پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

چکیده : عکس هایی که این روز ها از فرهاد مجیدی منتشر می شود نشان از امادگی بدنی فرهاد مجیدی و تیپ جذاب فرهاد دارد

فرهاد مجیدی الان در حال هدایت تیم اتحاد کلباء امارات است. فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی که در فصل گذشته با استقلال به دست آورد با حاشیه های زیادی از این تیم جدا شد و به کشور امارات رفت.

فرهاد که مجیدی بعد از انتقال به این تیم اماراتی گفت : با حضورم در امارات میخواهم تجربه جدیدی برای فوتبال ایران داشته باشم! و حالا در حال هدایت تیم اتحاد کلباء است.

فرهاد مجیدی که همیشه با تصمیم های عجیب همه را غافلگیر می کرد این روزها نیز برای در قامت یک مربی همه را غافلگیر کرده است.

عکس هایی که این روز ها از فرهاد مجیدی منتشر می شود نشان از امادگی بدنی فرهاد مجیدی و تیپ جذاب فرهاد دارد.

نکته تاثیر گذار در جذابیت تیپ فرهاد مجیدی کلاه است. استفاده از کلاه باعث میشود علاوه بر اینکه در گرمای امارات از افتاب سوختگی پوست او جلوگیری شود استایل و جذابیت او نیز چند برابر شود.

کلاهی که فرهاد مجیدی معمولا استفاده میکند از نوع کلاه بیسبالی است. کلاه بیسبالی یکی از معروف ترین کلاه های دنیاست. برای همین همه افراد معروف از این نوع کلاه استفاده میکنند و حداقل یک کلاه بیسبالی در کمد لباس افراد معروف وجود دارد.

کلاه های بیسبالی طرحی بسیار ساده دارند و میتوان گفت که همین طرح ساده باعث جذابیت  و محبوبیت  این نوع کلاه است.

هر سال وقتی که هوا رو به گرمی می رود خرید کلاه به ویژه کلاه بیسبالی به شدت رونق دارد و افراد زیادی از این نوع کلاه استفاده میکنند.

بیشتر افراد مشهور و سلبریتی ها برای اینکه مطمئن شوند کلاهی که میخرند اصل و با کیفیت است به فروشگاه های معتبر می روند. فروشگاه کلاه شاپو یکی ازاین فروشگاه هاست که کلاه های اصل را با قیمت مناسب ارائه میکند.

اگر که شما هم قصد دارید جذابیت استایل خود را چند برابر کنید بهتر است با کلاه های بیسبالی بیشتر آشنا شوید.

انواع کلاه های بیسبالی را بهتر بشناسید.

8

کلاه بیسبالی در کل ساختار کلاه کپ را دارد. اما به این معنی نیست که یک نمونه از این کلاه داریم.  به خاطر تنوع زیادی که کلاه های بیسبالی دارند متاسفانه بسیاری از افراد موقع خرید نمی توانند تصمیم درستی بگیرند.

در ادامه دو نوع معروف از کلاه های بیسبالی را به شما معرفی میکنیم.

کلاه های بیسبالی از سه قسمت اصلی تشکسل شده اند و با تغییرات جزئی در این قسمت ها  مدل های مختلف کلاه بیسبالی ایجاد میشود.

ویزور : بخش جلویی کلاه یا بخش سایبان کلاه  است و باعث می شودکه افتاب مستقیم به صورت ما نتابد و از سوختیگی پوست جلوگیری میکند.

تاج: بخشی که سر را پوشش می دهد.

بند تنظم کننده : در قسمت عقب کلاه است و اندازه کلاه را متناسب با سر تنظیم میکند.

کلاه بیسبالی پشت باز

9

حالا که با ساختار کلی کلاه های بیسبالی آشنا شدیم  به معرفی کلاه بیسبالی پشت باز می پردازیم.

همان طور که از اسمش مشخص است پشت این کلاه باز است و بند تنظیم کننده آن را خودتان میتوانید متناسب بااندازه سر خود تنظیم کنید. در مواقعی که قصد خرید اینترنتی کلاه را دارید این نوع کلاه میتواند گزینه مناسبی باشد. چرا که دیگر نگران اندازه کلاه نیستید و فقط به رنگ و طرح کلاه توجه میکنید.

از خوبی های کلاه بیسبالی پشت باز این است که با انواع مختلفی از لباس ها به راحتی میتوانید ست کنید. 

کلاه بیسبالی با ویزور تخت یا منحنی

قسمت ویزور کلاه های بیسبالی به شکل میتواند باشد. بعضی از مواقع این نوع کلاه ویزور کلاه محکم و تخت است. در عوض نمونه دیگر  قسمت ویزور درای انحنا است و بیشتر افراد هم این نمونه را می پسندند.

جنس این نوع کلاه بیشتر از جنس نخ است و و مردم به عنوان اکسوسوری از آن استفاده می کنند .

هر دونوع کلاه یعنی لبه تخت و لبه دارای انحنا درای بند تنظیم کننده هستند که میتوانید متناسب با اندازه سر خود تنگ یا گشاد کنید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری از انواع کلاه داشته باشید پیشنهاد میکنم از با مشاوران فروشگاه کلاه شاپو تماس بگیرید تاکامل شما را راهنمایی کنند و نگرانی هنگام خرید کلاه نداشته باشید.

خرید کلاه بیسبالی مردانه  را به راحتی در فروشگاه اینترنتی کلاه شاپو انجام دهید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: