پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تی بلیط به شما این امکان را می‌دهد که با هر قیمتی در هر زمان از شبانه روز بتوانید بهترین جست‌وجو و انتخاب بلیط هواپیما را داشته باشید.

مراحل سریع و آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از تی بلیط با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر شروع می‌شود و با چند کلیک ساده به مراحل پرداخت و دریافت بلیط هواپیما ختم می‌شود تا بدون کوچکترین اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیط هواپیما در دنیای پر از ترافیک امروز، قدمی در جهت سفر آسان و ارزان برداشته باشید.

در سیستم خرید آنلاین بلیط هواپیما از تی بلیط می‌توانید در تاریخ دلخواهتان تنها با یک جست‌وجوی ساده، تعداد پروازها، ظرفیت و قیمت را ببینید و سپس با استفاده از فیلترها، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید، بلیط چارتری یا سیستمی را برگزینید، نوع و امکانات پرواز را مقایسه کنید و از میان گزینه‌های متنوع موجود، مناسب‌ترین، ارزان‌ترین و معتبرترین بلیط هواپیما را برای سفرتان انتخاب کنید.

تیم پشتیبانی تی بلیط در تمام روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس‌های شماست تا در هر مرحله اگر مشکل یا سوالی داشتید همراهیتان کند.

1

 

بلیط هواپیما لحظه آخری از جمله بلیط های چارتری هستند که به دلیل کمبود متقاضی در لحظات پایانی منتهی به پرواز ارزان شده اند. در این نوع بلیط ها چارتر کننده ها زمانی که تعداد مسافران کمتر از تعداد صندلی های خریداری شده باشد نمیتوانند تمام بلیط های موجود خود را به فروش برساند لزا قیمت هر بلیط را کاهش میدهد تا بتواند مسافران بیشتری را جذب کرده و از ضرر جلوگیری کنند.

چطور می توان ارزانترین بلیط هواپیما را برای یک مقصد مشخص یافت؟ با مراجعه به سایت تی بلیط، قیمت بلیط هواپیما در سایت های مختلف فروشنده بلیط قابل مقایسه می باشد. لذا بدین روش خرید بلیط هواپیما ارزان را در کوتاه ترین زمان فراهم آورد.

قبلتر از مزایای سفر با هواپیما گفتیم؛ مزایای پرواز و سفر هوایی به حدی زیاد است که اگر یک بار پروازی را تجربه کنید، پس از آن، هواپیما اولین گزینه مسافرت برای شما خواهد بود. از طرف دیگر نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که خرید بلیط هواپیما آنلاین ارزان فارغ از خدماتی که حین سفر به مسافر ارائه می‌کند، نسبتاً گران است. به‌همین‌دلیل در Tbilit.com می توانید نکاتی را مشاهده کنید که کمک می‌کند تجربه رزرو بلیط هواپیما ارزان داشته باشید و از آن به بعد مسافرت با هواپیما بشود اولین و بهترین انتخاب.

مسافرت بلیط هواپیما در ایران به دو صورت بلیط چارتر و بلیط سیستمی میباشد. هر دو نوع این بلیط ها یک رسالت را بر عهده دارند. آن هم خدمت رسانی به مسافران میباشد. فروش بلیط هواپیما چارتر توسط آژانسهای چارتر کننده از ایرلاین اجاره شده است و در اختیار آنها میباشد. نرخ و میزان کنسلی آن همگی در اختیار آژانس می باشد.

بلیط هواپیما سیستمی کاملا فروش آن بر عهده و تحت نظر مستقیم ایرلاین مربوطه میباشد.

دسترسی 24 ساعته یکی از ویژگی‌های مهم و البته مفید خرید آنلاین بلیط هواپیماست. هر زمان که اراده کنید و قصد سفر داشته باشید می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در هر ساعت از شبانه روز که باشید کافی است به اینترنت متصل شوید و با صرف زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهید.

چطور می توان بلیط هواپیمای ارزان خرید؟ همیشه یادتان باشد، بلیط هواپیما مانند هزاران وسیله و خدمات دیگر از سوی فروشنده ارائه می شود و این شما هستید که انتخاب می کنید. موتور جستجوی تی بلیط امکان یافتن ارزانترین بلیط ها به صورت چارتر بلیط هواپیما و بلیط هواپیما سیستمی فراهم می آورد.

تامین کننده تمامی پرواز های تی بلیط، آژانس های معتبر هواپیمایی هستند که شما برای خرید بلیط هواپیما از بین آژانس های هواپیمایی مختلف حق انتخاب دارید .

همواره در تلاش هستیم تا بلیط هواپیما و سیستمی را در کنار هم با قیمتی مناسب برای مسافرین فراهم کنیم .صنعت هواپیمایی طی 2 سال گذشته در ایران دستخوش اتفاقات زیادی شده است. از گران شدن دلار و پایین آمدن توان مسافرت مردم تا وضعیت بیماری کرونا که همه و همه باعث افت این صنعت شده است. ما امیدواریم بتوانیم با حذف واسطه ها بلیط هواپیما ارزان را به دست شما مسافرین محترم برسانیم تا یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

از دغدغه های اصلی مسافران، خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت، ارائه پشتیبانی های لازم، امکان کنسلی و استرداد آسان بلیط هواپیما و... است؛ به همین خاطر بوتیمار علاوه بر ارائه گارانتی بهترین قیمت بلیط پروازهای داخلی یا خارجی، خدمات ویژه دیگری نیز، برای رفع تمام دغدغه های مسافران طراحی کرده است. برای مثال، ارائه بلیط های موجود با بررسی انواع ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی، نمایش لیست کامل از کلاس های پروازی برای انواع بلیط های چارتری و سیتمی در کنار ارائه اطلاعات دقیق درخصوص هر بلیط برای پرواز های داخلی یا خارجی مانند مدت زمان پرواز، قوانین پرواز، تقویم قیمتی و... تنها بخشی از مزیت های خرید بلیط هواپیما با تی بلیط محسوب می شوند.

از مزایای دیگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توان به داشتن تنوع در سبد خرید مسافران اشاره کرد؛ شما با توجه به نیاز و سلیقه‌تان، می‌توانید تنها در چند دقیقه جستجو، ساعت‌های پروازی متنوع، ایرلاین‌های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس‌های پروازی، نوع هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را به‌صورت آنی مشاهده و بهترین انتخاب را داشته باشید. با بهره‌گیری از خدمات تی بلیط، رزرو بلیط هواپیما و قطار، در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که ناگهانی و در لحظه تصمیم به سفر می‌گیرید، کاری بسیار آسان خواهد بود.

چه بخواهید سفری راحت و اقتصادی داشته باشید، چه علاقه‌مند به پیدا کردن بلیط ارزان و چارتر برای پرواز مورد نظر خود باشید.  تی بلیط به شما کمک می‌کند تا بهترین قیمت را پیدا کنید و از آژانس‌های معتبر خرید کنید. برای استفاده از جستجوگر بلیط هواپیما در تی بلیط می‌توانید استفاده کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: