پایگاه خبری خانه فوتبال:

این نمایش مانند فانتزی رویا پردازی هر مرد خانواده ای از طبقه متوسط ​​ضعیف است که باید تمام رویاهای خود را به خاک بسپارد. قبل از اینکه تبدیل به یک مرد شود. تقریباً می توان گفت که هایزنبرگ همان والتر وایت است.

ما کار را با یک شخصیت اصلی شروع می کنیم، والتر وایت با بازی برایان کرانستون که در تلاش است هم به عنوان معلم شیمی دبیرستان و هم به عنوان معلم شیمی پاره وقت در یک کارواش، زندگی خود را تامین کند. سپس به سرطان مبتلا می شود.این نمایش به طرز ماهرانه ای با لایه به لایه بینش در مورد برخی از جالب ترین شخصیت هایی که تا به حال در تاریخ تلویزیون شناخته شده اند کنار هم قرار گرفته است. ما چند شخصیت بسیار تیره و تعداد زیادی شخصیت خاکستری داریم و همه اینها به دیالوگ ها و خطوط داستانی درخشان می انجامد.

بررسی و نقد سریال بریکینگ بد

خالق، نویسندگان، کارگردانان و بازیگران به تک تک جزئیات توجه کرده اند و در هر سکانسی که در هر شخصیت وجود دارد فکر می کنند. به دلیل این توجه به جزئیات، چیزی برای همه در این نمایش وجود دارد. هر مغز متفکری بلافاصله جذب هوش آشکاری می شود که حتی اگر یک شیمی دان مواد مخدر نباشید که در آلبوکرکی زندگی می کنید، چیزی در شخصیت ها پیدا خواهید کرد که شما را به آنها متصل می کند و باعث می شود تا زندگی عزیزتان را ادامه دهید.همین حالا روی کاناپه تان بنشینید و از همان ابتدا شروع به دانلود سریال بریکینگ بد کنید و حتی یک صحنه را از دست ندهید.

چقدر خوب است و من تقریبا 10 روز در رختخواب ماندم و بعد این اتفاق افتاد. من اپیزود اول را دیدم و بلافاصله و یعنی بلافاصله گیر کردم. من کل سریال را در 7 روز دیدم. حریصانه حالا وقت داشتم تا فکر کنم. چرا من تعجب می کنم. وقتی به آن فکر می کنم اولین چیزی که به ذهنم می رسد این نیست که برایان کرانستون است. می دانم که مفهوم آن مانند نوشته فوق العاده بود، اما برایان کرانستون آن را واقعی کرد. بازی او یعنی خلق والتر وایت در کلاس های بازیگری آینده مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. او کسی است که شما را به جلو می کشد و سپس متوجه شدم که خلقت او قدرتی را که به دست آورده بود، تا حد زیادی به لطف بازیگران فوق العاده به دست آورد. من می توانم برای هر یک از آنها یک صفحه بنویسم اما فقط به آرون پل اشاره می کنم. من در نهایت عاشق او شدم. من یک نیاز درونی پیدا کردم که ببینم او راهی برای خروج پیدا می کند. خب چی بگم بهت می دانم که یک روز، شاید وقتی بچه هایم به اندازه کافی بزرگ شوند، دوباره بریکینگ بد را ببینم. من نمی توانم صبر کنم.

5

نقش آفرینی برایان کرانستون در سریال

برایان کرانستون به عنوان پدر چهار فرزند نادان، ناگوار و ناامید به یکباره با بی حوصلگی، بی حرمتی و جنون مواجه شد، به خود آمد و ثابت کرد که نه تنها این کار را انجام داده است. پدر بهتر نمی داند اما به احتمال زیاد هرگز نمی دانست.حالا او نقش پدر دیگری را در سریال جدید شرح می دهد، اما این یک نوبت تکان دهنده و با طراوت است که مجموعه ای از غرغرها، جیغ ها، پارس کردن و کنه های عصبی او را می گیرد و عملاً آنها را از پنجره بیرون می اندازد. برخی از این ویژگی ها هنوز وجود دارند. وقتی برای اولین بار در مورد آن شنیدم، نقدهایی که خواندم آن را به شدت درستی تضمین شده است.سپس در میان همه اینها، والتر به کشف تکان دهنده ای دست می یابد: او سرطان ریه غیرقابل جراحی دارد و بنابراین تنها چند سال از زندگی در بهترین حالت باقی مانده است. والتر در مواجهه با احتمال بسیار واقعی ترک خانواده اش که نه تنها با مرگ او دست و پنجه نرم می کنند، بلکه با وضعیت مالی که تنها می تواند به فاجعه پایان یابد، به لطف ایده ای که برادرشوهرش به او داده است، ناگهان افشاگری میکند. او تصمیم می گیرد تا فروشنده کریستال متا شود.

این سریال برای همه نیست، روشی که علف های هرز، جریان اصلی نیستند. این یک تفسیر اجتماعی تند، گزنده و طنزآمیز است که وقتی دندان هایش را فرو می برد، خون میکشد، و شما تضمین میکنید که حتی وقتی با صدای بلند به تصویر مرده ای کرانستون از مردی در لبه حمله عصبی می خندید، گیج می شوید

و بعد از اینکه از این مطالعه شخصیتی باشکوه که با ناامیدی ترسیم شده بود شگفت زده شدید، می توانید مانند من تعجب کنید که آیا برایان کرانستون برای تهیه سخنرانی برای امی سال آینده به زحمت خواهد افتاد. من امیدوارم که او این کار را انجام دهد.تنها کاری که باید انجام دهید این است که بزرگترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران را جستجو کنید و به شما تضمین می دهم که در بالای هر لیستی که پیدا می کنید بریکینگ بد قرار دارد و دلیلی برای آن وجود دارد، زیرا اینطور است. هر فصلی به اندازه فصل های دیگر باورنکردنی است، که همه می دانند که اجرای آن برای یک سریال تقریبا غیرممکن است، اما فصلی که بریکینگ بد کاملاً انجام می شود. اگر شما از معدود افرادی هستید که هنوز این نمایش شگفت انگیز را ندیده اید، به خودتان لطف کنید و فوراً به تماشای آن بروید.

6

دانلود و معرفی فیلم دینامیت

پژمان جمشیدی با این فیلم سینمایی بعدی بازگشته است. این بی پایان با نسخه اصلی مقایسه خواهد شد، اما با توجه به اینکه یک نماد فرهنگی است، این یکی باید بسیار متفاوت باشد.من این فیلم را دوست داشتم، باعث شد چندین بار از خنده سرنگون شوم و مانند تیتراژ سریال پایتخت جذاب است. دستیابی به این امر در یک بیماری همه گیر نیز یک دستاورد بزرگ است. به نظر من این بهتر از اولی است.به نظر من این یک فیلم خنده دار است.این یکی از نظر روایی برنامه ریزی شده تر به نظر می رسد و صحنه های فیلمنامه ای بسیار بیشتری دارد، اصلا چیزهای بدی نیست.حالا، اگر مثل من از طرفداران دانلود فیلم دینامیت هستید و استریم تماشا دارید، هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که شما را از تماشای این فیلم بازدارد. بنابراین فکر می کنم بازدیدها را دریافت کند. نیاز به همه این یک بررسی اسپویلر نیست، اما اگر تریلر را دیده باشید، همه چیزهایی را که این فیلم ارائه می دهد دیده اید و بدتر از آن اصلا پیچیده نیست. جالب است بدانید که 10 نام به عنوان فهرست نویسندگان این موضوع در بالای خود ذکر شده است. شاید فقط اجازه دهید کمدین کار خود را انجام دهد.

احمد مهرانفر مانند این شخصیت نیرویی از طبیعت است. نمی دانم که او واقعاً می داند چه چیزی سلیقه ای است یا نه، او فقط صحنه را چوب می زند و مانند یک توپ ویران، همه چیز را خراب می کند. همه چیز به این بستگی دارد که چه چیزی برای شما خنده دار است و چه چیزی شما را آزار می دهد. در صحنه های خاصی از این فیلم به شدت می خندیدم و برای برخی دیگر هول می کردم. اما من معتقدم که این فیلم بهتر از آن چیزی بود که حقش را داشت.

به طور کلی، اگر همه چیزهای دیگر را قبلاً تماشا کرده باشید، باید در انتهای چیزهایی باشد که باید از فیلم دینامیت ببینید حتما بنشینید و یک 90 دقیقه متوسط ​​را تماشا کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: