پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

دانلود آهنگ یکی از مهم ترین قسمت ها برای علاقه مندان هنر و موسیقی می باشد ، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رسانه موسیقی ایرانی آشنا شوید .

 

 

رپ ۲۴

یکی از بهترین وبسایت ها برای دانلود آهنگ رسانه رپ ۲۴ می باشد ، این رسانه یکی از پربازدید ترین سایت های ایرانی است که با میزبانی ماهیانه ۷۰۰ هزار نفر در حال ارایه موسیقی می باشد .

 

 

بیوگرافی چند خواننده مطرح رپ ۲۴

فرزاد فرخ : فرزاد فرخ متولد 2 بهمن 1368 در شیراز ، خواننده و آهنگساز می باشد .

7

فعالیت خود را از نواختن گیتار شروع کرد سپس با آهنگسای آشنا شد و حالا در قامت یک خواننده می درخشد و زیر نظر موسسه هنری آوازی نو کار می کند .

خیلی کار درست کردم و همیشه میگفتن چرا خودت نمیخونی ، وقتی اتود یکاری رو میخوندم میگفتن این اتود از کار اصلی که خواننده میخونه خیلی بهتر هست .

 

با همین تشویقات بود که دوره های سولفژ صدا را دیدم و وارد حوزه خوانندگی شدم .

 

فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی منزل خود دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد .

8

 

مازیار لشنی : مازیار لشنی از جمله خواننده های جوان اما موفق است که می توان آن را پدیده ای رضایت بخش و ایده آل در عرضه موسیقی دانست. او  یکی از خواننده های گروه «ایهام» می باشد که توانسته محبوبیت و شهرت نسبتا خوب و بالایی را از آن خود کند. این خواننده خوش تیپ و خوش صدا متولد سال ۱۳۷۱ است .

مازیار لشنی چهره جدیدی در موسیقی پاپ ایرانی است که صدای خاص و سبک خواندنش که به موسیقی سنتی نزدیکتر است او را از دیگر خوانندگان متمایز کرده و باعث شده تا خیلی زود نامش در بین اهالی موسیقی و نسل جوان معروف و آشنا گردد و با گروه ایهام به شهرت برسد .

گروه ایهام در سال ۱۳۹۶ بطور رسمی فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرده و اولین قطعه ای که این گروه با خوانندگی لشنی اجرا کرد ۳۱ مرداد ۹۶ و ترانه بغض  بود که این قطعه بسیار مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت

این قطعه را می‌توان از موفق‌ترین قطعات سال ۹۶ در حوزه موسیقی پاپ و تلفیقی قلمداد کرد .

استقبال از قطعه بغض باعث شد تا عوامل و اعضای گروه ایهام به فکر ساخت موزیک ویدئو آن بیوفتد و موزیک ویدئوی آن را به بهترین شکل ممکن بسازد .

 

پر بازدید ترین مطالب وبسایت رپ ۲۴ در ماه گذشته :

دانلود ریمیکس جدید

دانلود آهنگ بهنام بانی

آهنگ عاشقانه جدید

ریمیکس رپ

 

 

شما عزیزان می توانید برای دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و ریمیکس های به وبسایت رپ ۲۴ مراجعه فرمایید و از شنیدن بهترین موزیک ها لذت ببرید .

 

 

RAP24.IR

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: