پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شهر تبریز یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران است که در فصول مختلف، علی‌الخصوص فصول گرم‌تر سال، مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و از آن دیدن می‌کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را درباره سفر به این شهر به شما بگوییم تا اگر قصد سفر به تبریز را داشتید، سفر پربارتری داشته باشید. در انتها به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما تهران تبریز با قیمتی مناسب، به این شهر سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بازدید از یادگار دوران مشروطه

یکی از خانه‌های تاریخی تبریز که قدمت آن به دوران مشروطه برمی‌گردد و در سفر به تبریز، حتما باید از آن دیدن کنید؛ خانه مشروطه تبریز است. این خانه زیبا و تاریخی در سال 1247 شمسی ساخته شد و فاصله نسبتا کمی تا بازار بزرگ تبریز نیز دارد. در آن زمان، مهدی کوزه کنانی، مالک این خانه بود. دلیل اینکه به این خانه، خانه مشروطه می‌گویند، این است که حاج مهدی کوزه کنانی، این خانه را پس از به توپ بسته شدن مجلس، در اختیار مشروطه خواهان قرار داد تا در آن دورهم جمع شوند. آن زمان در این خانه افراد معروفی رفت و آمد داشتند که از میان آنها می‌توان به باقرخان و ستارخان اشاره کرد.

خرید سوغاتی از تبریز

تبریز سوغاتی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد و حیف است که به این شهر زیبا سفر کنید و از سوغاتی‌های آن خرید نکنید. مثلا قرابیه یکی از سوغاتی‌های خوشمزه این شهر است که بسیار معروف نیز می‌باشد. در کنار این، معروف‌ترین سوغاتی تبریز، نوقاست. نوقا در واقع یک نوع گز است که مخصوص تبریز می‌باشد و طعم فوق‌العاده‌ای دارد. از دیگر سوغاتی‌های خوشمزه این شهر نیز می‌توان به شکلات تسبیحی و باقلوا اشاره کرد. البته در کنار همه این سوغاتی‌های خوشمزه، می‌توانید از تبریز چرم، تابلو فرش و قالی هم بخرید و برای عزیزان‌تان هدیه ببرید.

مراکز خرید معروف تبریز

اگر قصد داشته باشید از تبریز خرید کنید، این شهر مراکز خرید خوب و معروفی نیز دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. مثلا مرکز خرید جواهر یکی از بهترین مراکز خرید تبریز و البته متفاوت‌ترین مراکز خرید ایران نیز می‌باشد، زیرا اینجا اولین پل پاساژ ایران است که روی دو بلوار داخل شهر تبریز ساخته شده است. این مرکز خرید 60 فروشگاه دارد و علاوه بر آن، هایپرمارکت و رستوران نیز دارد که می‌توانید در آنجا خرید کنید و غذا میل کنید. از دیگر مراکز خرید معروف تبریز می‌توان به مرکز خرید لاله پارک اشاره کرد که دقیقا در کنار هتل لاله پارک تبریز قرار گرفته و 6 طبقه است و داخل این مرکز خرید می‌توانید انواع برندهای بین‌المللی را پیدا کنید و بخرید.

خرید بلیط هواپیما تبریز

برای خرید بلیط پرواز تهران تبریز با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید بلیط هواپیما تهران تبریز ارزان را در کمترین زمان خریداری کنید و با خیال راحت به این شهر زیبای شمال غربی کشورمان سفر کنید. کافیست در بخش پرواز داخلی، شهر مبدا و مقصد و همچنین تعداد مسافر و تاریخ مورد نظر برای پرواز را وارد کنید و از میان بلیط‌های پیشنهادی اسنپ تریپ، بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: