پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش رستانیوز در بخش حوادث ؛ اخبار حوادث معمولا جزو اخبار پربازدید به شمار می‌رود. روزانه حوادث در سطح جامعه اتفاق می افتد که ما در بخش حوادث سایت منتشر می‌کنیم. پربازدیدترین اخبار حوادث و آخرین اخبار سایت های خبری حوادث روز ایران و جهان را می‌توانید در سایت رستانیوز مطالعه کنید.

الک بالدوین همچنان اصرار دارد که در مرگ هالینا هاچینز مقصر نیست، علیرغم اینکه شلیک مرگبار با اسلحه‌ای که او در دست داشته، انجام شده است.

الک بالدوین بازیگر و کارگردان باز هم دستیار کارگردان و مدیر تجهیزات فیلم «زنگار» را مسئول مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار این فیلم در حین فیلمبرداری سال گذشته در نیومکزیکو دانسته است.

بالدوین که با شکایت خانواده هاچینز رو به‌رو شده است در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر ۲۰۲۱ نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، هاچینز را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد.

او در گفت‌وگویی با سی‌ان‌ان با اشاره به هانا گوتیرز-رید مدیر تجهیزات و اسلحه‌های فیلم «زنگار» گفت که او کسی است که گلوله‌ای واقعی را در تفنگ قرار داده و این کار وظیفه او این بوده که به مهمات نگاه کند و گلوله‌های مشقی و ساختگی در اسلحه قرار دهد، و قرار نبود هیچ گلوله‌ای واقعی در مجموعه وجود داشته باشد.

بالدوین با اشاره به این که روزی نیست که به مرگ هاچینز فکر نکند، انگشت اتهام را به سوی دستیار کارگردان دیوید هالز نیز نشانه رفت، چرا که او کسی است که اسلحه را بالدوین داده و اعلام کرده اسلحه سرد (با گلوله مشقی) است.

این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در ادامه افزود: «نمی‌خواهم اینجا بنشینم و بگویم می‌خواهم آنها به زندان بروند یا زندگی آنها جهنم شود، اما می‌خواهم همه بدانند که این دو نفر مسئول این اتفاق هستند».

هالینا هاچینز فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی در صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی الک بالدوین بازیگر اصلی فیلم به شدت مجروح شد، گرچه بالدوین بعدها اعلام کرد که او اصلا ماشه را نکشیده است.

در جریان این حادثه هاچینز از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد، اما در نهایت درگذشت و جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد.

حوادث

الک بالدوین گفت ماشه اسلحه‌ای را که هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلمش را در صحنه فیلم «زنگار» (Rust) به قتل رسیده، نکشیده است.

او در اولین مصاحبه خود پس از این حادثه که در ماه اکتبر اتفاق افتاده بود، این ادعا را مطرح کرد. او با چشمانی اشک بار به جورج استفانوپولوس از شبکه ABC News گفت: من هرگز اسلحه را به سمت کسی نخواهم گرفت و ماشه را به سمت او نمی‌کشم؛ هرگز.

بالدوین در پاسخ به سوال استفانوپولوس که چگونه یک گلوله مستقیم به صحنه فیلمبرداری رسیده است، پاسخ داد: من هیچ نظری ندارم. یکی یک گلوله واقعی را در این اسلحه گذاشت. گلوله‌ای که حتی قرار نبود در اسلحه باشد.

استفاناپولوس گفت: من در ۲۰ سال گذشته، هزاران مصاحبه در ABC انجام داده‌ام. این سخت‌ترین تجربه‌ای بود که تا به حال داشتم.

الک بالدوین بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «گلنگری گلن راس» (Glengarry Glen Ross و «شکار برای اکتبر سرخ» (The Hunt For Red October) و همچنین جعل هویت دونالد ترامپ در برنامه تلویزیونی «شنبه شب» (SNL) در ایالات متحده شناخته شده است.

این اولین باری است که او در مورد این واقعه جلوی دوربین صحبت می‌کند؛ بجز مصاحبه کوتاهی که در ماه اکتبر با TMZ انجام داد تا از تعقیب پاپاراتزی‌ها و خانواده‌اش جلوگیری کند. او این حادثه را یک در تریلیون توصیف کرد و گفت که چنین حوادثی به ندرت در صحنه فیلم اتفاق می‌افتد.

هالینا هاچینز در حالی که الک بالدوین در حال تمرین با اسلحه غیر مسلح - یا ایمن - سر صحنه فیلم «زنگار» در نیومکزیکو بود، مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. اعتقاد بر این است که هنگامی که او آن را در حین تمرین برای یک صحنه آینده از غلاف بیرون آورد، شلیک شده است.

هاچینز پس از تیراندازی با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر جراحات جان باخت. جوئل سوزا، کارگردان ۴۸ ساله نیز مجروح شد.

طبق اسناد دادگاه، دستیار کارگردان فیلم، دیو هالز، اسلحه را به بالدوین تحویل داد و او نمی‌دانست که اسلحه دارای گلوله واقعی است و با فریاد «اسلحه سرد» اعلام می‌کند که آن را خالی کرده است.

شلیک سر فیلمبرداری توسط بازیگر معروف

بازیگر معروف فیلم "ماموریت غیر ممکن" و "پرل هاربر" به طرز عجیبی وارد پرونده ی قتل شد، پرونده ای جزئیاتش که ما را نا خودآگاه به یاد حادثه تلخ مرگ "بروس لی" معروف می اندازد.

به گزارش سی ان ان؛ "الک بالدوین" بازیگر معروف هالیوودی، در حال اجرای یکی از صحنه های فیلم جدیدش با شلیک اسلحه یکی از عضای تیم تصویربرداری را به قتل رساند و کارگردان فیلم را نیز دچار مجروحیت جدی کرد.

طبق اولین اطلاعات منتشر شده درباره این خبر، "الک" سر فیلمبرداری فیلم "زنگار" که فیلمی وسترن مربوط به قرن 19 است، بود که هنگام ایفای نقش خود باعث مرگ یکی از همکارانش شد.

جزئیات مرگ خانم عکاس توسط الک بالدوین

اسلحه ای که در اختیار او قرار داده شده بود باید خالی می بوده اما چنین نبوده و او با تصور خالی بودن اسلحه نقشش را مثل اکثر فیلم های قبلی اش اجرا کرده و شلیک می کند که ناگهان گلوله ای از اسلحه شلیک شده و باعث مرگ یک زن به نام " هالینا هاچینز " 42 ساله که عکاس و جزو اعضای تصویربرداری بوده می شود.

کارگردان این فیلم یعنی "جویل سوزا" نیز در این تیراندازی دچار مصدویت شده و به بیمارستان منتقل می شود. آخریت گزارشات از وضعیت کارگردان حاکی از این است که او در بخش مراقبت های ویزه بستری است.

پلیس ایالت نیومکزیکو که در جریان جزئیات این حادثه قرار دارد اعلام کرده است که در این حادثه گلوله ها از یک اسلحه ویژه فیلمبرداری شلیک شده که باید خالی می بود. "الک بالدوین" به صورت داوطلبانه به اداره پلیس مراجعه کرده و تمام جزئیات را در اختیارشان قرار داده است. در حال حاضر هیچ شخصی به عنوان متهم بازداشت نشده است اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

بیوگرافی الک بالدوین

الکساندر ری بالدوین سوم (انگلیسی: Alexander Rae Baldwin III؛ زادهٔ ۳ آوریل ۱۹۵۸) بازیگر، نویسنده، کمدین و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است. او بزرگ‌ترین فرزند از چهار برادر بازیگر خانوادهٔ بالدوین است. بالدوین در طول حرفهٔ خود افتخارات گوناگونی از جمله سه جایزهٔ گلدن گلوب و سه جایزهٔ امی کسب کرده‌است و علاوه بر این، نامزد دریافت یک جایزهٔ اسکار نیز شده‌است.

بالدوین در اوایل فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم‌های گوناگونی از جمله بیتل‌جوس (۱۹۸۸) ساختهٔ تیم برتون، دختر شاغل (۱۹۸۸) ساختهٔ مایک نیکولز و ازدواج با گروه تبهکاران (۱۹۸۸) ساختهٔ جاناتان دمی هم نقش‌های اصلی و هم نقش مکمل را ایفا کرد. او برای بازی در نقش جک رایان در شکار برای اکتبر سرخ (۱۹۹۰) و گلن‌گری گلن راس توجه عموم را به خود جلب کرد. او از آن هنگام با کارگردانانی از جمله وودی آلن در آلیس (۱۹۹۰)، تقدیم به رم با عشق (۲۰۱۲) و یاسمن پژمرده (۲۰۱۳), و مارتین اسکورسیزی در هوانورد (۲۰۰۴) و رفتگان (۲۰۰۶) کار کرده‌است. نقش‌آفرینی بالدوین در درام خنک‌کننده (۲۰۰۳) برایش نامزدی دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت. او صداپیشگی در فیلم‌های فیلم باب‌اسفنجی شلوارمکعبی (۲۰۰۴)، ماداگاسکار: فرار به آفریقا (۲۰۰۸)، ظهور نگهبانان (۲۰۱۲)، و بچه رئیس (۲۰۱۷) را بر عهده داشته‌است.

بالدوین از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ برای ایفای نقش در سیت‌کام ۳۰ راک از شبکهٔ ان‌بی‌سی مورد تحسین قرار گرفت و برایش دو جایزهٔ امی ساعات پربیننده، سه جایزهٔ گلدن گلوب و هفت جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم دریافت کرد. او به بیشتر از هر بازیگر مردی جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم را کسب کرده‌است. بالدوین بر روی استیج نیز فعالیت داشته‌است و در نمایش‌های اتوبوسی به نام هوس (۱۹۹۲) و مکبث (۱۹۹۸) ایفای نقش کرده‌است. او در دو قسمت از مجموعه فیلم‌های مأموریت: غیرممکن با عنوان‌های ملت یاغی (۲۰۱۵) و فال‌اوت (۲۰۱۸) ایفای نقش کرده‌است. او همچنین یکی از ستون‌نویسان روزنامهٔ هاف‌پست است.

بالدوین به دلیل بازی در نقش دونالد ترامپ در مجموعه بلند مدت پخش زنده شنبه شب، هم در بخش دوم مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ و هم پس از مراسم تحلیف، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۷ برای این نقش سومین جایزهٔ امی خود را دریافت کرد. او بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ نامزد دریافت این جایزه شد.

حادثهٔ تیراندازی

در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، بالدوین در هنگام فیلم‌برداری فیلم رو به انتشار راست در سانتافه، نیومکزیکو هنگام شلیک اشتباه اسلحه پر باعث کشته شدن فیلم‌بردار پروژه هالینا هاچینز و مجروح کردن کارگردان فیلم شد. بلافاصله پس از این حادثه هاچینز از طریق هلیکوپتر به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو در البوکرکی منتقل شد. کارگردان با آمبولانس به مرکز پزشکی منطقه‌ای کریستوس سنت وینسنت در سانتافه منتقل شد. هاچینز بعداً بر اثر جراحات وارد شده در بیمارستان جان سپرد. بالدوین مورد بازجویی قرار گرفت و بدون تشکیل پرونده آزاد شد. به گفته کلانتری شهرستان سانتافه، آن‌ها تحقیق دربارهٔ «چه نوع گلوله‌ای شلیک شده بود» و نحوه وقوع این حادثه را آغاز کرده بودند. کارگردان فیلم همان روز از بیمارستان مرخص شد.

صبح روز بعد در ۲۲ اکتبر، بالدوین توئیتی ارسال کرد و در آن «شوک و ناراحتی خود را در مورد حادثه غم‌انگیز که جان هالینا هاچینز را گرفت» بیان کرد. او همچنین به همکاری کامل خود را در جریان تحقیقات رو به پیشرفت پلیس در مورد این حادثه اشاره کرد که بعداً از سوی دفتر کلانتری تأیید شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: