24 اردیبهشت 1368 - بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. شجاع خلیل زاده فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد. شجاع خلیل زاده بازیکن  تیم ملی است.

شجاع خلیل زاده

نام :شجاع

نام خانوادگی :خلیل زاده

تاریخ تولد :24 اردیبهشت 1368

محل تولد :بابلسر

باشگاه فعلی :پرسپولیس تهران

شماره پیراهن :3

پست :دفاع وسط

شجاع خلیل زاده و زندگی نامه اش

شجاع خلیل زاده (زاده 24 اردیبهشت 1368 - بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. او هم اکنون عضو باشگاه پرسپولیس تهران می باشد.

شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده و ماجرای سربازیش

حوزه نظام وظیفه در پاییز سال 1393 با ارسال یک لیست به سازمان لیگ، کارت پایان خدمت 27 بازیکن شاغل در فوتبال ایران را ابطال کرد که نام شجاع خلیل زاده نیز در این لیست به چشم می خورد.

شجاع خلیل زاده در تیم ملی

خلیل زاده برای نخستین بار در سال 1391 با دعوت کارلوس کیروش و بازی مقابل موزامبیک که با برتری 3–0 تیم ملی حاصل شد، پیراهن تیم ملی را برتن کرد.

انتخاب پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر به پیشرفتش کمک خواهد کرد، گفت:هرکسی آرزویش است که در پرسپولیس بازی کند و من هم مستثنی نیستم. تمام تلاشمان را برای تیم می کنیم و می خواهیم رکوردشکنی مان بهتر از فصل گذشته باشد.

شجاع خلیل زاده

پوشیدن شماره 3 چه دلیلی داشت 

خلیل زاده در مورد اینکه چرا شماره 3 را انتخاب کرد، گفت:خودم این شماره را دوست داشتم و باشگاه هم لطف کرد و آن را به من داد.

راه یابی شجاع خلیل زاده به تیم ملی 

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که به تیم ملی راه پیدا کند، اظهار داشت:عملکرد خودم مهم است، تلاشم را می کنم با بازی خوب به تیم ملی برسم، چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

مذاکرات قبلی با پرسپولیس

مدافع سابق سپاهانی ها پیش از این در دو مقطع با پرسپولیس مذاکره کرده بود ولی امکان سرخپوش شدنش فراهم نشده بود ولی با پایان قراردادش با سپاهان دیگر مانعی برسر راه خود نمی بیند و به جمع شاگردان برانکو اضافه شد.

شجاع خلیل زاده

شجاع البته در طی مدت حضورش در سپاهان 4 بازی نیز برای تیم ملی ایران انجام داد که البته این موضوع ادامه دار نبود.

پس از 18 بازی که شجاع در جمع پرشورها بود، او مجددا برای ادامه ی تعهدش نسبت به سپاهان به این تیم برگشت و 15 بازی برای این تیم توپ زد.

شجاع پس از چندین بار تلاش برای پیوستن به سرخپوشان پایتخت، خیلی زود پس از پایان فصل و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به عنوان اولین خرید این تیم راهی تهران شد و پس از یکی دو روز، به همراه گادوین منشا قراردادش را با سرخپوشان به امضاع رساند تا در صورت صعود این تیم از مرحله ی یک هشتم نهایی، بتواند کمک حال این تیم در خط دفاعی باشد.

بی شک با این انتقال، شجاع هم دورخیز بیشتری برای حضور در جام جهانی روسیه خواهد کرد…

قول دادم عصبی نباشم

قبلا عصبی بودم اما مادرم قسمم داده که نباید عصبی شوم برای همین من هم تمام تلاشم را می کنم که کوچکترین بحثی از من دیده نشود و در زمین آرام باشم

سخت گیری های پدر

با این که سال هاست تنها زندگی می کنم اما پدرم هر روز چندین بار به من زنگ می زند و من هم شب ها ساعت 11 با تلفن خانه به او زنگ می زنم تا بگویم خانه هستم

ازدواج

شجاع خلیل‌ زاده 10 اسفند 98 در 30 سالگی رسما به جرگه متاهلان پیوست / عکس عروس خانم هنوز منتشر نشده است

زیاد می خوابم

من شب ها ساعت 11 می خوابم و از آن طرف هم 11 صبح بیدار می شوم

کلا مدلم این طوری است و زیاد می خوابم، نه این که تنبل باشم، بدنم این طور عادت کرده است وقتی بیدار می شوم صبحانه و ناهار را یکی می کنم

تیم ملی

شجاع در سال 1385 به مدت دو سال در تیم جوانان تیم ملی بازی کرد سپس به امید رفت تا اینکه در سال 91 با دعوت کارلوس کیروش به تیم بزرگسالان رفت

در حد توان بازی می کنم

وقتی لباس باشگاهی را می پوشم هر کاری که برای بردن تیم لازم باشد می کنم، بعد از بازی هم سرم را بالا می گیرم که هرکاری توانستم کردم و بهتر از این نمیشد بازی کنم

رفقای ورزشی

یکی از بهترین آدم های زندگی ام سروش رفیعی است با محسن ربیع خواه، علی بیرانوند، سید جلال حسینی و حسین ماهینی هم رفاقت قدیمی داریم

علاقه به تماشای فیلم و سریال

تماشای فیلم را خیلی دوست دارم؛ سریال هم زیاد می بینم اما حافظه خوبی ندارم و بعضی وقت ها تا وسط های فیلم می روم و تازه یادم می افتد این را قبلا دیده بودم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.