پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

در شرایط اقتصادی فعلی، الگوهای خرید دچار تغییر و تحول شده است و بیشتر به سمت و سوی خرید اقساطی در حال حرکت است. در این راستا، هم خرده فروشان و هم مصرف کنندگان نیز خود را با شرایط، سازگار می کنند چرا که هر دو از خرید و فروش اقساطی سود می برند. برای مثال در شرایطی که بتوان به آسانی برای خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام کرد یا هر نوع وسیله ی مورد نیاز کارگاه خود، از قبیل دستگاه فرز اقساطی، دستگاه جوش و ... را راحت خریداری کرد، بازار به جریان می افتد و به دنبال آن شرایط اقتصادی نیز تحول پیدا کرده و بهتر می شود. آیا شما هم با خرید اقساطی موافق هستید؟ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا اقساطی خرید کنیم؟

آیا هنوز هم برای خرید کالا یا خدمت موردنظرتان پس انداز می کنید؟ با افزایش لحظه ای قیمت ها، خرید نقدی تقریبا غیر ممکن شده و فروشگاه ها با ارائه طرح های ویژه سعی دارند؛ افراد را ترغیب به خرید کنند.

خرید اقساطی این فرصت را برای شما فراهم می کند تا هر زمان که به محصولی نیاز داشتید آن را تهیه کرده و هزینه آن را طی چند ماه پرداخت کنید. البته اگر هنگام دریافت وام، انتخاب مناسبی نداشته باشید علاوه بر پرداخت کارمزد بالا، مراحل دریافت تسهیلات نیز شما را اذیت خواهد کرد.

خرید اقساطی لوازم خانگی

این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که جهان در عصر حاضر که عصر دیجیتال است، همچنان با سرعت به پیشرفت خود ادامه می دهد و اینکه ما چگونه و از کجا خرید می کنیم؛ از چه کسی خرید می کنیم؛ چگونه بودجه و امور مالی خود را مدیریت می کنیم و چگونه برای آینده برنامه ریزی می کنیم، بسیار اهمیت پیدا می کند و لازم است که بررسی های لازم در مورد آن ها به دقت انجام شود؛ در این زمینه گزینه‌های پرداخت مصرف‌کننده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

101

یکی از بهترین گزینه های پرداخت برای مشتریان عزیز، پرداخت اقساطی از طریق کارت های اعتباری است. به این معنا که شما کارت اعتباری را از شرکت یا موسسه مالی یا بانک ها تهیه می کنید و با آن نقدا خرید می کنید و بعدا آن هزینه را با توجه به شرایط آن شرکت، بانک یا موسسه پرداخت می کنید. به این ترتیب شما می توانید خرید اقساطی لوازم خانگی را به راحتی انجام دهید؛ البته اگر محل درستی را برای خرید اقساطی انتخاب کرده باشید.

خرید فرز اقساطی

اگر برای تکمیل دستگاه ها و تجهیزات کارگاه خود با کمبود بودجه مواجه شده اید، می توانید دستگاه های مورد نیاز خود را از طریق کارت اعتباری به صورت قسطی بخرید. برای آگاهی از نحوه خرید فرز اقساطی ، خرید تجهیزات کارگاه نجاری، خرید دستگاه جوش اقساطی و ... همچنان همراه ما باشید.

102

خرید اقساطی انواع کالا از طریق قسطا

آیا قسطا را می شناسید؟ آیا تاکنون تجربه ی یک خرید اقساطی خوب از طریق قسطا را داشته اید؟ آیا می دانید برای خرید قسطی موتور سیکلت نیز می توانید از طریق قسطا اقدام کنید و موتور قسطی بخرید؟ در این بخش از مقاله شما را به طور کامل با قسطا آشنا کرده ایم. لطفا همچنان همراه ما باشید.

قسطا پیشرو در صنعت لندتک در ایران

در صنعت لندتک خدمات پرداخت وام بدون ضامن به صورت الکترونیکی و از طریق یک سیستم اعتبارسنجی انجام می شود. این وام در حقیقت یک امتیاز یا اعتباری است که با استفاده از آن می توانید نقدا خرید کنید و بعدا آن مبلغ را قسطی پرداخت نمایید.

قسطا یکی از بزرگ ترین فعالان صنعت لندتک در ایران است که خدمات امتیاز دهی الکترونیکی را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به متقاضیان دریافت تسهیلات ارائه می دهد.

چرا خرید اقساطی با قسطا؟

شرایط خرید اقساطی از طریق قسطا بسیار متفاوت و ویژه است. به چند دلیل که در ادامه ذکر کرده ایم.

  • دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است
  • شرایط بازپرداخت اقساط ماهانه بسیار انعطاف پذیر است
  • نرخ سود بازپرداخت اقساط، حداقل میزان ممکن است
  • خرید با قسطا کارت از هر فروشگاهی که شما بخواهید امکان پذیر است

103

نحوه خرید اقساطی از طریق قسطا

همانطور که گفتیم برای خرید به واسطه قسطا باید قسطا کارت داشته باشید. برای دریافت قسطا کارت باید در سایت قسطا درخواست خود را ثبت کنید؛ و برای ثبت درخواست در قسطا لازم است که حساب کاربری داشته باشید.

پس اولین قدم برای دریافت قسطا کارت این است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

مراحل ثبت درخواست قسطا کارت در سایت قسطا به طور کامل قابل مشاهده است. پس از اینکه در خواست شما ثبت شد و اعتباری سنجی انجام شد، در صورت تایید اعتبار شما، قسطا کارت صادر شده و برای شما شارژ می شود.

با استفاده از قسطا کارت می توانید از هر فروشگاه مجهز به دستگاه pos خرید کنید و خرید با این کارت اعتباری محدود به چند فروشگاه خاص نیست.

همچنین می توانید برای قسطا کارت رمز اینترنتی بگیرید و خرید های خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، ترب و ... انجام دهید.

کلام پایانی

در این مقاله به ذکر توضیحاتی مهم در مورد مزیت های خرید اقساطی با کارت اعتباری برای خریداران و فروشندگان پرداختیم. همچنین مجموعه قسطا را جهت خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید فرز اقساطی و ... برای شما عزیزان معرفی کردیم.

قسطا به منظور آسان سازی خرید اقساطی بدون ضامن، برای متقاضیان عزیز شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند در مسیر خرید خود با مشکلات و موانع کمتری مواجه شوند و به آسانی نیازهای خود را در زمان واقعی برآورده سازند.

شما می توانید خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید فرز اقساطی و هرگونه دستگاه کار مورد نیاز خود را به آسانی از طریق قسطا انجام دهید، بدون اینکه نگران ارائه ضامن باشید یا مجبور به پرداخت هزینه های بالا جهت کارمزد شوید. پس توصیه می شود که زمان را از دست ندهید و هم اکنون به وب سایت قسطا سری بزنید و برای دریافت قسطا کارت اقدام نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: