پایگاه خبری خانه فوتبال:

در سال ۲۰۲۱ عوامل مختلفی مانند بیماری کرونا و تصمیمات راجع به مهار تورم دولت آمریکا باید شد تا بازار ارز دیجیتال پیش بینی نشده ای را تجربه کند اما ‌ بسیاری از متخصصین بازار ارز اعتقاد دارند در سال ۲۰۲۲ بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل ملاحظه ای را پیش بینی می کند و رشد ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ بیشتر از سال جاری است. 

  • بیت کوین

مسلما همه معامله گران و سرمایه‌ گذاران بازار ارز دیجیتال بخشی از سبد دارایی خود یا پرتفوی خود را به ارز دیجیتال بیت کوین اختصاص داده‌ اند زیرا بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که احتمال زیادی دارد در آینده‌ ای نزدیک رشد قیمتی قابل ملاحظه ای را تجربه کند. بسیاری از سرمایه گذاران و صنوق‌ های سرمایه‌ گذاری بین الملل ارز دیجیتال بیت کوین را به عنوان یک ارز اصلی در پرتفوی  خود اختصاص داده اند. اگر شما در اواخر سال 2021 قیمت لحظه ای بیت کوین را مشاهده کنید می‌ توانید پیش بینی کنید که بیت کوین این بازگشت دوباره را تجربه می‌ کند. برای خرید و فروش بیت کوین به لینک https://kifpool.me/wallet/bitcoin-BTC مراجعه کنید.

  • ارز دیجیتال اتریوم

دومین ارز دیجیتال محبوب در بازار ارز دیجیتال اتریوم است که مسلما هر سرمایه‌ گذاری در بازار ارز دیجیتال باید در پرتفوی  خود ارز اتریوم را داشته باشد.  مسلماً بعد از ارز بیت کوین اتریوم یکی از پر طرفدارترین ارز در بازار ارز دیجیتال است که سابقه درخشانی را از خود به جا گذاشته است و طبق رشد ۴۰۰ درصدی که داشته به احتمال بسیار زیاد پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز با آینده روشن دارد. بسیاری از افراد به دلیل سود آور بودن ارز دیجیتال اتریوم معتقد اند که در آینده ای نزدیک  ارز اتریوم  می‌ تواند جایگزین بیت کوین در بازار ارز دیجیتال شود. 

  • ارز دیجیتال بایننس کوین

مطمئنا همه شما می‌ دانید که باینس یک صرافی خارجی بزرگ است که جزو بزرگترین و معتبرترین صرافی های جهان شناخته می‌ شود و در چند دهه اخیر ارز دیجیتال بایننس را در بازار ارز دیجیتال منتشر کرده است. از مزایای ارز بایننس این است که اگر ارز دیجیتال بایننس را داشته باشید می توانید از خدمات صرافی بایننس استفاده کنید. ارز دیجیتال هم مانند ارز بیت کوین و اتریوم آینده چشم انداز روشنی در پیش روی خود دارد و می‌ تواند سومین ارز دیجیتال محبوب در بازار ارز دیجیتال باشد که باید آن را در سبد دارایی یا پرتفوی خود داشته باشید. 

  • رمزارز پولکادات

مطمئنا همه در بازار رمزارز ها نام DOT را شنیده آید و می دانید که یکی از تو تنهای محلی پولکادات است. DOT در چند دهه اخیر رشد  200 درصدی قابل ملاحظه ای را لمس کرده است و مانند ۴ ارز دیجیتال دیگر پتانسیل رشد را دارد. پولکادات یک پروژه پیچیده است که در آینده‌ ای نزدیک نقش قابل ملاحظه ای را در زندگی روزمره بشر دارد. بلاک چین های مستقل را قادر می سازد که از راه  زنجیره رله Polkadot بتواند تمام اطلاعات و تراکنش خود را از این شبکه به اشتراک بگذارند. شما می توانید در کنار 3 رمز ارز دیگر این ارز دیجیتال را در پرتفوی خود برای آینده نگه داری کنید.

  • سولانا

یکی از بهترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال که کارمزد بسیار پایینی دارد ارز دیجیتال سولانا است که در مدت زمان بسیار کمی توانسته پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کند و به همین دلیل جزو پنجمین ارز دیجیتال ارزشمند برای سال ۲۰۲۲ است. در سال گذشته شاهد رشد خالق العاده  9700 درصدی ارز دیجیتال سولانا بوده‌ ایم به دلیل رشد ۹۷۰۰ درصد هایی که داشته موجب شده تا کورسه امیدی در دل سرمایه گذاران ارز دیجیتال ایجاد کند تا سرمایه‌ گذاران بتوانند این ارز دیجیتال را به عنوان یک ارز آینده دار و پر سود در پرتفوی خود ذخیره نمایند و جزو بهترین ارزهای آینده دار در سال ۲۰۲۲ باشد. برای خرید سولانا به صفحه https://kifpool.me/wallet/solana-SOL در کیف پول من مراجعه کنید.

  • ارز دیجیتال کاردانو

در حال حاضر این ارز دیجیتال جایگاه بسیار عالی در میان سرمایه گذاران ارز دیجیتال دارد و یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار ارز به شمار می‌ رود. ارز دیجیتال کاردانو را می توان در لیست ارزشمند ترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲ قرار داد و آن را جزو ششمین ارز دیجیتال با ارزش در کنار ارز های دیجیتال آینده دار است. ارز دیجیتال کاردانو در در سال گذشته رشد ۶۰۰ درصدی را لمس کرده به همین دلیل موجب استقبال سرمایه گذاران شده و موجب شده سرمایه گذاران این ارز دیجیتال را به عنوان ارز دیجیتال سودآور برای سال ۲۰۲۲ در پرتفوی خود ذخیره نمایند. 

  • ارز دیجیتال یا دلار دیجیتال تتر

تتر یک نوع دلار دیجیتالی است که می‌ توانید آن را در تمام صرافی های معتبر جهان معامله کنید و با استفاده از تتر ارز دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنید. تتر یک نوع ارز دیجیتال است که نوسانات بسیار کمی در بازار ارز دارد و قیمت آن هم مانند نوسانات آن بسیار ناچیز است که برابر با یک دلار در آمریکا است.  ارز دیجیتال تتر نوسانات بسیار کمی در بازار دارد می تواند یک انتخاب ایده آل برای حفظ ارز از نوسانات بازار باشد. در تمام صرافی های سراسر جهان  الخصوص صرافی های معتبر ایرانی می توانید ریال را تبدیل به ارز دیجیتال تتر نمایید. 

  • رمزارز شیبا

آخرین ارز دیجیتالی که می تواند آینده روشنی پیش روی خود داشته باشد ارز دیجیتال شیبا است. در سال ۲۰۲۰ در ماه آگوست شیبا اینو در بازار ارز دیجیتال منتشر شد و نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال سابقه کمتری دارد. ایلان ماسک در توییتی از شیبا اینو حمایت کرد که سبب شد بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو اقدام به خرید ارز شیبا اینو نمایند. در نظر داشته باشد که شیبا اینو یک میم کوین است و ممکن است در بازار دچار نوسانات شدید شود و اگر فردی ریسک پذیر هستید می توانید شیبا اینو را در پرتفوی قرار دهید. 

ارز های دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

101

در دنیای ارز دیجیتال هزاران ارز دیجیتال وجود دارند که می توانید از آن ها به عنوان یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت استفاده کنید. چین لینک یک نوع ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت است و در حال حاضر رشد خوبی را تجربه می کند.   در چندین سال اخیر شاهد رشد ۹۴ درصدی ارز دیجیتال لینک بوده‌ ایم که با توجه به قیمت و نمودار آن می توان گفت یک. ارز دیجیتال بسیار عالی برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت است.  از دیگر ارز های دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت اتریوم است. اتریوم یک ارز دیجیتال شناخته شده در دنیای ارزهای دیجیتال است که جایگاه دومین و بزرگترین ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

سال انتشار آن  سال ۲۰۱۵ است که توانسته جزو با ارزش ترین ارز های دیجیتال تلقی شود و  بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ اتریوم را در سبد دارایی خود قرار دادند تا از آن برای سرمایه گذاری کوتاه مدت استفاده کنند و بتوانند سود بسیار عالی کسب نمایند. شیبا اینو از دیگر ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است که پتانسیل این را دارد که بتواند در طی زمان کوتاهی سود بسیار زیادی را به دارندگان خود اختصاص دهد. دوج کوین از انواع دیگر ارز های دیجیتال با نوسانات بالا است که سود دهی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل ممکن است در دوره های مختلف نوسانات متفاوتی را پیش بینی کند و سود خوبی را به دارندگان خود اعطا نماید.  اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید  توصیه می شود حتماً ارز ریپل را در پرتفوی خود نگهداری کنید. 

نکات مثبت خرید ارز دیجیتال از کیف پول من

اگر شما اطلاعات کافی و دانش کافی از بازار کریپتوکارنسی داشته باشید به راحتی می توانید از بازار ارز درآمد های بسیار زیادی کسب کنید. به طور کلی فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار ارز می‌ تواند درآمد های بسیار زیادی را به سمت شما روانه کند و به همین دلیل بسیاری از معامله گران بازار ارز با دانش کافی که دارند توانسته اند سرمایه عالی را برای خود انباشته نمایند. یکی از مزیت  فعالیت در بازار ارز این است که می‌ توانید از اطلاعات خود برای کسب سود بالا استفاده کنید. درست است فعالیت کردن در بازار ارز خستگی ها و تنش هایی برای شما به وجود می آورد اما در کنار آن سرمایه مناسبی به شما اعطا می کند که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی درآمد قابل توجهی داشته باشید اما به شرط اینکه آموزش‌ های لازم برای ورود به بازار کریپتوکارنسی را فرا بگیرید.

از نکات مثبت دیگر می توان به این اشاره کرد که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید و محدودیتی زمانی برای شما وجود ندارد. شما می‌ توانید در طول روز یا در طول شب کار کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که در بازار ارز قیمت ها نوسانات مختلفی را تجربه می‌ کنند و شما همیشه باید تمام حواس خود را جمع نمودارهای بازار کنید. در بازار ارز دیجیتال برای شما محدودیت مکانی وجود ندارد و شما می توانید در هر مکانی که اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمایید. برای خرید و فروش ارز های دیجیتال می توانید از وب سایت کیف پول من استفاده کنید، زیرا یک کیف پول ایرانی معتبر است. اگر شما فردی هستید که خانواده برای شما بسیار مهم است می‌ توانید به عنوان یک شغل پاره وقت و با درآمد بالا به معامله گری در ارز دیجیتال فکر کنید و در کنار خانواده خود در زمان های استراحت لذت ببرید. 

معرفی ارزهای دیجیتال آینده‌ دار

100

در بازار ارز دیجیتال چندین هزار ارز وجود دارد که بسیاری از آن ها انتخاب عالی برای سرمایه گذاری هستند. بیت کوین یک ارز سابقه دار و آینده دار است که با توجه به نوسانات قیمتی و رشد قیمتی ۲۰ هزار دلاری که در چندین دهه قبل تجربه کرده است جزو بهترین و بزرگترین ارزهای دیجیتال در بازار ارز است که می‌ توانید به آن به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار نگاه کنید. اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب در دنیای بازار ارز دیجیتال است که طبق پیش بینی هایی که صورت گرفته پتانسیل رشد بالا را دارد و می تواند به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار در پرتفوی نگهداری شود.

از دیگر ارزهای دیجیتال برتر در دنیا است که می‌ توان از آن برای سرمایه گذاری در آینده استفاده کرد. ارز دیجیتال ریپل از دیگر ارزهای دیجیتال آینده دار است که قصد دارد در صنعت بانکداری تحول بسیار عظیمی را ایجاد نماید و یک ارز دیجیتالی است که در حوزه بانک فعالیت می کند. ارز دیجیتال ریپل پتانسیل این  را دارد که برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ مناسب باشد و رشد قیمتی بالایی را تجربه کند. اگر شما قصد  خرید بیت کوین و خرید وینک و هزاران رمزارز و ارزهای دیجیتال دیگر را دارید می توانید از صرافی معتبر ایرانی کیف پول من استفاده کنید تا دیگر نگرانی بابت از بین رفتن دارایی های خود در صرافی های خارجی نداشته باشید. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: