پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

به گزارش خبرجو۲۴؛ مدیرعامل پرسپولیس هم مثل استقلال برکنار می شود.از وزارت ورزش خبر می‌رسد عصر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود و در صورت تصویب برکناری درویش یک نفر از بین حسین خبیری یا حسین شهریاری جانشین وی خواهد شد. لازم به ذکر است حسین خبیری پیش از این که در پرسپولیس مسئولیت داشته ارتباط خوبی با یحیی گل محمدی نداشت و حتی با او دچار درگیری و اختلاف است.صحبت های مهم علی فتح الله زاده در مورد آجورلو و حق پخش علی فتح الله زاده می گوید از 15 روز پیش پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را دریافت کرده بود.

برای خواندن سایر اخبار ورزشی به خبرجو۲۴ مراجعه نمایید.

 

سرنوشت یحیی در پرسپولیس

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته ،ضعف این تیم در کارهای دفاعی بود. استقلال به عنوان قهرمان لیگ بهترین خط دفاعی را در اختیار داشت و کمترین گل خورده را بین تیم‌های لیگ برتری داشت که البته خیلی ها معتقد بودند دستیار ایتالیایی مجیدی چنین ساختار دفاعی خوبی را طراحی کرده است.در هر صورت آبی ها با کمترین گل خورده و بدون ثبت شکست عنوان قهرمانی لیگ را بدست آوردند.

 

پرسپولیس در این فصل به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر کمترین گل خورده را دارد و عنوان بهترین خط دفاعی برای این تیم است. تیم یحیی گل محمدی تا اینجای فصل ۳ گل خورده و مدافعان و گلر این تیم عملکرد بسیار خوبی در این فصل به نمایش گذاشتند.

 

یحیی که معتقد بود استقلال به خاطر ساختار خوب دفاعی و کم گل خوردن در فصل گذشته قهرمان شده،این فصل در پست دروازه‌بان و خط دفاعی تیمش تغییرات زیادی را به وجود آورد و نفراتی مثل علیرضا بیرانوند ، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر را به تیمش اضافه کرد تا با فرمول مجیدی بتواند پرسپولیس را قهرمان کند که تا پایان هفته نهم تیمش صدرنشین لیگ است و کمترین گل خورده را هم به خود اختصاص داده است.

 

علی فتح الله زاده بعد از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از 15 روز پیش این پیشنهاد را دریافت و در نهایت قبول کردم. همیشه هم وقتی به من پیشنهاد می شود که سررسید پول ها از راه رسیده است. (با خنده)

5

او در پاسخ به این سوال که چرا مصطفی آجورلو از سمت خود برکنار شد گفت:

 

ببینید فکر نمی کنم صحبت برکناری باشد، احساس می کنم ایشان با اعضای هیات مدیره تفاهم کرده بود. مصطفی آجورلو از دوستان قدیمی من است و خودتان شاهد هستید تا روزی که ایشان بودند من حمایت کردم. مصطفی آجورلو تمام تلاشش را کرده و من هم سعی می کنم کارهای باشگاه را به درستی انجام بدهم.

 

مدیرعامل جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می داند دلیل تفاهم نکردن مصطفی آجورلو با آبی ها چه بوده گفت:

 

به من چیزی نگفتند و واقعا در جریان نیستم ولی در مورد اختلاس 60 میلیاردی که در رسانه ها مطرح می شود باید بگویم این وصله ها به مصطفی آجورلو نمی چسبد. زدن این حرف ها خوب نیست و این حرف ها واقعا بی تقوایی است.

 

علی فتح الله زاده در پایان در مورد موضع باشگاه استقلال درباره حق پخش هم گفت:

 

راس صدا و سیما پیمان جبلی است که من ایشان را یک فرد کارشناس می دانم. ایشان مشکلات ما را خوب می داند ضمن اینکه من در زمان های قدیم هم همیشه با صدا و سیما تعامل داشتم و این سازمان هم هرسال به ما پول پرداخت می کرد. بنابراین با صدا و سیما برای حق پخش تعامل می کنیم.

6

سرنوشت استقلال چه شد؟

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال قصد دارد با پایان نیم‌فصل، چند بازیکن تیمش را در لیست خروج قرار دهد، بازیکنانی که در چند دسته قرار می‌گیرند؛ نخست ترافیک در برخی از پست‌ها، دوم عدم رضایت از عملکرد و سوم درخواست خود بازیکنان باعث شده که ساپینتو چند بازیکن تیمش را در لیست خروج استقلال قرار دهد.

 

محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، دو بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان هستند که جزو خریدهای استقلال محسوب می‌شدند اما هرگز از آنها استفاده نشده است؛ دو بازیکنی که ساپینتو به آنها گفته می‌توانند آینده خوبی داشته باشند اما در حال حاضر نیازی به آنها ندارد. زواری مصدوم است و نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود. سجاد شهباززاده سومین بازیکنی است که از نیمکت‌نشینی ناراضی است و قصد دارد دوباره به سپاهان بازگردد.

 

از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قرار بود مطهری در لیست خروج باشد اما مصدومیت رمضانی شاید باعث ماندن مطهری در جمع آبی‌پوشان شود. البته همه اینها معادلات امروز باشگاه استقلال است و هیچ بعید نیست تا پایان نیم‌فصل تغییرات تازه‌ای در استراتژی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال حاصل شود و لیست او تحولاتی داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: