پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بدنسازی یکی از پر‌طرفدار‌ترین ورزش‌ها در بین جوانان می‌باشد که علاوه‌بر پرورش اندام به سلامت جسمی و روحی افراد نیز کمک می‌کند. بدنسازی یکی از ورزش‌های سنگین است که باید در یک محیط مناسب زیر نظر یک مربی با ابزار‌های مناسب انجام شود تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. معمولا مدیران باشگاه‌های بدنسازی به کیفیت دستگاه‌ها، بیش‌تر از کیفیت لوازم بدنسازی اهمیت می‌دهند؛ در‌حالیکه ورزشکاران بیش‌تر با لوازم بدنسازی سر‌و‌کار دارند. بیش‌تر افراد علاوه‌بر باشگاه در منزل هم از این تجهیزات جانبی استفاده می‌کنند. از آن‌جایی که لوازم بدنسازی بی‌کیفیت و غیر‌استاندارد موجب مشکلات ستون فقرات، عضلات و دیسک‌کمر می‌شوند، پس باید در خرید لوازم بدنسازی دقت بیش‌تری کرد. برای شناخت بهتر این وسایل تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تأثیر لوازم بدنسازی و لباس بدنسازی در بهبود اجرای تکنیک‌ها

تضمین ایمنی خود با کمربند بدنسازی با کیفیت

همان‌طور که گفتیم، بدنسازی دارای حرکات سنگینی است که می‌تواند مشکلات مختلفی را به‌وجود بیاورد. تجهیزات ورزشی مناسب در عین‌حال که از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری می‌کند، تأثیر مستقیمی روی عملکرد صحیح ورزشی دارد. کمربند بدنسازی یکی از تجهیزات کاربردی و مهم ورزش بدنسازی به حساب می‌آید که برای انجام تمرینات پر‌فشار بهترین راهکار است. در‌واقع، با برداشتن فشار از روی کمر نگرانی شما را از بابت دیسک کمر رفع می‌کند. البته بهتر است بدانید هر کمربندی این قابلیت را ندارد؛ بلکه کمربندی که با متریال مرغوب و اصول مناسب تولید شود، می‌تواند کمک‌کننده باشد. کمربند بدنسازی شرافیت از فشار آمدن به عضلات کمر جلوگیری کرده و با افزایش فشار در ناحیه عضلات شکم به تقویت آن نیز کمک می‌کند. در‌نهایت این وسیله کوچک ولی کاربردی، از چرخش شما به عقب و پهلو جلوگیری کرده و فشار را از روی ستون فقرات شما بر‌می‌دارد. در ورزش‌هایی مثل لیفت، ددلیفت، اسکات و تمریناتی که به‌صورت ایستاده انجام می‌شود باید از کمربند بدنسازی استفاده کرد.

قبل از خرید، حتما این نکته را مد‌نظر داشته باشید که با مربی ورزشی و یا فرد با‌تجربه مشورت کنید؛ چرا‌که کمربند‌ها انواع مختلفی دارد و در رشته‌های ورزشی مختلفی استفاده می‌شود.

2

کمر‌بند بدنسازی شرافیت

حداکثر شدن رشد عضلات جلو‌بازو با آرم بلاستر

یکی از رایج‌ترین ابزار‌ها برای داشتن جلو‌بازویی حجیم، استفاده از آرم بلاستر است. در‌واقع آرم بلاستر یکی دیگر از لوازم بدنسازی است که ورزش‌کاران برای انجام درست و اصولی حرکات جلو بازو از آن استفاده می‌کنند. خانم‌ها و آقایان( مبتدی تا حرفه‌ای)، هر دو می‌توانند با این ابزار، فشار وارده بر قسمت جلو‌بازو و عضلات را افزایش داده و به رشد و حجیم‌تر شدن آن‌ها کمک کنند. ممکن است برایتان سؤال باشد که کدام حرکات را می‌توانم با این ابزار ورزشی انجام دهم؟ بدیهی است تمام حرکاتی که مربوط به جلو‌بازو است را می‌توان با این ابزار انجام داد؛ از‌جمله جلو‌بازو چکشی به‌صورت جفت و تک ، جلو بازو هالتر ایستاده و لاری و...

لوازم بدنسازی شرافیت، از‌جمله آرم بلاستر با رعایت تمام استاندارد‌ها ساخته شده تا راحتی و دوام را در کنار یکدیگر تجربه کنید. اگر گول یک آرم بلاستر ارزان را بخورید، احتمال دارد وسط تمرینات پر‌فشار دچار پارگی شده و مشکلاتی را به‌وجود بیاورد. جالب است بدانید که بعضی از آرم بلاستر‌ها قابلیت تنظیم ندارند و شما بعد از رسیدن به تناسب اندام، به‌علت کوچکی و یا بزرگی، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. اما با آرم بلاستر شرافیت، دیگر نگران غیر‌قابل تنظیم بودن آن نخواهید بود.

تأثیر لباس بدنسازی بر کیفیت ورزش

شاید شما هم شنیده‌اید که خیلی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که برای ورزش کردن راحتی بودن لباس کافی است، اما اهمیت پوشیدن لباس مناسب هر ورزش به حدی بالاست که باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. لباس‌های ورزشی هم مثل تمام لباس‌ها در رنگ، جنس و طرح‌های مختلف وجود دارد تا افراد در تمام سلیقه‌ها بتوانند لباس مد‌نظر خود را تهیه کنند. در طراحی و تولید لباس ورزشی مردانه و زنانه، المان‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند تا علاوه‌بر محافظت از آسیب‌های احتمالی، اندام فرد را نیز زیبا‌تر نشان دهند. قبل از اقدام به خرید، باید نوع فعالیت خود را مشخص کنید و بدانید که برای کدام‌یک از ورزش‌ها می‌خواهید این لباس را تهیه کنید؛ چرا‌که لباس بدنسازی با لباس شنا و یا البسه دیگر ورزش‌ها متفاوت است. جالب است بدانید که رشته‌های مختلف بدنسازی، مثل پاور‌لیفتینگ، مدلینگ و فیزیک هم لباس مخصوص به خود را دارند.

لباس و کفش ورزشی مناسب نه‌تنها به بهبود عملکرد شما در ورزش مد‌نظر کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس نیز می‌شود. لباس بدنسازی که شامل پیراهن، شلوار، شورت، کفش، تاپ و جوراب بدنسازی است، بایستی دارای یک‌سری ویژگی‌هایی باشد که موجب فعالیت بهتر و بازدهی بیش‌تر شود. جوراب، شورت و کفش ورزشی در افزایش تعادل به هنگام تمرین تأثیر زیادی دارند. شورت نه‌تنها باید سبک باشد، بلکه باید ساختار آن طوری باشد که خروج رطوبت به آسانی صورت بگیرد. همچنین برای جلوگیری از بوی بد پا هم، بهتر است از جوراب‌های نانو استفاده کنید.

اهمیت مچبند بدنسازی در سلامت مچ دستان

یکی دیگر از لوازم بدنسازی، مچبند است که برای بهبود اجرای تکنیک مؤثر می‌باشد. بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای، برای بهتر زدن وزنه در تمرینات خود از مچبند بدنسازی استفاده می‌کنند. بدیهی است که فشار ناشی از جا‌به‌جایی وزنه‌ها می‌تواند به تاندون مچ دست آسیب رسانده و سلامت جسمی ورزشکاران را به خطر بی‌اندازد. با‌توجه به این موضوع و جلوگیری از آسیب تاندون‌های مچ دست‌ها، استفاده از مچبند بدنسازی الزامی است. مچبند بدنسازی شرافیت نه‌تنها ایمنی شما را تضمین می‌کند، بلکه خستگی ماهیچه‌ها در حین تمرینات را به تعویق انداخته و موجب تحریک بیش‌تر ماهیچه و در پی آن تقویت ماهیچه می‌شود. اگر مچبند طبق اصول و استاندارد‌های خاص تولید نشود، نمی‌تواند از مچ دستان شما در برابر فشار‌های وارده محافظت کند.

لوازم بدنسازی و لباس ورزشی با کیفیت از کجا تهیه کنیم؟

اکثر جوانان بعد از دو روز باشگاه رفتن، از استایل خود عکس گرفته و در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند؛ پس نه‌تنها مناسب بودن لباس، بلکه تنوع هم از اهمیت زیادی برایشان برخوردار است. در‌واقع ورزشکاران به‌دنبال افزایش جذابیت و انرژی با پوشیدن لباس‌های ورزشی خاص هستند. المان‌های مهم دیگری هم وجود دارند که باید مد‌نظر قرار بگیرند. همان‌طور که متوجه شدید، لوازم بدنسازی مثل مچبند بدنسازی، آرم بلاستر و کمربند بدنسازی هم از مهم‌ترین تجهیزات مورد‌نیاز ورزشکاران هستند. با‌توجه به اهمیت لوازم بدنسازی و لباس بدنسازی و ورزشی، باید در انتخاب آن از یک فرد با‌تجربه و یا مربی خود کمک بگیرید. شرافیت یکی از تولید‌کنندگان برتر لباس ورزشی و لوازم بدنسازی است که هر چه از وسایل ورزشی نیاز داشته باشید را می‌توانید با اطمینان خریداری کنید. تمامی محصولات شرافیت تأییدیه اصالت داشته و از نظر کیفیت با برند‌های خارجی برابری می‌کند. رضایت کامل مشتریان و ورزشکاران مطرح، کیفیت بالای محصولات شرافیت را تأیید کرده و نشان‌دهنده موفقیت این برند در رسیدن به اهداف خود ( محصولات ایرانی با‌کیفیت همراه با قیمت مناسب) می‌باشد.

3

کیفیت و تنوع با شرافیت

مزیت دیگر این برند آن است که مجبور نیستید مسافت طولانی را برای خرید طی کنید، بلکه می‌توانید تمام نیاز‌های خود از لوازم بدنسازی و لباس‌های ورزشی مردانه و زنانه را به‌صورت آنلاین خرید کنید. جالب است بدانید که تمامی محصولات شرافیت تا 10 روز دارای ضمانت بی‌قید و شرط تعویض و مرجوع می‌باشد که نشان از مطمئن بودن برند از کیفیت خود است. برای اطلاع از قیمت و سایر اطلاعات، می‌توانید به سایتwww.sherafit.com  مراجعه کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: