پایگاه خبری خانه فوتبال:

موسیقی جزو جدا نشدنی زندگی روز مره ماست ، حتی تصور اینکه روزی را بدون موسیقی آغاز کنیم ملال آور است ، هر روزه آهنگ های جدید و به روزی وارد بازار موسیقی کشور می شود که  شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ جدید به وبسایت هیت آوا مراجعه نمایید . 

در بین هزاران هزار وبسایت موسیقی ، سایت هیت آوا تنها وبسایتی است که موزیک هایی که پخش می کند کاملا انحصاری می باشد و با شرکت های پخش قرارداد دارد ، پس اولین مرجعی که موزیک ها در آن پخش می شود وبسایت هیت آوا است . 

 

پر طرفدار ترین موزیک های وبسایت های فارسی کدام اند ؟ 

یکی از پر طرفدار ترین موزیک های ایرانی ریمیکس رادیو جوان می باشد که در سایت های ایرانی بازدید چند میلیونی دارد ، رادیو جوان ریمیکس های طولانی ای می باشد که به آهنگ های ایرانی و خارجی می پردازد و ماهیانه میلیون ها بازدید برای وبسایت ها به همراه دارد . 

 

از دیگر موزیک های پر طرفدار وبسایت های موسیقی می توان به آهنگ های سپهر خلسه اشاره کرد که پس از انتشار هر تک ترک موسیقی کشور را جا به جا می کند ، به طوری که قطعه آخر سپهر خلسه به نام یاکوزا ۲۹ میلیون بازدید کننده از وبسایت های موسیقی به همراه داشته است . 

 

بیوگرافی سپهر خلسه 

سپهر خلسه یکی از رپر های مطرح نسل دو موسیقی رپ ایران می باشد ، خلسه متولد ۵ اسفند ۱۳۶۷ در ستارخان تهران می باشد ، وی در سال ۱۳۹۰ به همراه پدر و مادرش ایران را ترک کرد و به کشور کانادا مهاجرت کرد ، سپهر خلسه متاهل می باشد و همسرش یکی از یوتیوبر های معروف ایرانی می باشد که درامد میلیاردی از این راه دارد . 

7

از معروف ترین آهنگ های خلسه می توان به آهنگ یاکوزا ، قلب بنفش ، کراشم تویی ، با رفیقام ، بیزنس ،‌ پلنگ ، سیاه مث برف اشاره کرد .

 

حضور رپر ها در لیست پربازدید ترین ها

از زمانی که رپ فارسی در ایران راه اندازی شد شاید کمتر کسی به این نکته توجه داشت که این سبک تا ۲۰ سال آینده پرطرفدارترین سبک موسیقی در بین جوانان می شود به طوری که بیشترین آمار دانلود موسیقی از وبسایت های موزیک مربوط به همین خوانندگاه رپ می باشد .

از پر بازدید ترین رپر های ایرانی می توان به ۰۲۱ کید اشاره کرد ، ۰۲۱ یکی از رپر های نسل چهارم موسیقی ایران می باشد که آهنگ های او در همین یکی دو ساله مثل بمب ترکیده است ، شاید باور کردنی نباشد ولی قطعه جدید ۰۲۱ در آمار ماه گذشته وبسایت ها جزو صدر نشین های جدول بازدید بود ، به طوری که ۲۰ میلیون ویو از وبسایت ها را از آن خود کرد . 

 

بیوگرافی ۰۲۱ کید ( 021KID )

۰۲۱ کید رپر مطرح نسل چهارم موسیقی است ، اگر هنوز این رپر ایرانی را نمیشناسید به این دلیل است که فعالیت ۰۲۱ کید در موسیقی به سال ۹۸ بازمیگردد ولی با توجه به استعداد درخشانی که این رپر در دریل خواندن و رپ کردن دارد بزودی یکی از برترین موزیسین ها و رپر های ایران خواهد بود . 

8

چرا آهنگ های خود را از وبسایت هیت آوا دانلود کنیم ؟ 

وبسایت های زیادی در زمینه موسیقی فعالیت می کنند ولی هیچ کدام کیفیت و آرشیو وبسایت هیت آوا ( Hitava.ir )  را ندارند ،‌ وبسایت هیت آوا از قوی ترین سرور و پهنای باند کشور استفاده می کند که هیچ سایتی در ایران از این سیستم استفاده نمی کند .

وبسایت هیت آوا کامل ترین و جامع ترین آرشیو موزیک های ایرانی از دیروز تا امروز ، از رپ تا پاپ و هیپ هاپ و سنتی گرفته تا ریمیکس های رپی و ریمیکس های رادیو جوان را دارد ، پس برای دانلود موزیک های جدید به این وبسایت معتبر مراجعه فرمایید . 

با توجه به قراردادی که بین وبسایت هیت آوا و شرکت های تولید موسیقی وجود دارد ، برای اولین بار آهنگ خوانندگان مطرح پاپ و رپ کشور انحصارا از وبسایت هیت آوا منتشر می شود و وبسایت های دیگر اجازه بازنشر این آهنگ ها را نخواهند داشت . 

از لحاظ زیبایی و بصری وبسایت هیت آوا طوری طراحی شده است که مخاطب بتواند علاوه بر دانلود آهنگ به آرشیو قدیمی و آهنگ های پیشنهادی هیت آوا سر بزند و از این آرشیو و منابع استفاده کند .

 

 

HITAVA.IR دنیایی از موسیقی و ترانه 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: