پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش رستانیوز از آنجایی که قیمت خودرو با توجه به وضعیت بازار دائما در نوسان است، شما می توانید به روز ترین قیمت خودرو داخلی را به تفکیک شرکت تولید کننده در اینجا مشاهده نمایید. قیمت خودرو از ابتدای سال جدید با افزایش رو به رو بوده است؛ اما کارشناسان معتقد هستند که دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد. برای دیدن جدیدترین اخبار در زمینه قیمت خودرو با ما همراه باشید.

خودروی محبوب ۱۴ میلیون ارزان شد!

قیمت خودرو صفر داخلی روز سه‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز سه‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید  ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز امروز پنج میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتومات هم در قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۹۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز دو میلیون تومان افزایش داشت و امروز در قیمت ۵۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اما در این میان خودرو پژو پارس اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۶۶ میلیون تومان رسید.

همزمان با شنیده شدن زمزمه‌هایی در خصوص احیای مذاکرات هسته‌ای روند قیمت خودروهای چینی موجود در بازار ریزشی شده است.

قیمت چری تیگو ۷ IE مدل ۱۴۰۰ از یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت چانگان CS ۳۵ (مونتاژ) مدل ۱۳۹۸ نیز از روز گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۷۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۶۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۷۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت برلیانس H۳۳۰ ۱.۶۵ دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت برلیانس H۳۲۰ ۱.۶۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۵۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت مدل ۱۳۹۹ نیز از ۵۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت ام وی ام X۳۳ S گیربکس CVT مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بررسی بازار امروز خودرو نشان می دهد کوییکR و پژو 207 دنده ای کاهش 8 میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده اند علاوه براین در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا مانند ساینا و سمند نیز بازار شاهد کاهش 7 تا 9 میلیون تومانی قیمت ها بوده است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با اشاره به ریزش قیمت خودرو گفت: هر چه عرضه خودرو توسط خودروسازان بیشتر شود، قیمت ها قطعا ریزش بیشتری خواهند داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: