پایگاه خبری خانه فوتبال:

نگارجواهریان این روزها با سریال خاتون در نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.نگار جواهریان در این فیلم همسر اشکان خطیبی است.نگار جواهریان در این سریال برای تینا پاکروان که اولین تجربه کارگردانی نمایش خانگی را سپری می کند بازی می کند.نگار جواهریان در این سریال نقشی متفاوت نسبت تجربه های گذشته اش دارد.جدیدترین محصول پلتفرم نماوا درامی تاریخی عاشقانه به کارگردانی تینا پاکروان و با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی و مهران مدیری است.درادامه همسر نگار جواهریان یعنی رامبد جوان به مناسبت زادروز تولد نگار جواهریان همسرش ویدئویی منتشر کرد . 

 

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

ازدواج نگار جواهریان 

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت. این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: