پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

امروزه لپ تاپ در همه جا در دسترس هست و اکثرمون کسانی را میشناسیم که لپ تاپ دارند، اما زمانی که میخواهید برای خرید لپ تاپ استوک یا نو  اقدام کنید ،سوالاتی دارید که کدوم مدل نیاز شماست.

خبر خوب این هست که کارهای خارق العاده ای را میشه با لپ تاپ انجام داد که یک دلیل عالی برای داشتن لپ تاپ هست. در این مقاله ، میخواهیم چند کاربرد کلیدی لپ تاپ را بگیم که شما را متقاعد به خرید میکنه

کار خود را انجام دهید

یک از زیبایی های لپ تاپ در آسان کردن بخشی از کار شماست، شما می توانید هرجایی که خواستید، کار کنید، کافیه لپ تاپ همراه خودتون داشته باشید.

شما میتونید کارتون را در چندین دستگاه با برنامه هایی مثل Dropbox و Google Drive همگام سازی کنید، کافیه فایلتون را در این برنامه قرار دهید و هرجا خواستید میتونید باز کنید و روی لپ تاپ کار کنید و همه فایل شما انجا خواهد بود.

اگر نخواستید از این برنامه ها استفاده کنید ولی روی فایل هاتون کار کنید، قابلیت های دیگری هم در لپ تاپ هست. اگر کار شما شامل نوشتن میشود، در قسمت های لپ تاپ، اپلیکیشنی هست که میتونید بدون حواس پرتی ازش استفاده کنید. این برنامه ، یک صفحه خالی بدون هیچ ویژگی ای را برای شما اماده میکنید تا شما به کارتون ادامه دهید. برنامه های متنوعی مثل برنامه یاداور، تقویم،برنامه ریزی برنامه ها و برنامه های بیشتری هم هست و همه این برنامه ها،زندگی کاری شما را بهتر میکند.

در نهایت، ممکن است، زمانی که شما با لپ تاپ از راه دور میکنید،مشکلی پیش بیاد و پشتیبان ای تی هم فقط به صورت حضوری میتواند در حل مشکل کمک کند، شما میتونید با این برنامه TeamViewer  به همکاران قابل اعتمادتون دسترسی به صفحه دستکاپ دهید، آنها مشکل را حل میکنند و شما می توانید کارتون را ادامه می دهید.

از جنبه خلاقانه خود لذت ببرید

این روزها لپ ‌تاپ‌ ها به اندازه‌ ای قدرتمند هستند که به عنوان ماشین‌های تولید محتوای تأثیرگذار،عمل میکنند، ممکن است نام برنامه Dropbox که یکی از برنامه های ویرایش عکس معروف در بازار هست را شنیده باشید، برنامه های بیشتری نیز برای خلاق بودن شما هست.اگر نقاشی کار شماست، برنامه هایی مثل  Affinity Designer و Corel Painter در بازار هستند که میتوانید هرجا که خواستید ازشون استفاده کنید.شما میتوانید با خرید تبلت ویندوزی که قابلیت کار با قلم دارند و  مناسب نقاشی هستند استفاده کنید و می توانید طوری طراحی کنید که گویی از قلم مو و بوم استفاده می کنید.

اما این تنها کاربرای بیان جنبه هنری خود در لپ تاپ نیست، با قوی‌تر شدن رایانه‌های قابل حمل، اکنون میتوانید راحت‌تر از همیشه موسیقی و فیلم‌های حرفه‌ای را روی لپ‌تاپ خود بسازید.خودتان را با یک جفت هدفون با کیفیت بالا و برنامه‌ای مانند Adobe Premiere و Ableton Live اماده کنید و آماده شروع کار خواهید بود.

انواع تبلت ویندوزی مناسب طراحی | لپشاپ

از زمان استراحت خود لذت ببرید

لپ‌تاپ‌ها به همان اندازه که برای کار کردن مناسب هستند، برای استراحت نیز مفید هستند. در واقع، لپ تاپ شما می تواند به عنوان یک مرکز رسانه ای همه کاره برای هر چیزی که می خواهید از آن لذت ببرید، عمل کند.

خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ، مخصوص بازی که دارای کارت‌های گرافیکی پرقدرت و سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته باشند،وجود دارند که شما میتوانید از بازی‌های با کیفیت بالا و نرخ فریم بالا لذت ببرید.

در حالی که برخی از این لپ‌تاپ‌ها بخاطر اجزای پیشرفته ‌شان بسیار حجیم هستند، دستگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که نازک و سبک هستند و لازم نیست شما بین قدرت و قابلیت حمل و نقل یکی را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید لپ‌تاپ فعلی خود را نگه دارید وبازی را تقویت کنید، گزینه‌هایی در اینجا نیز وجود دار،به عنوان مثال، می توانید دستگاه خود را به یک کارت گرافیک خارجی متصل کنید تا عملکرد بازی را افزایش دهید.از طرف دیگر، می‌توانید بازی‌ها را از کنسول خود یا با سرویس‌ های دیگری مثل Google Stadia. پخش کنید، که برای اجرای بازی های که در لپ‌تاپ شما به اندازه کافی قدرتمند نیستند،ایده‌آل هستند.

به بازی علاقه ای ندارید؟ کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید در زمان استراحت با لپ تاپ خود انجام دهید. شما میتوانید براحتی از تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با کیفیت درجه 1 وقتی در خانه یا در حال حرکت هستید با استفاده از این سرویس مثل Netflix و Disney+ لذت ببرید.نیازی به رفتن به یک سینمای پرجمعیت یا خرید یک جعبه ست نیست، کافیست نمایش ها را روی لپ تاپ خود پخش کنید.

این تمام چیزی نیست که می توانید پخش کنید. سرویس‌های موسیقی مانند Spotify به شما امکان می‌دهند در ازای دریافت هزینه ماهانه هر چقدر که دوست دارید به موسیقی گوش دهید و هنرمند مورد علاقه جدیدتان را بیاید واکنون بسیاری از لپ‌تاپ‌ها درایوهای نوری ندارند(دستگاهی است که اطلاعات سی دی را دریافت میکند)، هر زمان که بخواهید،  میتوانید با خرید هدفون و ایرپاد از سایت فروشگاه اینترنتی لپشاپ ( https://laapshop.ir/ ) آهنگ جدیدی را امتحان کنید و برای داشتن انبوه سی دی‌ها، نگران نباشید.

چه کارهای دیگری میتوانید انجام دهید؟

یکی از بهترین کاربردهای لپ تاپ به عنوان یک ابزار آموزشی است که با دوره های آنلاین مانند FutureLearn و edX ترکیب میشود. بسیاری از ما می‌توانیم در اوقات فراغت خود مهارت‌های جدیدی را با لپ تاپ یاد بگیریم، می توانید لپ‌تاپ خود را با خود ببرید و در هر زمان و هر کجا که هستید، مهارت جدیدی را یاد بگیرید.

در حقیقت، بسیاری از افراد از لپ‌تاپ برای استفاده‌های آموزشی پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند.از لپ‌تاپ‌های قدرتمند می‌توانید برای انجام تحقیقات علمی یا شکست از طریق اعداد و الگوریتم‌ها استفاده کنید. با پردازنده و کارت گرافیک قوی،می توانید این کارها را آسان تر و بدون کاهش دیگر مزیت های لپ تاپ انجام دهید.

همچنین رابطه با دوستان، خانواده و همکاران از راه دور یک مورد مهم همیشگی است که میتوانید بدون توجه به فاصله در هر کجای جهان که هستید با استفاده از وب‌کم‌ها و میکروفون‌های داخلی – همراه با خدمات تماس ویدیویی مانند اسکایپ و زوم تماس برقرار کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: