پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهاب حسینی بازیگر کم حاشیه ای است که اخیرا به خاطر طلاق همسرش در سکوت خبری شایعه های زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. مهمترین شایعه ای که برای شهاب حسینی ایجاد شده است ازدواج مجدد شهاب حسینی است. اما تاکنون شهاب حسینی نسبت به این شایعه ها هیچ واکنشی نشان نداده است.

زندگی نامه شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده است.

دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

 سید شهاب الدین حسینی تنکابنی ، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد.

او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است.

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است.

با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد.

اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم و از 8 سالگی بخاطر شغل مادرم که امدادگر سیار بود به خرم آباد نقل مکان کردیم و تا سال 1362 در این شهر حضور داشتیم.

دو سال در دانشگاه درس خواندم و بعد انصراف دادم ، عمویم مقیم کانادا بود و منم قصد داشتم سریع‌ تر به او در کانادا برسم همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌ کاره رها کنم.

برای رفتن به کانادا اما نیاز به پایان خدمت داشت به همین خاطر به سربازی رفت تا اینکه در ماه 18 خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل یافت.

آنجا بود که گفتند نباید اصلا به خدمت می آمد، با توجه به اضافه هایی که خورده بود ترجیح داد معاف شود و اینگونه بود سر 18 ماه با خدمت خداحافظی کرد.

بازیگری را از سال 1371 وقتی 19 ساله بود با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد.

شهاب حسینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: