پایگاه خبری خانه فوتبال:

هزینه عمل بینی اقساط و دندان پشکی اقساطی در تمامی کلینیک ها ؟ بله این امر با قسطا امکان پذیر میباشد. شما میتوانید با دریافت قسطا کارت تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و هر هزینه را بصورت اقساطی پرداخت کنید. از خرید گوشی اقساطی ، تا هزینه خدمات درمانی اقساطی.

دریافت وام 20 میلیونی از قسطا (کلیک کنید)

برای دریافت وام بیست میلیونی کافیست به سایت قسطا  www.ghesta.ir مراجعه در ادامه مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا را شرح خواهیم داد. توجه کنید که وام شما در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس این کارت همه جا معتبر میباشد و میتوانید نسبت به خرید اقساطی هر چیزی اقدام کنید. موتور سیکلت اقساطی ، لاستیک اقساطی و هر چیزی که فکرش را بکنید.

هزینه عمل بینی اقساطی

بینی یکی از بارزترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری می گذارد و هر گونه نقصی در این عضو می تواند علاوه بر مشکلات ظاهری، مشکلات تنفسی را نیز به همراه داشته باشد. افرادی که از فرم بینی خود راضی نیستند، در پی آسیب های وارده دچار انحراف و شکستگی بینی شده اند یا از مشکلات مادرزادی رنج می برند، می توانند از مزایای عمل بینیاقساطی  یا رینوپلاستی اقساطی بهره مند شوند.

اما اغلب بحث هزینه عمل بینی برای افراد مطرح میشود و این نکته را باید در نظر داشته باشید که انجام عمل بینی با هزینه های پایین تر می تواند عواقبی را به همراه داشته باشد و حتی در برخی موارد، افراد نیاز به جراحی ترمیمی و ثانویه پیدا می کنند تا ایرادات باقی مانده از جراحی اولیه برطرف شود که همین مورد می تواند هزینه های اضافی را به همراه داشته باشد. توصیه ما اکیدا بر این است که اگر تصمیم به جراحی بینی دارید، تمرکز خود را روی انتخاب جراح حرفه ای و با سابقه قرار دهید تا دچار مشکل نشوید.

از طرفی میتوانید با استفاده از خدمات قسطا نسبت به پرداخت اقساطی هزینه انواع جراحی زیبایی اقدام کنید و نگرانی بابت هزینه ها نخواهید داشت چون قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در تمام کلینیک ها و مراکز درمانی معتبر میباشد.

 

222

دندان پزشکی اقساطی

اگر به دندانپزشکی رفته باشید بدون شک متوجه شده اید که هزینه خدمات دندانپزشکی در ایران تعریف ثابتی برای کلینیک، مطب و یا حتی درمانگاه ها ندارد. اما در مجموع می توان گفت که تفاوت هزینه های دندانپزشکی برای هر بیمار براساس شرایط زیر تخمین زده می شود:

  • براساس ضریب کیفی تعیین شده برای هر مرکز یا مطب دندانپزشکی با توجه به نظارت های انجام شده
  • نوع بیمه دندانپزشکی
  • سختی و راحتی کار دندانپزشک براساس وضعیت مشکلات دندان ها
  • محل و موقعیت جغرافیایی مرکز دندانپزشکی
  • جنس و برند مورد استفاده در مواد اولیه
  • دستمزد دریافتی دندانپزشک یا متخصص دندانپزشکی براساس تفاوت بین بخش دولتی و خصوصی
  • تفاوت براساس تعرفه دندانپزشکی عمومی و متخصص (در نظر داشته باشید که متخصص های مراکز خصوصی 50 درصد بیشتر از دندانپزشک عمومی دستمزد دریافت می کند)

 

اما توجه داشته باشید که با داشتن قسطا کارت نگرانی بابت هزینه ها وجود ندارد و خدماتی مثل دندانپزشکی اقساطی ، ارتودنسی اقساطی ، لمینیت اقساطی و ... با استفاده از قسطا کارت در تمامی درمانگاه ها و مراکز درمانی در سراسر ایران امکان پذیر میباشد. در ادامه با مراحل دریافت قسطا کارت آشنا خواهید شد.

333

مراحل دریافت وام بدون ضامن

گام اول : ابتدا به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات لازم برای ثبت نام در قسطا را دقیق و کاملا صحیح وارد نمایید.

گام دوم :  با کلیک بر دکمه دریافت قسطا کارت صفحه ی لاگین برای شما باز می شود. اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید و وارد پروفایل شخصی خود شوید. حالا وارد مرحله نخست ثبت سفارش می شوید.

گام سوم : در این مرحله ، مدارک مورد نیاز را بارگذارب کنید. مدارک شما توسط تیم قسطا بررسی می شود، اعتبار سنجی انجام می شود و ظرف مدت ۱ تا 3 روز کاری نتیجه ی اعتبارسنجی به شما اعلام می گردد. در صورت تایید اعتبار شما، مراحل ثبت درخواست قسطا کارت ادامه خواهد یافت.

گام چهارم : در این مرحله  مدارک مورد نیاز را پست میکنید. پس از آن قسطا کارت برای شما صادر شده و ارسال می شود و با واریز پیش پرداخت، قسطا کارت شما شارژ میشود و برای شما ارسال میشود.

حالا شما می توانید با مراجعه به مراکز فروشی که مجهز به دستگاه Pos  می باشد رفته و نقدا خرید کنید و هزینه آن را در قالب اقساط مشخص به قسطا بپردازید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: