پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

خرید و فروش ملک یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیا است. با این حال امروزه بسیاری از کسب وکارها در حال اینترنتی شدن هستند. از این رو مشتریان نیز بسیاری از نیازهای خود را در فضای آنلاین جستجو می کنند. تصور کنید که فردی بخواهد یک خانه بخرد یا یک واحد تجاری اجاره کند. طبیعتا استفاده از بنگاه های سنتی می تواند محدودیت هایی برای افراد داشته باشد، چرا که شاید نتوانند واحد مسکونی یا تجاری مدنظر خود را پیدا کنند.

اما سایت های خرید و فروش املاک به راحتی نیاز هر خریداری را برطرف کنند. از این رو سوال بسیاری از افراد این است: چگونه سایت املاک بسازیم؟ چرا که با توجه به گسترش تقاضا برای خرید یا اجاره اینترنتی خانه، داشتن یک وبسایت ملک و املاک می تواند جالب توجه باشد.

طراحی سایت املاک رایگان

همانطور که احتمالا می دانید، روش های گوناگونی برای طراحی سایت وجود دارد. ایجاد یک سایت اختصاصی با کدنویسی می تواند بسیار جذاب باشد. با این حال استفاده از این روش برای بسیاری از کسب وکارهای کوچک و متوسط هزینه بر است. از این رو نگاه صاحبین سایت و تجار به سمت سیستم های مدیریت محتوا جلب می شود.

پلتفرمی مانند وردپرس قادر است تا وبسایت شما را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهد. اگر به دنبال ساخت سایت املاک رایگان هستید، با یادگیری وردپرس این فرصت را دارید تا سایت خود را با صرف هزینه های پایین انجام دهید. اگر نمی دانید که چگونه باید با وردپرس یک سایت املاک بسازید، در ادامه به شما نحوه ساخت یک وبسایت برای خرید و فروش خانه را آموزش می دهیم.

2

طراحی سایت املاک با وردپرس

اگر سوال شما این است که چگونه سایت املاک بسازیم؟ باید بدانید که ساخت چنین وبسایتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار ساده است. در واقع هر فردی حتی با کمترین اطلاعات می تواند وبسایت خود را راه اندازی کند. دقت کنید که کار با این CMS بسیار راحت بوده و شما بدون هیچ دانشی از برنامه نویسی می توانید سایت خود را ایجاد کنید.

  1. برای شروع کار باید ابتدا یک دامنه مناسب خریداری کنید. دامنه باید بیانگر کسب وکار شما باشد. البته استفاده از نام های خاص در ثبت دامنه نیز به چشم می خورد، اما پیشنهاد من این است که از نام هایی متناسب با کسب وکارتان استفاده کنید.
  2. در ادامه نوبت به خریدن هاست می رسد. معمولا سایت های املاک به هاست های بسیار گرانی احتیاج ندارند. بنابراین می توانید با صرف هزینه های پایین یک سرویس میزبانی مناسب تهیه کنید. البته تعیین بهترین هاست باید با توجه به قابلیت ها و ویژگی های سایت شما انجام شود.
  3. زمان آن رسیده تا وردپرس را روی سایت خود نصب کنید. روند نصب این سایت ساز روی سایت بسیار ساده است. البته اگر در نحوه نصب این ابزار مشکل دارید، می توانید با یک سرچ ساده مشکل خود را حل کنید.
  4. تا به این جا شما یک سایت وردپرسی با تمام پیش فرض های اولیه در اختیار دارید. برای ادامه کار بایستی از قالب های مناسب حوزه کاری خود استفاده کنید. از آن جا که ما در حال آموزش ساخت سایت املاک با وردپرس هستیم، قالب های املاک بهترین گزینه برای تان هستند. البته سعی کنید قالبی را خریداری کنید که ویژگی های مدنظر شما را داشته باشد.
  5. حالا شما موفق به ساخت سایت املاک رایگان شدید. اما چون که شاید برخی از ویژگی ها و قابلیت های مدنظرتان در قالب نصب شده وجود نداشته باشد، پس می وانید این قابلیت ها را با نصب و فعالسازی پلاگین های مختلف به وبسایت تان اضافه کنید.

هزینه طراحی سایت املاک

بسیاری از افراد که به دنبال ساخت سایت املاک و مستغلات هستند، همواره با چالش هایی نظیر قیمت نهایی طراحی سایت املاک مواجه هستند. اگر شما نمی خواهید طراحی وبسایت املاک را خودتان انجام دهید، یا زمان کافی برای این کار را نداشته باشید، می توانید پروسه ساخت سایت را به یک برنامه نویس یا موسسه معتبر بسپارید. در این صورت باید هزینه طراحی سایت املاک را پرداخت کنید. اما تعرفه ایجاد چنین سایتی چقدر است؟

با توجه به این که ساخت بنگاه آنلاین به روش های مختلفی صورت می گیرد و صد البته که هر وبسایتی ویژگی های منحصر به فردی دارد، هزینه نهایی بسیار متفاوت است. ساخت یک سایت با کدنویسی بسیار گران تر از روش های ایجاد سایت با CMS ها خواهد بود. از سوی دیگر هرچه تعداد قابلیت های سایت شما بیشتر باشد، قطعا هزینه های بالاتری برای ایجاد آن باید بپردازید.

بنابراین اگر به دنبال پاسخ به این پرسش ها هستید که چگونه سایت املاک بسازیم و چقدر سرمایه برای آن باید خرج کنیم، باید بدانید که همه چیز به خود شما بستگی دارد. پروسه طراحی را خودتان انجام می دهید یا از یک طراح تازه کار استفاده می کنید یا آن را به یک موسسه معتبر واگذار می نمایید؟ چه قابلیت هایی برای وبسایت تان در نظر گرفته اید؟ با چه روشی بنگاه خود را راه اندازی می کنید؟ ...

3

مزایای طراحی سایت املاک و مستغلات

بدون شک طراحی یک سایت املاک مزایای بی نظیری دارد:

  • دسترسی سریع مشتریان به برند شما
  • افزایش فروش و سودآوری
  • ارتباط با مشتریان در هر زمان
  • کسب اعتبار بیشتر نسبت به رقبا
  • امکان تبلیغات گسترده
  • افزایش مشتریان و مخاطبین
  • ...

در یک کلام چگونه سایت املاک بسازیم

ساخت سایت املاک سودهای کلانی به همراه دارد، بنابراین بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک بنگاه خرید و فروش و اجاره خانه، مسکن و مغازه داشته باشند. طراحی سایت املاک رایگان می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد.

 با این حال اگر می خواهید یک وبسایت حرفه ای تر داشته باشید، باید از روش های کدنویسی اختصاصی استفاده کنید. در اینجا به این موضوع پرداختیم که چگونه سایت املاک بسازیم؟ اگر می خواهید سایت ملک و مستغلات خود را راه اندازی کنید، می توانید به کمک این راهنما بنگاه آنلاین خود را ایجاد نمایید.

شرکت پارسیان وب با داشتن سابقه 10 ساله در زمینه طراحی سایت در تبریز و طراحی سایت املاک در تبریز جز بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز هست که با داشتن بیش از 1000 نمونه کار طراحی سایت و سئو و همکاری با بزرگترین برندهای مطرح تبریز آماده طراحی سایت شما می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارها به آدرس سایت پارسیان وب parsian-web.com مراجعه نمایید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: